niedziela, 12 lipca 2015

#Okładki_na_Wattpada -Walking Blind.

Piękna sygnaturka wykonana przez -rogers.shield-


Aidan Hawken & Carina Round - Walking Blind
Aktualnie mój internet i ja toczymy jedną z największych walk. Ktoś kiedyś latał co pięć minut do rutera by go zresetować? -Ja tak! ;-; Nie polecam nikomu takiego fruwania po pokoju tylko po to by odzyskać na jakieś 3 minuty połączenie z internetem. Ale przecież 3 minuty to i tak luksusy Luno! Co ty chcesz to cebulandia, czego ty się spodziewasz po polskim internecie? Że będzie tak pięknie chodzić jak jazda po naszych polskich pięknych drogach? Okay, już się uspokajam, chodź dalej jestem zła, grr. 
Nie przepraszam was już, bo to mój nowy ruter który miał działać już normalnie, powinien was przeprosić. Wczoraj czatowałam na niego cały dzień by notkę móc sklecić w całość bo prace już były zrobione. Dziś jest notka pod HASZTAGIEM wiecie co to oznacza? :D Że dziś zbieram zamówienia na okładki na Wattpada na następną notkę pod takim hasztagiem. Kto się raduje? (JA!-Krzyknęła jakaś Zosia piszące to nowe swoje opowiadanie które chce wydać na Wattpadzie.) Wiem że nikt tak tak xD to do piątku! -Taak będzie następna notka w piątek o ile mój internet nie będzie próbować podnieść mi ciśnienia xD haha.


Pod każdą okładką dodałam pomocne hasztagi na Wattpada ;)
(By zobaczyć pełen obraz, otwórz go w nowej karcie -prawym- otwórz link w nowej karcie)

Jeśli pobierasz daną okładkę, zawiadom mnie o tym w komentarzu i podaj link do opowiadania (z pewnością przeczytam :D) a na wattpadzie pod opisem opowiadania dodaj link do tego bloga z podpisem 'okładka by luna' lub chociaż 'okładka'.

#Harry #Styles #Agent #International #Help #World #Danger #Action #Book

#Harry #Styles #Love #Story #Happy #Sad #Passion #Schoolboy #Badboy #Big #Lover #Happiness

#Art #America #Girl #Journey #Psychological #Emotional #Book #Fight #With #Yourself 

#Reign #TV #Dramatic #Series #Nastoletnia #Maria #Stuart #Serial #History #Queen #Scotland #Love #Story #Adelaide #Kane #Castle
#Music #Book #Musical #Harry #Styles #Happy #End #Love #Teenager #Story 



PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA TYLKO NA WATTPADA!

8 komentarzy:

  1. W zeszłym roku takie problemy z Internetem miałam tylko podczas sezonu burzowego, ale potrafię się wczuć w to, co czujesz. (; A okładki przecudne, szczególnie ta z Reign, kurczę, jakby pisała jakiegoś ffa z tego fandomu, to natychmiast bym porwała. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oraz liczę że twoja wyobraźnia coś w najbliższym czasie wykreuje by mogła z tego powstać jakaś ciekawa książka :D

      Usuń
    2. Wiesz, nawet już robię drugie podejście do tej okładki, więc czuję, że coś niedługo ruszy. ;d Ale najpierw skończę ff o Igrzyskach... chyba. (;

      Usuń
  2. nienawidzę cię ale cię kocham, serio
    masz talent ;;__;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha, Faith tylko ty potrafisz sprawić takim komentarzem, że zaczynam się śmiać jak opentana xD Też cię kocham!

      Usuń
  3. Skoro przyjmujesz zamówienia na okładki, to w sumie tak planuję w przyszłym tygodniu zacząć publikować jedno opowiadanie i akurat ładna okładka, by się przydała. c; Tak więc zamawiam, ale jako że nie mam żadnej koncepcji, co mogłoby być na tej okładce, to zostawiam Ci pełną swobodę. Samo opowiadanko zatytułowane jest "Kruków było sto" i to coś na pograniczu tajemniczego opowiadania psychologiczne z elementami horroru, romansu.
    Streszczając: Wiley popełnia samobójstwo w dość niejasnych okolicznościach, zostawia swojemu przyjacielowi dziwną wiadomość i dom, który kryje mnóstwo tajemnic. Będą duchy, medium i no, krwawe sekrety.
    Masz totalnie pełną dowolność interpretacyjną, jeśli będziesz chciała użyć jakiegoś aktora, to mógłby być Sam Claflin, ale nie musi. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, lubię taką tematykę i to bardzo :D
      (Napisz mi swojego maila,a otrzymasz wcześniej pracę c:)

      Usuń
    2. Też lubię, poza tym narracja z perspektywy faceta. <3

      (old.winter.night@gmail.com, aż się doczekać nie mogę ;d).

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!