piątek, 31 lipca 2015

Wygraj paczuszkę! - Notka Tematyczna- Gry!


Vance Joy - Mess is mine.
Tamtararam, tamtararam tam tam taaam! 
A o to pierwsza notka tematyczna, na tym blogu! Kto się cieszy? -Jaa! -Krzyczy cicho mała Marysia (Krzysiu) za swojego ekraniku od laptopa. - Boshe te niedospanie dalej na mnie działam, haha. Tak daj się nie wysypiam, dziś spałam tylko 2-3 godziny! TAAAK, kill me please. Miałam wrócić do szkoły wypoczęta, a nie jak chodzące zombie. Ehh, znów nie wstrzeliłam się marzenia. No nic!
A oto mój rodzaj NOTEK TEMATYCZNYCH. 
W każdej z notek 2 lub 3 grafików / szabloniarek będzie mogła wygrać wybraną przez siebie paczuszkę niespodziankę. Dziś przygotowałam dla was 2 szablony -Byłoby ich więcej gdyby mój internet nie włączał się dopiero o 3 w nocy. Tak zróbcie szablon o 3 w nocy, do 6 z rana. Jestem tak wściekła na niego.(Jeszcze kilka godzin a włączy mi się syndrom seryjnego socjopaty, zabójcy, który pozabija wszystkich którzy zajmują się moim internetem.)
W następnej notce pojawi się instrukcja jak zrobić, taki efekt 'ładującej się strony' jak u mnie jest. -Moja kochana ośmiorniczka.- Oraz dodam parę fajnych efektów podobnych do ośmiorniczki! c: Oprócz tego na samym końcu notki dodałam sondę na temat w jakim układzie chcielibyście zobaczyć nowy szablon główny

ZASADY KONKURSU 
Waszym zadaniem w dzisiejszej notce jest zgadnięcie, z jakiej gry powstał szablon. Możesz zgadnąć tylko jeden szablon! Kto pierwszy ten lepszy, więc pierwsze 2 osoby które zgadną poprawnie szablony dostaną paczuszki! 
The odds may be in your favor! ;>


Z jakiej gry pochodzi ten szablon?


Z jakiej gry pochodzi ten szablon?


Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach!

A tu macie link do sondy na temat nowego szablonu:

18 komentarzy:

  1. Witaj :D
    A wiec przejdę pierw do konkursu i odgaduję (mam nadzieje, że dobrze) pierwszy szablon:

    Ghost Recon Future Soldier

    Pewna nie jestem, także jeśli jest źle spalę się ze wstydu *śmiech*.

    Ogólnie szabloniki bardzo ładne, ciekawe efekty. Kurczę podziwiam cię ^.^
    Zdecydowanie więcej rób jakiś instrukcji, bo są mega przydatne ;D

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Wygrałaś jedną z dwóch paczuszek niespodzianek! Wybierz jedną cyfrę: 1 , 2. I napisz mi swój mail, a paczuszka znajdzie się na twoim koncie :D

      Usuń
    2. Aw udało się jednak :D
      Hmm... Poproszę numerek 2 ^^
      Mój e-mail: fan0tazja@gmail.com

      Dziękuje xx

      Usuń
  2. Szkoda, że chodzi o gry, bo jestem w tym zielona, hah.
    PS Kiedy dodasz post z moim szablonem? Nie pośpieszam ani nic, chcę tyko się zorientować mniej więcej, bo już trochę napisałam.
    Pozdrawiam.
    PS Drugi szablon ma boskie zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z twoim szablonem pojawi się za tydzień w piątek c:
      +Dziękuję!

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać. PS W tak krótkim czasie przyjęłabyś zamówienie od tej samej osoby, tylko na innego bloga, gdybyś przyjmowała zamówienia na szablony?

      Usuń
    3. Najwyżej 4 dni przed notką, bym mogła zrobić szablon bez pośpiechu ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Jak będziesz przyjmować zamówienia, złożę je już pod następnym postem.

      Usuń
  3. Hej
    Szablony są cudowne. Ten pierwszy taki śliczny, a co do drugiego to wydaję mi się, iż jest mortal kombat x. Szczerze to nie jestem pewna, ale mój brat coś w takiego grał, więc mi się skojarzyło xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!
    +Dzięki twojemu bratu, wygrywasz paczuszkę niespodziankę! Wybierz numer: 1, 2 i podaj mi swojego maila, a paczka trafi w twoje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg dziękuję! :)
      No to wybiorę 1 :D
      A email: kornelcia9991@gmail.com

      Usuń
  5. kupuję ten drugi szablon, bo serio jest nieziemski! Główny gif ma moje serce; nadaje klimatu szablonowi, dlatego wielkie pokłony dla ciebie dziewczyno!
    Oooch! I ta ośmiorniczka jest taaaaaaka słodziutka!
    Pozdrawiam!
    Kinia xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystając z chwili z Internetem (bo wifi we wiedeńskich hotelach działa beznadziejnie, przynajmniej w tym), postanowiłam zajrzeć. I, kurczę, Mortal Kombat. <333333333 Genialna animacja w nagłówku. Chociaż ja bym nie narzekała, gdybyś postanowiła zrobić szablon z Wiedźminem albo z Dragon Age najnowszym, albo Dying Light, albo Thiefem, albo Mirrors Edge. <3

    Pozdrawiam,
    Alathea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dying Light było moim pierwszym pomysłem na szablon, bo kocham tą grę, ale byłoby zbyt oczywistą grą :c jednak kto wie czy nie zrobię kiedyś z tą grą jakiegoś szabloniku :D

      Usuń
  7. Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy przyjmujesz zamówienia i gdzie mogę znaleźć regulamin? Chyba jestem ślepa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję ;)
      Oraz link do regulaminu znajdziesz w największym kole w lewej kolumnie :D

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!