środa, 26 listopada 2014

[2] Instrukcja - 1,2,3 kolumnowe menu w HTML/ Java Script +Grafika

(c) moje
Witajcie moi drodzy :) notka pojawiłaby się szybciej gdyby nie Kosogłos..mieliście kiedyś tak że nie mogliście się doczekać jakiejś rzeczy tak mocno że nie mogliście o niczym innym myśleć ? So jeśli nie, to ja tak niestety miałam. Szczerze powiedziawszy dobrze że mnie tak męczyło, byłam bardziej na nim nakręcona. Jeszcze na filmie kiedy podnoszono rękę do góry dla Kastniss, ja odruchowo zrobiłam to samo, moi znajomi to zrobili i ci którzy oglądali zobaczyli co ja zrobiłam i tak samo podnieśli ręce *-* Myślałam że to najpiękniejsza chwila w moim życiu -nie powiem że si wzruszyłam, mimo iż ryczałam na każdej scenie gdy pokazywali Peetę lub jak Katniss śpiewała. Śmiać mi się chciało kiedy Katniss podeszłam do Gala i go pocałowała, a moja przyjaciółka na całą salę powiedziała BLE, myślałam że spadnę z krzesła jak to usłyszałam xD No cóż, mogłabym się tu rozpisać na 25 stron o tym filmie, ale nie przyszłam do was tu po to..



Nevermind..Dziś stworzyłam  1 część instrukcji na Menu w HTML/Java Script. Stworzyłam ją tak by poziomy trudności skakały tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Do instrukcji zrobiłam 2 szablony, 3 sygnaturki, a zamówienie pojawi się w następnej notce. Aham, chciałabym podziękować Arianie za znalezienie strony z możliwością umieszczania kodów, gdyby nie ta strona byłoby bardzo źle xD Jednak nie przerywając, zapraszam do oględzin mojej pracy :)


Gdy użyjesz jeden z tych kodów proszę o kredytuj go np. (By Luna) i słowo Luna za linkuj moim blogiem.



Menu 1 kolumnowe -cienko-prostokątne- w 3 wersjach kolorowych


(1) Wersja -jedno kolorowa -






(2) Wersja -dwu kolorowa -






(3) Wersja  -kilku kolorowa -






Menu 2 kolumnowe -cienko-prostokątne- w 3 wersjach kolorowych 



(1) Wersja -jedno kolorowa - 






(2) Wersja  -dwu kolorowa - kręci się -





(3)Wersja  -dwu kolorowa - okręca się -





Menu 3 kolumnowe -cienko-prostokątne- 





Anomalie w CSS z użyciem menu -cienko-prostokątnego-

(1) Anomalia -dwukolorowa -





(2) Anomalia -Jedno kolorowa-





(3) Anomalia -Kilku kolorowa-





Mam nadzieję że instrukcja się komuś przyda :) Teraz czas na szablony..






Z 1 szablonu będzie instrukcja na menu :3 Okay czas na sygnaturki, jedna z nich jest u góry i dwie są takie same tylko pierwsza jest na konkurs na Katalogu, a drugą przerobiłam sobie tak o xD




Dziękuję za uwagę miłej nocy i co tam jeszcze xD

18 komentarzy:

  1. Matko świetna notka xD Na pewno kody się przydadzą. Przy każdym szablonie z użytymi twoimi kodami na menu, umieszczę credit <3 Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, ile kodów! Na pewno się przydadzą, dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo menu szablonu cudownym nie czyni. Trzeba mieć do tego jeszcze pomysł. :) Gratuluję chęci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasem potrafi sprawić że szablon z pomysłem będzie bardziej uroczy ;) Dziękuję.

      Usuń
  4. Na prawdę świetna robota :D Z kodów na 100% skorzystam, a co do szablonów - oba są piękne ,ale ten z igrzysk <3333 B O S K I . Ja też byłam na Kosogłosie *.* a dokładnie w dzień premiery -> Cuprum arena XD SPECJALNIE JECHAŁAM NA TEN FILM PONAD GODZINĘ . Był piękny *.* ,ale na prawdę szkoda mi Peety, zwłaszcza po ostatniej scenie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Kody wyglądają naprawdę interesująco, ale mam pytanko. Czy działają także na bloggera? :) A jeśli tak to potrafiłabyś choć troszeczkę przybliżyć mi instrukcję ''zamontowania'' ich na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, to są kody akurat na bloggera :) Instaluje się je bardzo prosto
      włącz sobie w nowej karcie te kody które są w wybranym dla ciebie menu, później wejdź sobie w kokpit swojego bloga > Układ > Dodaj gadżet (wybierz przy lewej lub prawej kolumnie) > Naciśnij na napis HTML/ JavaScript i wklej tam w 'Treść' kodu pierwszego (tego podpisanego HTML).
      Zapisz gadżet. I później wejdź w Układ >Projektant szablonów. >Zaawansowane> Edytuj kod CSS > wklejamy treść kodu drugiego (podpisana jest CSS)
      Zapisujemy i proszę bardzo, kody są już zamontowane na blogu :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, Luna! Mam do Ciebie pytanie odnośnie twojego drugiego bloga (grupowego) czy ty tam nadal robisz szablony? Bo chciałabym złożyć tam zamówienie, ale nie widziałam twojej notki, tylko innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak robię, niestety dawno nie robiłam tam prac bo mój laptop ostatnio szwankował :/ Tylko pamiętaj że od Anonimów nie przyjmuję zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna instrukcja, na pewno mi się przyda :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Pobrałam menu z numerem 2 na http://into-dust-n.blogspot.com/, dodałam kredyt.
    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne są te kody! :)
    http://fantelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak przeglądam i przeglądam i natrafiłam na dwukolumnowe, co się kręci i mam małe zastrzeżenie. Bo jeśli użytkownik będzie miał więcej linków, wtedy część z nich nie pozostanie po prostu w bezruchu i jakby niepełna. Nie lepiej zamiast wyliczania #menu a:nth-child(1):hover wstawić po prostu w nawiasie odd i even? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może wyjaśnić jakoś jak zrobić by te menu było na stronie ? ;/

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!