piątek, 3 lipca 2015

[4] Instrukcja - Podpis na szablonie?

Muse - Psycho  (kocham tą piosenkę)
Ktoś ostatnio -Dokładnie to była Scar, dnia 6 maja (zabij mnie albo pochowaj żywcem xD Wiem, przepraszam, na kolanach będę błagać o twe wybaczenie, ale mój internet w ostatnim czasie postanowił mnie torturować, dopiero niedawno dowiedziałam się że trzeba kupić nowy ruter od internetu ;-; Tak, w ten czwartek będzie on naprawiany.) poprosiła mnie o napisanie jak robię to małe kółeczko z podpisem w swoich szablonach. No how? Otóż stworzyłam je, pod inspiracją «tej» instrukcji. Już wam tłumaczę, na mój dziwnowaty sposób, jak to zrobiłam.

Na sam początek szukamy w HTML'nie takiego oto znaczka </body> z łatwością można go znaleźć gdy poszukamy go przez CTRL + F. Gdy już go znajdziemy, to wklejamy nad niego ten kodzik którzy uzupełniamy w zakolorowanych miejscach.
<div class='podpisik'>
Theme by (Tutaj można wpisać coś innego)
<a class='li' href=' || Link do swojego bloga || ' target='_blank'> || Twoja Nazwa || </a></div>
Kiedy wkleimy sobie już nasz kodzik i zapiszemy go, wchodzimy w kody CSS. (Moja ulubiona część ^^) I wpisujemy sobie jeden z tych 3 rodzai kodów które akurat stworzyłam na dla was.

-Zwykłe kółko-  



-Listek-



-Intrygujący paseczek-




Przepraszam że tak dawno mnie nie było, naprawdę nie wiedziałam że internet potrafi być tak złośliwy :/ Następna notka ukarze się za jakiś tydzień. Następna Sobota! Czekać! Będą prace graficzne, oraz szablon..y? :D Wiem też was kocham! Teraz lecę oglądać wasze prace i kooomentować! Będzie duży szok. Jak wchodziłam na katalogi z koleżanki laptopa to aż mi szczęka opadła *w* takie cuda. No nic ja lecę! 
Przyjmuję zamówienia!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, aby umieścić tutaj taką instrukcję! Moim dzisiejszym faworytem jest kółeczko (gdyż pasek mi się nie wyświetla) i będę używać kółeczka na moim blogu i w tych, które robię :)
    http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przydała się instrukcja.
      Podgląd na pasek już działa :D

      Usuń
  2. Bardzo przydatna instrukcja, zawsze chciałam zrobić coś takiego:) Niestety, coś mi nie wychodzi haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w czym problem? -Napisz a może uda mi się ci pomóc :D

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!