czwartek, 23 lipca 2015

Honey, I'm Good.. +Szablony i Textury.


Czeeeść miśki, dziś nie będę się rozpisywać, jestem za bardzo zmęczona. Kto nie śpi drugą noc przez durne upały? Please powiedzcie że nie jestem sama, bo chyba oszaleje. A może już to zrobiłam? Ja chcę tylko zasnąć. Jedna owca, druga owca, no kurde pięćdziesiąta, no i nic. Halo? Przepraszam panie mózgu, czy da pan mi może trochę snu, jest mi on bardzo niezbędny do życia. -NIE.- No ale czemu? -NIE. - No al..-NIE.- Dobra to idź pan w knieje. Czuję się teraz jak Stiles chcący coś powiedzieć trenerowi w autobusie, a ten na niego gwizdał gwizdkiem. Wiem już jak się czułeś kochanie. Oprócz tego kto widział zwiastun kosogłosa części 2 *___*? Czy tylko ja myślę że ta ekranizacja nas zabije?
W tej notce ujrzycie 2 zamówienia i 2 szablony wolne, a do tego 1 textura. Wszystko razy dwa! Wooho! -Naprawdę potrzebuję snu.- Następna notka jako że koniec miesiąca będzie wypadać na jej opublikowanie, to będzie notką tematyczną. Tytryry..na ten miesiąc będzie to notka związana z GRAMI! Tak możecie podawać tytuły gier z których chcielibyście jakiś szablon. A tym czasem idę spróbować zasnąć. Dobranoc /Dzieńdobry!
Enjoy!

ALATHEA -Przepraszam że tyle musisz czekać na swoją okładkę, ale przez moje nie wysypianie, moja wena spadła do zera. Obiecuję że do niedzieli dostaniesz okładkę c:

(Naciśnij na zdjęcie by przejść do żywej wersji)

-Zamówienia-

-Wolne Szablony-



-Textura-


   

Przyjmuję zamówienia na szablony!

29 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, więc już przechodzę do rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~ cordragon.blogspot.com
      ~ ratajewska.k@interia.pl
      ~ Ogólnie chodzi o kochaniutki serial ,,Teen wolf''. Na nagłówku powinny się znaleźć się takie postacie jak Stiles Stilinski (Dylan O'Brien) (byle we fryzurze z 3, 4 i 5 sezonu), Theo Raeken (Cody Christian), Derek Hale (Tyler Hoechlin) i Lydia Martin (Holland Roden) (najlepiej też z tych ostatnich sezonów, bo ma ładniejszy kolor włosów). Jeśli zechciałabyś przyjąć to zamówienie, a postaci byłoby zbyt wiele i nie lubisz ich ,,upychać'', jestem otwarta na propozycje. Napis: ,,Upadły marzyciel'' dużymi literami, najlepiej ozdobną, lecz czytelną czcionką. Niżej mniejszymi: ,,Marze­nie o czymś niep­rawdo­podob­nym ma swoją nazwę. Na­zywa­my je nadzieją.'' Wedle upodobań możesz umieścić także triskelion celtycki i tak dalej. Pisałaś, że jesteś fanką tego serialu, więc wiesz, o co chodzi. Spodobałby mi się też umieszczony tuż po tytule znak, który mam na favikonie (odwrócone poziomo R połączone z K). Kolorystyka mi obojętna, nie trawię tylko zieleni (zwłaszcza zgniłej) i zbyt pomarańczu (może coś w fiolecie?). Jeśli chodzi o emocje, raczej nostalgia, jednocześnie spokój. Układ mi obojętny. Najlepiej dość szerokie, jasne tło postów, by lepiej się czytało ciemną czcionkę na takim tle. Mile widziane bajery w podstronach. Układ dowolny.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. I nie, nie tylko ty czujesz się jak Stiles przy trenerze z gwizdkiem. Mam tak często, gdy chcę coś powiedzieć. Nikt nie słucha, wszyscy przerywają, jej.
      A co do bezsenności, cierpię na nią odkąd pamiętam, a upał nic nie zmienia. Przynajmniej mam uchylone okno i sobie lukam, co tam za nim nocą się dzieje, hah.
      A co do gier, nie pomogę. Nie znam się i nie gram.

      Usuń
    3. Hahaha, Ale się rozgadałaś xD Oczywiście że przyjmuję zamówienie. Stiles by mnie zabił gdybym tego nie zrobiła xD
      Ja na bezsenność cierpiałam między drugą a trzecią klasą ;-; masakra, a teraz przez ciepło. Dlatego najczęściej gdy nie mogę spać do leże sobie na balkonie i gapię się w gwiazdy przez najbliższe mi godziny xD

      Usuń
    4. Jak się cieszę. Coś ty, Stiles jest miłosierny. Najwyżej trochę by cię pokiereszował.
      Mam balkon na piętrze, a pokój na parterze. Zero sprawiedliwości, haha.

      Usuń
  2. Chyba nigdy tu nie komentowałam, ale co mi tam napiszę coś :D
    Zamówienia - 1 - nie mój styl, ale szablon ładny; 2 -genialny! Tylko ten efekt stron po najechaniu mi nie zbyt pasuje, ale mimo to ślicznie się prezentuje.
    wolne: 1 - kompletnie nie mój styl, ale css fajny :) 2 -świtny, bardzo mi się podoba. :)
    Tekstury również ładne, dlatego pobieram :) credit wstawiony w odpowiedniej zakładce na graphic-valley.blogspot.com
    Komentarz nijaki, bo nie umiem ich pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaaa, jaki śliczne szablony i omo, moje zamówienie. jenyś ;; u mnie też jest gorąco i czasem można wyjść z siebie, więc wiem co czujesz! Tak bardzo, pogodo zmień się ;; No więc, śliczne szablony, takie awww <3
    I dziękuję ;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Cieszę się że ci się podoba :D

      Usuń
  4. Też przez te upały nie mogę usunąć, w sumie dzisiaj zasnęłam dopiero jakoś o trzeciej. Jest za gorąco, żeby robić cokolwiek...
    A co do okładki, to się naprawdę nie spiesz, publikację tego opowiadania i tak muszę przesunąć na końcówkę sierpnia, bo w poniedziałek wyjeżdżam i chociaż dostęp do Internetu będę mieć, to jednak zebranie myśli i robienie czegoś konstruktywnego na wakacjach jest ciężkie. (; Tak więc - masz mnóstwo czasu, żeby ogarnąć okładkę. (;

    A co do szablonów: pierwsza zamówienie jest przegenialne, Te czarne paski na zdjęciu dają świetny efekt, poza tym to lustrzane odbicie daje świetny efekt. Drugie zamówienie - cudowna kolorystyka, uwielbiam szarości i niebieski.
    Ale wolne szablony są przepiękne. Nad świetnością nagłówka w pierwszym szablonie wolnym rozwodzić się nie będę, bo już wspominałam, ale ten drugi wolny szablon tak mi przypadł do gustu, że na pewno kiedyś go skradnę na swojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję c: Szablon będzie grzecznie czekać na ciebie! :D

      Usuń
    2. Nie dziękuj, ja tu tylko stwierdzam oczywiste oczywistości! <3
      A tak przy okazji, gdybym Cię jeszcze podręczyła o jedną okładkę na Wattpadowe opcio, nie zjadłabyś mnie żywcem? ;d Ale to też na taką bliżej nieznaną przyszłość, wrzesień, październik, ze wskazaniem gdzieś po środku. c;

      Usuń
    3. Oczywiście że zrobię c: For you everything!

      Usuń
    4. Napiszę Ci kiedyś po prostu balladę pochwalną. <3
      Jak wymyślę tytuł do opowiadania, to od razu złożę zamówienie!

      Usuń
    5. Haha, dziękuję xD
      Będę czekać z niecierpliwością na twoje zamównie! ♥

      Usuń
  5. 1 szablon jest mega. Bardzo mi się podoba. :)
    Wykonujesz szablony z Azjatami? Jeśli tak, to może złożyłabym u Ciebie zamówienie, jak reaktywuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wykonuję zamówienia z Azjatami :D

      Usuń
    2. Na dniach opublikuję nowe opowiadanie na blogu, który wcześniej był niedostępny. Czy w takim wypadku przyjęłabym zamówienie, jeślibym złożyła je dzisiaj?

      Usuń
  6. Hej! :) Przyszłam tylko powiedzieć, że napisałam do Ciebie na gg w sprawie szabloniarni :)
    Pozdrawiam xx
    P.s menu do drugiego zamówienia jest nieziemskie *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, miałam nic nie pobierać, ale jak patrze na te tekstury, to aż żal ich nie pobrać xD
      Także... gone, pobieram obie teksturki z tej notki na bloga Dark Graphic :D

      Usuń
    2. Już zaglądam na gg c: i dziękuję za poinformowanie o pobraniu :D

      Usuń
  7. Luno, jakie wspaniałe pracki! Jestem pod ogromnym wrażeniem :D
    Podziwiam cię w kwestii kodów... no naprawdę xD Nie wiem za bardzo co powiedzieć z wrażenia =) Moim faworytem jest pierwszy szablon ze względu na kolorystykę :D :D
    Pozdrawiam!
    P.S.
    Pobieram teksturki na bloga lost souls graphics :D :D
    Pozdrawiam raz jeszcze!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
  8. szablony wyszły ci śliczne!
    pobieram teksturki na naaailee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Adres bloga: baekyeol-stories.blogspot.com
    E-mail: karolajn1012@gmail.com
    Postaci: Sehun i Luhan z EXO, jeśli chodzi o zdjęcia, zdaję się na Ciebie
    Oprócz postaci może być panorama Seulu nocą
    Cytat: This hole in my heart is in the shape of you. No one else can fit it.
    Kolorystykaczarny, mroczny, tajemniczy
    Układ zamknięty z grafiką rozbudowaną
    Hasło: Gone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję! :D Szablon pojawi się za dwa tygodnie w Piątek c;

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!