czwartek, 19 lutego 2015

Love me like you do - Gafika + niespodzianki.


Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Czeeeść! Luna piszę do was z gorączką, kapiącym nosem, oraz omamami xD Haha. Ale co tam, wiecie że was kocham, so dla was wszystko.. Chciałam się wyrobić przed piątkiem i oto jestem! :3 No w następnym tygodniu dużo się podzieje na graphic catchers illusion, a wiecie dlaczego? xD Bo mam zamiar zmienić szablon główny. -Ha! xD Oprócz tego by zachęcić moje leniuszki (ja was widzę niekomentujący xD -uważałabym na szafę dzisiejszej nocy bo mogę wam w niej czyhać, ahahaha.) Luna podczas gorączki nie ogarnia więc przepraszam xD
A wracając do tego zachęcenia was. Chcę wrócić do Notek Tematycznych. Na czym one polegają? Ja podaję kategorię, a wy wypisujecie w komentarzach co z tej kategorii ma się znaleźć w notce. Np. Na dziś wybieram kategorię Książki..a wy podajecie tytuły książek. A ja robię z postaciami danych książek szablony i grafikę :3

Tak więc na ten miesiąc naszą kategorią są Książki.
Podajcie pod tym postem tytuły książek.
Notka tematyczna pojawi się już za tydzień 28 ! Więc mi się tu śpieszyć! c:

Zamówienie -FaithMaiden-

Na poglądzie bloga w prawej kolumnie instrukcję do której musisz się zastosować by blog wyglądał tak jak powinien xD + menu zostało zrobione w kodzie HTML/JavaScript > .Kody do menu.


Wolne 



A oto szablon który miał zostać zrobiony z nagłówkiem z poprzedniej notki. -Wiem zabijcie mnie za to że go skróciłam xD Mam nadzieję że wam się spodoba..choć trochę xD
Oba menu zostały dodane do dwóch osobnych widgetów HTML/JavaScript.>







Przyjmuję również zamówienia!

+ Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem

21 komentarzy:

  1. Tyle szablów ale każdy inny, stworzony od podstaw - wielki szacunek za tak dobrze wykonaną pracę, ostatni szablon najlepszy ;) . Zdrowiej nam, co do wisów tematycznych jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, jest piękny, cudowny, na początku płakałam, bo nic nie mogłam ogarnąć - jak to ja - ale jest, udało mi się! I teraz płaczę ale nad jego perfekcją. Nie wiem jak mam ci za niego dziękować, zawsze marzyłam o szablonie na tego bloga, więc będę cię czcić po wsze czasy. Amen.
    Niech ci Bóg w kraszach i przyjemnościach wynagrodzi ;;;
    xoxo, Faith.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha, cieszę się że ci się podoba :D
      xx

      Usuń
  3. Drugi szablon jest nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co mam zazdro XD Nie umiem robić takich podglądów ! uhhhh. Z prac najbardziej podoba mi się trzeci szablon. Czekam na nowy główny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie umiem robić xD robię to tak źle że jakby ktoś zobaczył co ja robię za poglądy to by się złapał za głowę xD haha.

      Usuń
  5. Zakochałem się w twoich szablonach, są tak bardzo w moim stylu. :3
    Więc ten no, tak sobie myślę, że chciałbym taki twój, taki śliczny, cudny, jak te wszystkie inne, dobrze? Mogę? Proszęproszęproszę ;-;
    Jakbyś po przeczytaniu tego tam niżej zdecydowała się przyjąć to zamówienie, to byłbym tak bardzo wdzięczny. Jak na razie ze wszystkich miejsc jakie sobie zwiedziłem tylko u Ciebie chciałem się zatrzymać na dłużej i pooglądać, więc nie wyobrażam sobie nie mieć twojego dzieła u siebie na blogu. ;-;
    1. xroute.blogspot.com
    2. xxgoes@gmail.com
    3. Nie wiem, czy w ogóle ogarniasz kpop, znasz jakiś Koreańczyków, słyszałaś chociaż jedną piosenkę, ale dam Ci o takie zdjęcia:
    https://i.imgur.com/VgZA5zj.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/B08saZrCYAAMDL5.jpg:large
    https://sup3rjunior.files.wordpress.com/2014/10/141020-mv-caps002.jpg
    http://ww3.sinaimg.cn/large/9ef83eebjw1ebmoqnro8gj212j0lk0w2.jpg
    http://k14.vcmedia.vn/thumb_w/600/hybm9xcn884ndCWkeBIwKmY0VbVak/Image/2013/12/131217musicDE04-6fa0a.jpg
    Nie wiem, czy coś z tego zrobisz, wybierzesz jakieś z tych tam wyżej, ale generalnie chodzi mi o Eunhyuka, Heechula albo Donghae z Super Juniora. (ale nie razem, meh, tylko jeden niech będzie, obojętnie który, jaki Ci będzie bardziej pasował). (Pewnie w życiu o nich nie słyszałaś, whatever, trudno ;-;)
    4. Nie mam pojęcia, co ma być jeszcze. W zasadzie, to nie cierpię żadnych nadźganych rzeczy (wiesz o co mi chodzi? ;-;) Ufam Ci po prostu ;-; Jakby to miało pomóc, to ten, o ten szablon: https://dl.dropboxusercontent.com/s/g3rwp9yxo3bpwtt/-20-.html wydaje mi się po prostu idealny, perfekcyjny i wgl najlepszy. Tylko mówię, bo źle się czuję z tym, że nie dałem Ci prawie żadnych wskazówek, co do tego mojego szablonu ;-;
    5. Żaden cytat, pls, nic, gołe zero, mogę tak prosić?
    6. Generalnie jasny, tylko nie szarości. Może coś pod lawendowy, ale taki mega jasny… Nie wiem. Ogólnie tematyka spokojna, melancholijna, nic specjalnego. Zdaję się na Ciebie :3
    7. Zamknięty z grafiką prostą ^^
    8. Gone
    Wybacz za to niezdecydowanie.
    Pozdrawiam i bardzobardzobardzo ładnie proszę o ten szablon. Naprawdę, bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahaaha xD Ależ oczywiście że P R Z Y J M U J Ę xD twoje zamówienie!
      I słyszałam o tym zespole -3 piosenki tak jakoś przeszły przez moją playlistę więc chyba możesz być ze mnie dumny c:

      Usuń
    2. Omo, dziękujędziękujędziękuję :3
      SuJu miłością mojego życia, więc muszę być dumny xD (Nie zapytam jakie piosenki, bo włączy mi się tryb gadania o kpopie i SuJu, a to pewnie jest denerwujące ;-;)

      Usuń
  6. Aaa, mam jeszcze jedno pytanko! Czy w tym pierwszym wolnym szablonie dałoby się zmienić nagłówek? Bo potrzebny mi jeszcze szablon na drugiego bloga, a ten układ cholernie mi się podoba ;;; ps: wszyscy czytelnicy po kolei cały czas chwalą twój szablon na hybrydkach w wiadomościach na twitterze, jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, cieszę się że szablon tak bardzo przypadł waszym czytelniczką do gustu :3
      Oczywiście że dałoby się zmienić c: tylko powiedz mi na kogo? ^^
      + zdradź mi pewien sekret..kto robił zwiastuny na tego akurat bloga *-* (wcale ich wszystkich nie oglądałam i nie jarałam się, haha)

      Usuń
    2. Wszystkie filmiki z hybrid sisterhood robione są albo przeze mnie albo przez Loksa. I tak, baardzo kochamy tego bloga i żyjemy nim jak prawdziwym serialem, dlatego też powstają takie filmiki.

      A jeśli chodzi o nagłówek to: Kaya Scodelario i Dylan O'brien? Fajnie by było jakby byli na tle zombiaków czy ruin miasta, bo taka też jest tematyka opowiadania ;;;.
      D Z I Ę K U J Ę C I
      jesteś wielka <3

      xoxo, Faith.

      Usuń
    3. A mogłabym prosić o taki jeden filmik dla mnie? ♥ xD *-*
      +chcesz by grafika była taka jak w szablonie z którego chcesz inny nagłówek, czy bardziej taki nagłówek jak u mnie na szablonie głównym jest ? :3
      xxxxx

      Usuń
    4. Taki bardziej jak u ciebie na głównym, bo jest fab <3
      A co do filmiku to zapytam Loksa, bo akurat w domku siedzi, to może znajdzie czas i coś sklei dla mojej wspaniałej osóbki, tylko jaki konkretnie ma być? *_*
      xoxo

      Usuń
  7. Kobieto! Jakbym cię zobaczyła w swojej szafie to bym cię z niej wyjęła i zamknęła w piwnicy i nie wypuszczałabym dopóki byś mi nie powiedziała jak robić tak świetne szablony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (dobra, przesadziłam z wykrzyknikami). Ale one są cudowne. Ja chcę jeszcze!! :D ♥
    Co do książek...
    Saga o Ludziach Lodu, Co zdarzyło się w Lake Falls, Krew Aniołów, Dom na bagnach Luizjany.
    Nie wiem czy kojarzysz, ale wytknęłam (nawet nie połowę) swoje ulubione książki, sooo :D

    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahahaha xD Jeśli byłabym tam bez szkoły, to jestem twoja! xD
      Wow ile pomysłów na szablony :3
      Dziękuję! xxx

      Usuń
  8. prześliczne jak zawsze niewiem kiedy ja się tego naucze ale może kiedys

    http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadrabiam to, co straciłam - wybacz.
    No więc notka jest wspaniała. Niesamowite pomysły na menu *.* Boże... dziewczyno to jest naprawdę genialne ^^
    Wykorzystam, oczywiście powiadamiając skąd takie cudeńka ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!