środa, 13 sierpnia 2014

Wielkie otwarcie Graphic Catchers Illusion..

(c) moje - Dla Ariany z Starved Souls ♥

Witajcie na wielkim otwarciu ! Przepraszam was za to że notka jest mego spóźniona, ale w całym moim mieście szwankuje internet ;-; "Nie można rozpoznać adresu serwera w systemie DNS" -To są znienawidzone słowa które w ostatnim czasie cały czas mi wyskakiwały gdy internet padał -.-' Mam nadzieję że już wszystko wróci do normy, bo nie chcę przepłakać kolejnych dni czując się winną że spóźniam się z otwarciem kolejnej ważnej notki (tak za emocjonalnie podchodzę do wszystkiego)
Anyway, chciałabym wam bardzo podziękować za to że czekaliście na tą notkę ♥ Chciałabym podziękować także Arianie dzięki której zdecydowałam się stworzyć swój własny blog graficzny. -Nawet nie wiesz jak wdzięczna ci jestem za to- I ostatnie podziękowanie i zarazem wielkie przeprosiny dla Katalogu Grafików gdzie zrobiłam mały zamęt odnośnie tego bloga . -Dziękuję że przyjęłyście mój blog ! :3

Tak więc może się przedstawię, jestem Luna ( Hi ) niektórzy z was możecie mnie kojarzyć z tego bloga od którego po części pochodzi nazwa tego bloga.- Łapacze wiecie że was kocham, więc nie mogłam was nie dodać do nazwy ♥ - Stworzyłam tego bloga bo chcę przedstawić świat graficzny z mojej perspektywy. -Osoby kombinującej w życiu i lubiącej utrudniać sobie życie by dość do najłatwiejszego sposobu wykonywania rzeczy :3 - Jak już zauważyliście jestem wielką fanką Teen Wolf ♥  Tak więc szablony o ich tematyce są bardzo ale to bardzo mile widziane :D 
Nie rozpisując się za dużo oddaję was w ręce grafiki którą przygotowałam Szablony Wolne (nie wiem czemu ale na podglądzie niektórych z nich zmieniła mi się czcionka w postach i widgetach) Tła na facebooka, Nagłówki oraz Sygnaturki. 


Aby wyświetlić grafikę naciśnij na obrazek. Nagłówki i tła wyświetl w następnym oknie.


Szablony wolne









Szablon zamówiony przez dziewczynę z Węgier *-*



Tła na fb



Nagłówki



Sygnatura



Jak wam się prace podobają ? Czekam na wasze komentarze z zdrową krytyką :3 Po za tym przyjmę 2  zamówienia na minimalistyczne szablony z wszystkich minimalistycznych zamówień jakie zostaną złożone pod tą notką (hahaha xD) -Odpowiedź dam na waszych mailach w Niedzielę 17.08

11 komentarzy:

  1. Mam dedyka z sygnaturą? Dla mnie? Specjalnie zrobioną? ♥♥♥♥♥♥♥ Nie masz za co dziękować, to ja dziękuję :* I do tego z Flooooo <3 Jesteś kochana ♥
    Pierwsze cztery szablony wolne to istne perełki, są cudowne! Tak samo jak sygnaturki (zwłaszcza moja! ♥)
    Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia! ♥

    PS: Słońce wyłącz weryfikację obrazkową bo wpisywanie cyferek nie jest fajne -.- :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla ciebie szukałam zdjęć z Floo bo wiedziałam że ją uwielbiasz ♥ Mam u ciebie gigantyczny dług za te pomocne instrukcje ♥
      Ojej zapomniałam o niej xD hah, już wyłączyłam ją :3

      Usuń
  2. Weszła z ciekawości, bo często zaglądałam na "iwill..." i od razu oczarował mnie szablon, bo kocham ciemne barwy, a jak widzę czerń to już w ogóle. Poza tym bardzo, ale to bardzo 001, 002 i 003 są pięknie w swym minimalizmie. Słodka panda i poruszający gif na pierwszym.
    Dobra robota.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jejku, ale się pozmieniało. Weszłam na tamtego bloga i zobaczyłam, że będzie nowa nazwa, więc weszła i od razu przeczytałam. No cóż szablony są wspaniałe z resztą jak zawsze. Na samym początku większość uwagi zwrółciłam na szablon główny, który jest przecudowny. Bardzo dobry pomysł na zrobienie tego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon główny jest przecudny! Powodzenia z nowym blogiem, oczywiście ;)
    Spodobały mi się szablony 001 (za nieruchomą kolumnę), 002 (głównie za morskiego gifa) oraz 004 (bo po prostu tak). Teraz będę jędzą: podgląd 002 - błędy ortograficzne (!!) -> 'użyciem' i 'próbne', reszty już nie sprawdzam... Sygnatura na początku najlepsza. Chyba też muszę się zainteresować Teen Wolf, bo słyszę tylko dobre słowa o nim. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Ahahaha, błędy są specjanie napisane w menu by napisać dużą ilość liter, a w próbne bo inne nazwy mi nie wchodziły ;-; (Mam też małe usprawiedliwienie jestem dyslektykiem :c)
      Polecam ten serial jest genialny na pewno się nie zawiedziesz :3

      Usuń
  5. Ojej, jak fajnie tutaj! Robisz naprawdę śliczne szablony. Dopracowane, dobrze ze sobą zgrane kody, koniec końców wychodzą takie cudeńka :>
    Także szablon główny wymiata. Teen Wolf <3
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie zrobisz mi szablon na bloga z teen wolf i victorią justice?

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!