czwartek, 30 października 2014

Anime,Manga, Disney, Movies.. One Big Party!

Witajcie moi drodzy na imprezie przed Halloween-owej. Szczerze powiedziawszy notka pojawiłaby się wcześniej gdyby nie brak weny na szablon główny ;-; szablon już na szczęście jest, jak wam się podoba ? :3 Tsaa, miałam w głowie takie piękne przemówienie, ale przez to że aktualnie jestem wściekła (praca na konkurs którą dałam do wydruku została przyciemniona, przez co skrzydła anioła którego zrobiłam, totalnie się zlały tworząc czarną plamę, nie mam zielonego pojęcia co teraz robić bo praca dla mnie jest już zniszczona) moje przemówienie gdzieś uciekło i znów zostaję z głupim tekstem który nie nadaje się do przekazania wam ;-; Cóż muszę improwizować ! :)
Nie będę składać żadnych życzeń Halloween-owych bo nie wiem czy są tu jacyś wierzący, a nie chcę nikogo obrazić .-. So, przejdę do sedna zrobiłam dla was gigantyczny wysyp prac. Zrobiłam także prace z anime i mangą gdyż przeczytałam ostatnio (pod ostatnim postem xD) że lepiej kierować się z takimi zamówieniami do Pandy. No cóż lubię wyzwania jaki dziewczyny z Pandy i pomyślałam sobie że fajnie by było gdybym zaryzykowała i zrobiła takie prace. Wy oceńcie wynik.

Dziś ujrzycie 5 sygnaturek + ta u góry ; 3 nagłówki ; 3 nagłówki / tła na fb ; 6 szablonów (większość menu są zrobione z kodu HTML/Java Script podanego pod 11 szablonem) i jedno zamówienie; Mam nadzieję że prace wam się spodobają. Na następną notkę przygotuję instrukcję i jakieś prace graficzne :3 Do  następnej noki !



Sygnaturki







Nagłówki






Nagłówki / Tła na facebooka





Szablony

Pobierz 

Menu (Obserwatorzy, Mail, Facebook)
Wklejamy w widget Java Script / HTML ten kod:
<div id="menu"><div class="strony"><a href="link strony">Facebook</a><a href="link strony">Obserwuj</a><a href="link strony">Mail</a></div><div id="menu-m">Menu Organizacyjne</div><br /></div>



Pobierz


Pobierz



Pobierz


Pobierz


Pobierz

-Zamówienie 001-




Wybiorę i przyjmę 1 zamówienie spod wszystkich złożonych pod tą notką !

8 komentarzy:

  1. Szablony są cudowne! Naprawdę sporo prac, ale szkoda, że ta ilość nie idzie w parze z jakością... Na większości postacie są źle widoczne. A szkoda. Podrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa, chodź nie mogę się w połowie zgodzić z trzecim zdaniem, ale no cóż. Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Zamówienieee!

    Hasło : Gone

    Blog: http://life-is-unsafe.blogspot.com/

    Adres mail: ania.baszczykowska@gmail.com

    Osoby na szablonie: Jedynie Kaya Scodelario

    Rzeczy na szablonie: Daje ci całkowicie wolną rękę :)

    Cytat: You left me drown in in the tears of memory

    Kolorystyka i nastrój: kolory powinny być zdecydowanie ciemne, najlepiej jakby to był czarny. Nastrój powinien być tajemniczy i lekko niepokojący.

    Układ szablonu: Wiem, że rzadko je przyjmujesz, ale chciałabym aby był to szablon otwarty.

    Mam naprawdę nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo jestem już zmęczona tym, że każdy mi odmawia ;c
    Pozdrawiam i życzę weny oraz miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cytacie jest o jedno ''in'' za dużo, bardzo przepraszam.

      Usuń
    2. TO TWÓJ SZCZĘŚLIWY DZIEŃ ! przyjmuję :D

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!