środa, 31 grudnia 2014

Fix you. - Grafika + Mała niespodzianka


Cześć, czołem, hey,
Za parę godzin nowy rok, a ja specjalnie dla was montuje tą oto notkę. Dziś z wielką niespodzianką. - Ale cii ;) Chciałabym wam też powiedzieć że od teraz xD notki będą pojawiać się co tydzień, dwa ale z mniejszą ilością grafiki. -No chyba że chcecie by było tak jak jest :) Piszcie w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle. A teraz tak jak to na kulturalnego człowieka przystało czas złożyć życzenia. (nie jestem w tym dobra ;-; uwierzcie mi) ale dla Was dałabym sobie nawet wytatuować konia na czole xD

Tak więc z całego serca życzę wam udanego sylwestra. By ten rok był 10000 razy lepszy od wszystkich innych wcześniejszych lat. Byście spełnili w tym roku chodź jedno wasze marzenie, byście w tym roku byli cały czas uśmiechnięci, by kłopoty się was nie trzymały, a typowe 'zacznę od nowego roku' się spełniło i udało. Szczęśliwego nowego roku kochani xx
Mam dla was dziś przyszykowane  2 szablony 1 zamówienie 3 sygnaturki oraz 3 nagłówki, z czego dwa z nich są w dwóch kolorach (inaczej 4 nagłówki)  Co śmieszne 2 z tych szablonów to są zaginione szablony xD Tak zgubiłam szablony jakieś 2 miesiące temu. Znajdowały mi się w folderze który nie wiem jakim cudem mi zniknął i się przeniósł. Odnalazłam go wczoraj xD także ten, spoko nie ? xD Naszą niespodzianką jest. Galeria którą zrobiłam dziś z rana ? (Tak od 9 zaczęłam xD) Możecie znaleźć tam wszystkie jak dotąd prace jakie zrobiłam. Instrukcje też. Stworzyłam ją bo jak niektórzy zauważyli niektóre podglądy tu na blogu dziwnie wygasły. Nie wiem w czym jest problem ;-; więc postanowiłam na galerii stworzyć dwie funkcje klikacie na obrazek. -Jest no nieruchomy. Klikacie na zakładeczkę pod zdjęciem żywa wersja. -Macie podgląd ruchomy. Po za tym co ja wam tu będę spojlerować wchodźcie i sami się przekonajcie czy wyszło chodź trochę 'spoko' :)



Galeria


Zamówienie



Szablony
Sygnatury







Nagłówki
(by zobaczyć w pełnym rozmiarze nagłówki otwórz je w nowej karcie-prawym- otwórz link w nowej karcie)






Przyjmę 1 zamówienie -spod wszystkich komentarzy w tym poście- 
Aha jeśli znacie jakieś fajne opowiadania na blogach to możecie mi linki podesłać. -Ale błagam nie One Direction. Tych panów się za dużo naczytałam #ByłaDirectioner 
xx

6 komentarzy:

  1. Dziękuję ci bardzo za szablon :) Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :3 Cieszę się że ci się spodobał.

      Usuń
  2. http://cut-from-the-fate.blogspot.com/
    Tutaj historia dopiero się zaczyna. Będzie ciekawie, porywająco. Zapraszam. Mam nadzieję, że się spodoba :*
    Pozdrawiam

    PS Na http://iwillcatchyouifyoufallszablony.blogspot.com/2014/12/im-not-afraid.html złożyłam zamówienie.. Chciałam się zapytać, czy to tam właśnie miałam to zrobić.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za podesłanie linków do blogów, na pewno przeczytam ;) Zamówienie mogłaś tu zamówić, jak i na IWCYIYF ;) A moja odpowiedź na tamtym blogu do twojego zamówienia brzmi: tak przyjmuję :3

      Usuń
  3. Pobrałam szablon 020. Jest cudowny c: Chciałam zamówić własny, ale niestety mam dopiero jeden post, więc wrócę po większej ilości wpisów. ^^

    Szablon leci na blog: http://icerulli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo! Dlaczego ja dopiero teraz dowiedziałam się że masz nowego bloga? Niewybaczalny błąd z mojej strony! Jeśli masz dobrą pamięć to powinnaś pamiętać Andreę z iwcyiyf :) Nie rozpiszę się , przepraszam, ale jestem śpiąca :c Bardzo podoba mi się szablon główny :) Z posta, najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy szablon i trzeci nagłówek. Z resztą! Niemalże wszystkke twoje prace zawszei się podobały :)
    Pozdrawiam cię serdecznie i obiecuję wpadać częściej :)

    // scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!