poniedziałek, 26 stycznia 2015

Fireproof + Szablony, Tła na Facebooka, Sygnatury.

Witajcie po trochę długiej przerwie. -Hah, a w ostatniej notce obiecałaś że będziesz dodawać co tydzień xD- No cóż obiecałam ale nie wiedziałam że na IWCYIYF jest tyle osób które czekają aż się pojawię i właśnie tam po przyjmowałam zamówienia bo tu trochę ich brak xD Nie żeby wyszło że ja jeszcze na was zwalam winę czy coś ;-; Powiedzmy tak, moja wina, moja wina bo bardzo wielka wina xD A teraz wracając do blogowania. Pomyślałam sobie że pod każdą notką możecie składać propozycję szablonu jaki mogę zrobić np. Połączenie Harrego Stylesa i Niny Dobrev. Lub np. Hobbit <3  Coś w tym stylu xD Oczywiście kochani zamawiajcie też szablony!
Ostatnio mam fazę na Hazzę. Byłą Directioneka się odzywa xD Haha. Ale to wszystko przez tłumaczone Fanfiction! Ja przysięgam że gdyby nie one wciąż byłabym na nich obrażona? Taa mnie nie pojmiecie xD Anyway, dlatego że poczytałam sobie dużo fanfików (tych dobrych) postanowiłam że przyjmę zamówienia na szablony z Harrym Stylesem :3 To będzie dla mnie taki challenge gdyż jak znam życie i waszą (kiedyś naszą) moc to może być ciężko z wybraniem 2 z pośród dziesiątek was xD Ale Luna ma dziś wyobraźnię, haha.

Dziś przygotowałam dla was 2 szablony z Castielem z Supernatural i Kiliego z Tauriel (boże jak ja ich kocham) oraz tło na facebooka z Selenom Gomez :) Od razu mówię podgląd szablonu z Castielem jest podwójny bo jest on zrobiony w żywej wersji jak i w filmiku (Luna trochę się pobawiła xD)


Co do ostatniej prośby ja wciąż czekam na podsyłanie linków do fajnych blogów z fajną fabułą 
(fanfiki -zwłaszcza tłumaczone bardzo ale to bardzo mile widziane)  


Szablony 

(Naciśnij na obrazek by zobaczyć filmik)


Tła na facebooka 
(Otwórz prace w nowym oknie)



Sygnatury (500x200 tego co jest u góry notki :3)


Przyjmę 2 zamówienia spod wszystkich składanych :)

10 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest zdecydowanie drugi szablon, co nie oznacza, że pierwszy jest zły :) Oba są świetne :) Sygnatura też niczego sobie. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Harold na sygnaturze, ojeju ♡ Haha, była ditectionerka się odezwała xd No ale...sygnatura piękna, chociaż wolałabym tak Zena zobaczyć. Z szablonów najlepszy jest ten pirrwszy chociaż nie znaczy to że drugi jest jakiś gorszy :) Tła również fajnie ci wyszły :)
    Pozdrawiaaam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 W następnej notce ujrzysz Zayna kochana :D
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  3. Cudowne, piękne, fantastyczne.
    Już myślałam, że lepiej być nie może. A wtedy pojawiła się notka i płakłam. (( nie, reszta szablonów wciąż jest perf, nie da rady faworyzować)). Szablon z Hobbita kompletnie złamał moje poobijane serce. Kili, jesu, nie. Wszystko jest takie piękne i poukładane, kocham takie szablony, a że nawet nie mam gdzie go użyć to siedzę i się po prostu na niego patrzę. Dziękuję.

    No. Ale potem zobaczyłam Castiela. I szczerze pomyślałam sobie: ktoś tu mnie próbuje zabić. Perfekcja. Moja dusza multifandomowego człowieka krzyczy z radości, świetna robota.

    Co do zgłoszenia, to mam jedno takie i płaczę mocno bo przez moje nieudolne próby tworzenia szablonów, wyszło kilka cholernie kiepskich prac. Ale to była chwila słabości, chciałam być wystarczalna. Zapomnijmy. Więcej się tego nie tknę.

    A więc pisiam, oh mój mistrzu, nawet jeśli sie nie uda to chociaż spróbowałam ;;;

    1) hybrid-sisterhood.blogspot.com
    2) p.sobiepanek@onet.pl
    3) I tu się pojawia problem, bo nie wiem czy aż 4 bohaterki są dozwolone, nigdzie tego nie doczytałam więc: Phoebe Tonkin, Claire Holt, Nina Dobrev i Lily Collins {główne hybrydki}
    4) Mogą być na tle jakiegoś lasku, miasta nocą, opowiadanie jest związane z Teen Wolfem, więc wiadomo, że klimat wilkołaków, wampirów i innych istot supernaturalnych (nie chcę cię ograniczać w twojej pracy) Ewentualnie już całkiem byłoby fajne, jak byłoby w stylu Kili&Tauriel - w sensie 4 gify - a na każdym inna hybrydka. (https://www.youtube.com/watch?v=BND-jlujF8s&x-yt-ts=1422411861&x-yt-cl=84924572#t=19 nawet z tego intra wybrać;;;) ale już w razie czego decyzję pozostawiam tobie :)
    5) could you be the last? be the last of us?
    6) co do klimatu to nie wiem,nie jestem dobra w wyborze takich rzeczy, bardzo podoba mi się kolorystyka w tym pierwszym nowym szablonie, ale również może to być coś tajemniczego, coś co wiązałoby się bezpośrednio z wampirami.
    7) zamknięty z grafiką prostą
    8) Gone.

    Pozdrawiam i ściskam moooocno.
    xoxo, Faith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owwwww :3 Kochana ruszyłaś moich sercem. Aż miałam łzy ze szczęścia. Dziękuję za tak piękną opinię, cieszę się że prace ci się podobają. Nie mogłabym powiedzieć nie, więc PRZYJMUJĘ twoje zamówienie :D
      xx
      PS Jeśli chciałabyś się nauczyć robić szablony napisz do mnie na maila. Pomogę ci z wielką przyjemnością :D

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, wielbię cię ponad wszystko.
      Twoje prace baaardzo mi się podobają, nie mogę się na nie napatrzeć, serio.

      Jejciu, naprawdę? Nie wiem czy mam do tego cierpliwość. Bo np. Nagłówek może nie idealny, ale jeszcze zrobię, ale jak idzie o jakiś skomplikowany kod html to już mnie krew zalewa, ale z chęcią skorzystam z twojej oferty. Dziękuję raz jeszcze.

      Niechaj los zawsze Ci sprzyja
      xoxo, Faith

      Usuń
    3. Ahahaha, bo będę cała czerwona zaraz xD
      Oczywiście że mogę cię nauczyć, do HTML to ja się nie za bardzo zbliżam xD bo mnie on przeraża, ale za to działam z większości w CSS mogę ci podać np. parę selektorów które ułatwią ci życie przy robieniu szablonów :3
      Ale skojarzyło mi się to pożegnanie z igrzyskami śmierci xD haha.
      *Wyciągam trzy palce, całuje je i wnoszę do nieba* Tobie również moja kochana czytelniczko :D
      xx

      Usuń
    4. Aaa, no kocham cię.
      CSS w sumie też, ale nadal wielu rzeczy nie ogarniam. Jejku. Jak przyszło mi ustawianie szablonu do nagłówka to o mało co nie wyrzuciłam komputera przez okno. Więc tak, z chęcią skorzystam z twoich cennych rad :-)

      Tak, to bardzo igrzyskowe pożegnanie.
      xoxo, Faith

      Usuń
  4. Hej :) Bardzo kocham wszystkie twoje prace, są takie śliczne <3 Te sygnaturki z Harrym są cudowne *.* Nwm jak można mieć taki talent :) I dlatego też chciałabym złożyć u cb zamówienie :) Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu :)

    1. http://it-was-meant-to-be-tlumaczenie.blogspot.com/
    2. smiley2@buziaczek.pl
    3. Victoria Justice oraz Zayn Malik, najlepiej te: http://pu.i.wp.pl/k,ODEyNzE5MzEsNTA5ODEwNjY=,f,victoria_justice_roz_20_medium.jpg
    http://m.ocdn.eu/_m/436e2b5270523c09cad4bc1fb2dc0a3b,62,37.jpg
    ale jeśli będą jakieś problemy to spokojnie możesz je zmienić
    4. Mile byłyby widziane zdjęcia Londynu. Mogą też być jakiś dom, gitara.
    5. It Was Meant To Be
    6. Chciałabym, żeby była to kolorystyka lekka, żółty, zielony, żeby ukazywała radość, miłość i przyjaźń :)
    7. Bardzo podoba mi się układ otwarty, ale jeśli robisz takie rzadko to wtedy zamknięty z grafiką rozbudowaną.
    8. Gone

    Z niecierpliwością czekam na odpowiedź :D
    /Melly

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!