czwartek, 12 marca 2015

Rest and..? -Szablony + Grafika ♥

Witajcie moi drodzy! Jak podoba się szablon główny? c: Ale ja jestem bezpośrednia xD Długo mnie tu nie było ;-; Ale muszę podziękować każdej osobie która życzyła mi powrotu do zdrowia, nie musieliście xD ale to było takie MIŁE ♥ Kocham WAS!
Szczerze powiedziawszy to ta notka była przyszykowana już w niedzielę, ale ciągle nie miałam czasu by dodać szablon główny więc tak przekładałam i przekładałam xD Tak możecie mnie teraz zabić! Dziś mam niestety tylko 2 zamówienia i jedną sygnaturkę o tam u góry. Serio tak ciężko wraca mi się do robienia czegoś graficznego xD (czytaj tak mi się nie chce xD) ale z szablonów muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona. (Kij że jeden szablon robiłam przez 5h) Dla was wszystko! xD Ahahahaha. No nic ja mykam, do zobaczenia wkrótce..-O ile choroba znów mnie nie zabije, bo znowu gardło mnie boli -Miał ktoś kiedyś tak że w gardle czół jakby miał siniaki xD? -Nie a ja tak, teraz ;-; Dobra uciekam!






Zamówienie dla -FaithMaiden-
Menu zostało dodane do widgetu HTML/JavaScript.

Zamówienie dla -xxx J.-

Menu zostało dodane do widgetu HTML/JavaScript. >Kody do menu.


Przyjmuję zamówienia!

26 komentarzy:

  1. Śliczne szablony ( jak zwykle, bo to ty je robisz XD ) :).
    Już nic nie mów o chorobie ... w poniedziałek miałam 40 stopni gorączki, ból gardła, katar, dreszcze, wymioty i jedyne o czym marzyłam to zanurzyć się pod kołdrę i czkać na następny poniedziałek. Ale dzisiaj już jest lepiej, infekcja gardła sobie poszła ^^. A teraz mam pytanie: zamówiłam szablon u Ciebie i ... kiedy on będzie ? Nie to że coś ale chciałabym wprowadzić zmiany jeśli mogę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka z twoim pojawi się między Poniedziałkiem a Sobotą. -Zależy kiedy będę miała czas by poskładać notkę c;

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A co do mojego zamówienia... na szablonie może być tylko Taissa ? Bo zastanawiam się nad bohaterem, a Taissa już będzie na pewno. :)

      Usuń
  2. Cieszę, że wróciłaś do zdrowia :). Mam takie pytanie do Ciebie. Nie wiem czy moje zamówienie z Królem Lwem zostało przez Ciebie przyjęte? Więc napiszę go jeszcze raz pod tym postem.

    1. www.czas-kiary.blogspot.com
    2. mati_asik@poczta.onet.pl
    3.obrazki http://www.deviantart.com/art/King-Kovu-and-Queen-Kiara-513887472 http://www.deviantart.com/art/Kiara-s-Decision-268985597 http://capricornfox.deviantart.com/art/Attacked-106127129 http://capricornfox.deviantart.com/art/Thoughts-and-Memories-108653043
    4. Ten obrazek może być gdzieś tle http://www.deviantart.com/art/Pride-Rock-258108059
    5. Cytat "We are all connected in the great circle of life" i gdzieś u dołu adres bloga www.czas-kiary.blogspot.com
    6.Kolor szablonu może być lekko pomarańczowy lub beżowy z motywem afrykańskim. Szablon ma wyrażać radość.
    7. Układ z grafiką rozbudowaną.
    8.Gone

    Proszę o odpowiedź czy przyjmiesz to moje zamówienie. Z góry dziękuje i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *.* Piękny główny ! A szablony z posta także świetne :D Biedna ;-; mnie też ostatnio gardło boli i kataru dostałam ... Taka pogoda niestety. Ale pomyśl, że za miesiąc będzie już koło 15 stopni *.*. Nareszcie nadejdzie wiosna i choróbska sobie pójdą ^^
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pocieszyłaś mnie tą myślą *-*

      Usuń
  4. awwwwwwwwwwwww. ja jestem pod wielkim wrażeniem głównego szablonu. Bardzo mi się podoba i w dodatku jest NIEBIESKI ^^. Kocham ten kolor. Co do notki, to sygnaturka bardzo mi się podoba. A zamówienia to po prostu cuda *.* Nie mogę się napatrzeć na te wspaniałe rzeczy, jakie ty robisz. no szacunek się należy.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego prywaciaka (ruszył 1 marca)
    http://lost-souls-graphics.blogspot.com/
    P.S.
    Trzymam kciuki za twoje zdrówko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomity blog i fajna aidia na taki blog

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy to już ta chwila, kiedy mam ci stawiać ołtarzyk?
    Bo właśnie to robię. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. Szablon jest piękny, kliamtyczny, taki jaki chciałam. Główny szablon na twoim blogu - zniewalający, nie mogę się na niego napatrzeć. *___* Nie wiem jak tworzysz takie cudeńka ale nigdy nie przestanę ich podziwiać.
    Mam nadzieję, że jesteś już zdrowa jak rybka.
    Kocham, ściskam mocno i pozdrawiam
    xoxo, Faith.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahaha <3 Faith jak ja kocham czytać twoje komentarze xD Zawsze wiesz jak sprawić, że się zacznę cieszyć jak idiotka do monitora :D Dziękuję i cieszę się że szablon ci się podoba!

      Usuń
  7. Droga Luno, zacznę od tego, że wraz z Faith piszę Hybrydy, i chcę Ci ślicznie podziękować za szablon na naszym blogu, bo jest doprawdy oszałamiający :D Nie mogę się na niego napatrzeć, tak szczerze xD
    No, i tak zachwycona Twoimi pracami, pomyślałam sobie, że może i dla mnie byś coś wykonała?
    - lilybird-everdeen.blogspot.com
    - milkymazeway@gmail.com
    - Danielle Campbell.
    - Cóż... blog jest o Igrzyskach Śmierci, więc jeżeli dodałabyś tutaj coś w tym guście, byłabym po prostu w niebo wzięta, ale jeżeli nie, to zdam się na Twoją twórczość :)
    - "Nadzieja jest silniejsza niż strach" albo "Hope is stronger than fear", zależy, w którym języku będzie Ci bardziej pasować :)
    - ...drogi Boże, jestem zbyt nie zdecydowaną osobą. Zdaję się na Ciebie, jeżeli można. Z tego, co widzę, to będę zadowolona ze wszystkiego, co dla mnie wykonasz xD
    - zamknięty z grafiką prostą, taki byłby chyba najlepszy :)
    -Gone :)

    A, no i przejrzałam ostatnie posty i komentarze, i widziałam, że pytałaś o filmiki... słuchaj, Luno... a o jaki filmik chodzi? Mam teraz niby maturę, ale jeżeli będę miała chwilę wolnego czasu, to może coś wykombinuję, zależy tylko, z czym i jaki :) Odezwij się w tym temacie, jeżeli nadal jesteś zainteresowana <3
    xoxo, Loks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, cieszę się że szablon Ci się podoba! :3
      Jeśli to opowiadanie jest związane z Igrzyskami Śmierci, to od razu moja odpowiedź brzmi: PRZYJMUJĘ! :D
      +Czy mogłabym do Ciebie napisać na mailu z tym filmikiem *v*?

      Usuń
    2. o jejku o jejku o jejku *_*
      Tak, jasne, czekam :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Czułam się jakbym miała siniaki w gardle, całkiem niedawno kiedy angina była na poziomie zaawansowanym, haha :) Dobrze, że z tobą już lepiej i obyś się znów nie rozchorowała. Za ładna pogoda żeby być chorym! :)
    Cudowny szablon główny ♥ Zakochałam się!
    Co do szablonów, to się nie wypowiem, bo cię obrażę i dopiero będzie, ale zazdroszczę ci talentu do ich robienia, poważnie. Oddaj go trochę cooo?! :D
    Pozdrawiam cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze że znów jesteś zdrowa, szablon bardzo bardzo przyciąga, emanuje nieco chłodnym romantyzmem, co do zamówień to pierwsze jest bardzo kreatywne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Luno kochana, niestety jestem zmuszona zrezygnować z mojego zamówienia, chociaż nawet nie wiesz, jak bardzo tego żałuję. Wydarzyło się ostatnio kilka rzeczy i wolałabym o nich tutaj nie pisać, bo jeszcze i ciebie zaczną się czepiać.
    Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam!
    xoxo, Loks.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, chciałabym złożyć zamówienie:)
    Adres bloga: http://art-of-killing.blogspot.com
    Kontakt: http://ask.fm/complicated_truth ---> tu jestem na bieżąco, a na emailu rzadko kiedy, myślę, że może być mój ask.
    Postacie: Justin Bieber i Barbara Palvin
    Zdjęcia Justina:
    http://t-eska.cdn.smcloud.net/common/m/a/s/ma2081079VAa2.jpg/ru-0-r-650,0-n-ma2081079VAa2_justin_bieber.jpg
    https://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2015/01/justin-bieber-selena-gomez-removing-shadow-lead.jpg?w=600 ( z tego zdjęcia żeby był tylko Justin bez Seleny, po prostu go wytnij)
    https://tabithacmblog.files.wordpress.com/2015/03/justin-digital-world.jpg
    dałam Ci kilka propozycji, wybierz te zdjęcie, które według Ciebie będzie najbardziej pasować.
    Zdjęcia Barbary:
    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2015/01/barbara-palvin-l-oreal-paris-infaillible-teint-2015_1.jpg
    http://www.bemodels.pl/application/assets/tinymce/plugins/imagemanager/files/czerwiec/6.6/700x900_scale_thumb_8459979741302800990.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-OW0TSW5d87c/TsVNa3GdlmI/AAAAAAAAAPY/ZDnB_CsxgQE/s640/297496_233389226717494_100001392568506_665510_341588276_n.jpg
    tu również wybierz najlepsze zdjęcie.
    Dobrze byłoby, żeby w tle znajdowała się broń, może być jakiś zamek, schody, świece i złote monety czy coś.
    Dla Ciebie jestem w stanie zabić ---> to w wersji polskiej, albo angielskiej, to już sama zdecyduj jak będzie lepiej (dobrze by był niewielką ale zauważalną czionką, w dodatku pochyłą)
    Kolorystyka: odcienie brązu, bordowego i złota.
    Najlepiej jakby szablon ukazywał się jako tajemniczy, subtelny, delikatny ale i z "pazurem".
    Wybieram układ zamknięty z rozbudowaną grafiką.
    Hasło: GONE
    liczę, że podejmiesz się zadania, dziękuję z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. żeby to wszystko nie było takie mocno wyraźne, tzn kolory mogą takie być, ale mianowicie chodzi mi o postacie:)

      Usuń
  13. super notka i śliczny blog <3

    Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga ; )

    - http://partdirection.blogspot.com/

    - clasier@op.pl

    - Chłopaków z 1D ( całą piątkę )

    - Coś pasującego do 1D, mogą być rzeczy związane z anglią, typu : budka telefoniczna, itp. : )

    - Żyj jakby jutra nie było.

    - Szablon ma być naturalny, nie musi wyrażać specjalnych emocji ponieważ jest to mieszanka przeróżnych kategorii.

    - układ : http://funkyimg.com/i/JQYE.png ( a jeżeli ładnie by wyglądało to chciałabym taki wstęp jak tutaj że można przesuwać w dół : https://dl.dropboxusercontent.com/s/or734pec3slrtg2/Szablon-024-.html oraz wersje na menu i etykiety : Wersja -dwu kolorowa - kręci się jeżeli to nie problem. )

    - hasło : Gone

    Bardzo dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam : )

      Co do kolorystyki proszę bardziej jasne barwy, chyba ze uznasz że ciemniejsze lepsze to mi pasuje ; )

      Usuń
    2. https://dl.dropboxusercontent.com/s/pxv2nt5cwxg7uyl/zam%C3%B3wienie-01-.html - powiedz mi jeżeli notka jest tak przesuwana to mogę mieć kilka na głównej stronie i będą tak samo wyglądać ? : ) Bo jeżeli tak to bym to poprosiła tak samo : )

      Usuń
  14. Dopiero znalazłam tą stronę i od razu się zakochałam w twoich pracach. Chciałam wszystko skomentować, ale jak na złość internet strasznie mi szwankuje. Chciałabym zamówić u ciebie szablon bo są naprawdę jedyne w swoim rodzaju. Zwłaszcza jeden który zawładną moim sercem i jestem jego przeogromną fanką.

    Adres e-mail: katarina.xp@wp.pl

    Zdięcia, gify:

    Chciałabym żeby pojawił się gif z evan rachel wood (http://media.tumblr.com/tumblr_lwop7slv2q1qzqu3co1_500.gif).

    Oraz gify z Ian'em Somerhalder'em i Paul'em Wesley'em. Chciałabym żeby Paul i Ian byli wampirami. O to są gify na których mają swoje wampirze oblicze:

    Paul: (http://media.giphy.com/media/fLcK64TrMKlIk/giphy.gif)
    Mogłabyś jakoś skrócić ten gif? Aby usunąć tam gdzie odwraca twarz, byleby zostawić tam gdzie otwiera usta i mówi. Tylko ten gif z nim znalazłam dosyć wyraźny.

    Ian: (https://thescienceoffangirling.files.wordpress.com/2014/05/tumblr_n09orvcw8m1shwroso1_500.gif) Mam nadzieję, że wybrałam dosyć dobre gify. Jak by co wystarczy napisać na pocztę, a odpowiem.

    Chciałabym żeby również pojawił się gif z krukiem, czy tam z wroną (http://media.giphy.com/media/ek2TRZpcD3W24/giphy.gif)

    Cytat: Nieśmier­telność to nie dar, lecz przez­nacze­nie, które mu­si się wypełnić.

    Kolorystyka i emocje na szablonie:
    Czarny/biały/szary/czerwony (bez różnicy jak dla mnie, ale chciałabym żeby szablon przypominał o wampirach, krwi i śmierci.

    Układ szablonu:
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/9om90kjc6ziqgzr/Zam%C3%B3wienie%20-01-.html ( W tym szablonie się zakochałam!)

    Hasło: Gone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że trzeba mieć na blogu dwa posty, abyś zrobiła szablon. Ale ja teraz czekam aż moja beta poprawi mnie i wstawię prolog jutro lub pojutrze.

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!