piątek, 17 lipca 2015

Chains +Nagłówki i tła na Facebooka!

Szczęśliwi czasu nie liczą, a ja powinnam zacząć, bo piątek myli mi się z czwartkiem. Naprawdę myślałam że dziś jest. Wakacje robią sieczkę w mózgu. Tak po za tym, jak one (wakacje) wam mijają?  Bo ja muszę powiedzieć że świetnie, naprawdę lepiej niż bym się spodziewała. Jak to się mówi trzeba tylko zmienić podejście do wszystkiego, a świat stanie się piękniejszym! Tak Luna jest strasznie znana z swoich srentencji. Strasznie dużo ich używam w swoim życiu, przez co jestem nazywana dzieckiem szczęścia w nieszczęściu. Brzmi smutno, ale nie dla mnie! 
No nic, dziś mam dla was moje nagłówki oraz tła na szablony w nowym stylu. Chyba przy nim zostanę bo strasznie mi się spodobał, jestem bardzo ciekawa jak wy go przyjmiecie. Napiszcie mi który z nagłówków ma pójść na nowy szablon główny, a który na wolne szablony!
Na następną notkę (następny piątek!) mam dla was szablony (?) oraz paczuszkę dla obserwatorów bloga! 
Enjoy!


- Nagłówki -



 - Nagłówki / Tła na facebooka -



Przyjmuję zamówienia na szablony!

12 komentarzy:

  1. Zakochałam się w ostatniej pracy! <3 Jest totalnie idealna i trafiona, ma swój klimat i po prostu bardzo mi się podoba. ;)
    Ogólnie świetna notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek to coś pięknego! ♥ Uwielbiam szarości, a w takim wydaniu to czysta przyjemność je oglądać :) A na szablon proponuję ostatnią pracę, piękne kolory!
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: już zapisuję ją na szablon :D
      Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Chciałabym, zamówić szablon, tylko, nie mam w tym doświadczenia, więc wybacz za wszelkie błędy jakie popełnię ;;

    - Na bloga: http://2-4-you.blogspot.com/
    - mis.yogi.99@vp.pl
    - Chciałabym bardziej miasto, a dokładniej Nowy York, choć w sumie to nie musi być ono ;; coś takiego ---> http://s6.favim.com/orig/65/black-and-white-city-color-splash-manhattan-Favim.com-600814.jpg
    - O jeny, w sumie to nie wiem, nie mam osoby, tylko chciałabym tylko te miasto.
    - "so close to falling"
    - Szarość. I szablon żeby wyrażał smutek, przygnębienie.
    - zamknięty z grafiką prostą
    -Podaj hasło które jest ukryte w regulaminie ^^
    Hasło: Gone

    Mam pytanie, mam dodać twojego bloga do linków? Czy coś?

    i z góry baaaaaaaaaardzo dziękuję za przyjecie zamówienia, ale znając życie popełniłam gdzieś błąd :D

    Pozdrawiam ;3

    ps. twoje szablony są śliczne ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie popełniłaś nigdzie błędu :D Przyjmuję bo zamówienie od razu mnie zaintrygowało!
      Również pozdrawiam c:

      Usuń
  4. - Na bloga: http://zagubione--dusze.blogspot.com/
    - drayley.story@gmail.com
    - Francisco Lachowski oraz Shay Mitchell
    - zależy mi na jakiś mrocznych elementach, ewentualnie ciemne kwiaty
    - "Umieramy w samotności, kryjąc zagubione dusze"
    - Ciemna kolorystyka, ukazująca mrok, smutek
    - Układ zamknięty z grafiką prostą
    - Hasło: Gone

    Z góry bardzo dziękuję za przyjęcie zamówienia ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie pierwszy nagłówek jest najpiękniejszy. I na sto procent chciałbym zobaczyć z nim jakikolwiek szablon. Ogólnie to wszystkie nagłówki w tym nowym stylu przypadły mi do gustu, ale ten pierwszy zdecydowanie zdeklasował pozostałe. Chociaż kolorystycznie ujęło mnie też ostatnie tło na fejsa, intrygująca całość, szczególnie z tym napisem z boku. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, przy następnej notce będziesz przyjmować zamówienia czy jeszcze nie wiesz? W razie czego, co powiedziałabyś na coś z ,,Teen wolf''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę przyjmować zamówienia, a w szczególności zamówienia z moim ukochanym serialem TW ♥

      Usuń
    2. Niezmiernie się cieszę, będę oczekiwać. Hah.

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!