wtorek, 26 maja 2015

Nowości na blogu?

Cześć! \(^o^)/ 
Tak znów zniknęłam, ale szkoła przygniotła moje życie ostatnio..-Matematyka i ja mamy jakieś spięcia cosinusów, pod kątem i logarytmem ;-; O mało nie miałam zagrożenia z Matematyki, ale 3 na semestr mnie wyratowała. Boże, jak kochałam w gimnazjum matematykę tak teraz jej nie ogarniam. :c Jeszcze muszę napisać z fizyki sprawdzian na min.2 by zdać bo jestem zagrożona. Dyslektyk + wzory = wut? O.o Ale dam radę. -Mam niecałe 2 tyg. bo od 5 do 14 czerwca nie ma mnie w Polsce, bo jestem na wycieczce. Pozdrowienia dla mnie xD
Dobra wyżaliłam się czas przejść do tej ważniejszej części notki. Na blogu otwieram nowy nurt pod hasztagiem #Książki_z_Wattpada. On będzie zawsze w na tytule wybranej notki. W tej notce przyjmę zamówienia tylko na okładki na książki z Wattpada :3  Oprócz tego, ostatnia notka w miesiącu będzie robiona na tematykę danego filmu lub serialu.  Właśnie w następnej notce pojawią się zamówienia, oraz instrukcja na ..#niespodzianka.

No cóż. To na tyle ja lecę się uczyć na kartkówkę z biologii, bo na sprawdzian z geografii już umiem. Mam nadzieję że pójdą mi one dobrze xD

2 komentarze:

  1. Cześć :)
    Pobrałam szablon 27 z ostatniej notki (love like a war) na bloga http://striving-to-perfection.blogspot.com/ :D
    Twoje szablony są przepiękne i aż trudno było mi zdecydować się na jeden *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało osób robi okładki na Wattpada, więc akurat dla mnie to dobry pomysł. (;

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!