piątek, 7 sierpnia 2015

Eyes Shut +Szablony i ważne informacje!


Teraz wszyscy szykujcie norze, bo Luna odda wam dopiero instrukcje na ośmiorniczkę za tydzień. A dlaczego? Ponieważ od 9 do 21 sierpnia nie będzie mnie w Polsce. Wszyscy (według mojej pani wszyscy oznacza nikt) teraz zgodnie jednym chórem przybiją sobie piątki w czółka i powiedzą: to czemu żeś małpo wredna nie narobiła prac na te dni. No wiecie zrobiłabym je, gdybym w tym tygodniu się o tym nie dowiedziała. Naprawdę przyjechała moja przyjaciółka z Hanoweru w Niemczech, na 10 dni i jakieś 2-3 dni temu powiedziała że mogę z nią jechać do niej, tylko bilet powrotny muszę sobie kupić i tyle. No cóż przepłacić 448zł to nie każdy może, a tak to płacę za autokar 224zł, opłaca się, po za tym 2 tyg, z przyjaciółką którą widzę w Polsce tylko w święta to jednak je rzecz bezcenna. 
Także nie płaczcie, dziś mam dla was 2 zamówienia, a w następnej notce za tydzień (tam w Niemczech gotową ją tylko wstawię.) będzie instrukcja, a za dwa tygodnie będą okładki z wattpada też tutaj przygotowane, a w Niemczech wstawione. Dopiero po 22 pojawi się nowy szablon bloga, bo wciąż jest w remoncie a nie zdążę go tak szybko zrobić..chyba.




Przyjmuję zamówienia,
 ale będzie trzeba na nie czekać aż do 28 sierpnia :c
Przepraszam!

12 komentarzy:

  1. Pierwszy skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu, jaki śliczny. Wszystko idealne, te zdjęcia, układ i w ogóle. Jestem zauroczona i lecę go ustawiać. Nie będzie ci przeszkadzało, jeśli ustawię na upadly-marzyciel.blogspot.com? Przemyślałam i nie chcę kolejnego opowiadania na starym blogu, bo za dużo już tego. Boże, naprawdę jest cudowny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Mam mały problem, nie mogę wgrać tego szablonu. Wgrywa się ten drugi z posta... :/

      Usuń
    2. Już w porządku, spróbowałam wgrać ten drugi i jest dobrze. Po prostu masz odwrotnie. :)

      Usuń
    3. Ja się jak zawsze rozpisuję...
      Zamówienie na szablon na cordragon.blogspot.com dodam potem, bo idę się nacieszyć. Naprawdę jest genialny, dobra robota i dziękuję.

      Usuń
    4. haha, cieszę się że ci się podoba :D
      Już zmieniam linki xD i czekam na twoje zamówienie c:

      Usuń
  3. Śliczne szablony! Chciałam Ci powiedzieć, że masz błąd w komunikacie o ciasteczkach, a dokładniej "żucam" pisze się "rzucam" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawienie xD jestem strasznym dyslektykiem xD

      Usuń
  4. Chamsko korzystając z okazji, że późno dodasz post z powodu braku czasu, postanowiłam od razu złożyć dwa zamówienia (wiem, wiem), a możesz nie przyjąć nawet żadnego, heh.
    Gone.
    ~ cordragon.blogspot.com
    ~ ratajewska.k@interia.pl
    ~ Nie mam konkretnych zdjęć, ba, nawet wymaga... Po jednej stronie (niżej wyjaśnione) dziewczyna, wokoło kolorowa kolorystyka, kwiaty, łąka, co tam ci się wymarzy. Byle było radośnie. A po prawej chłopak, może być upadły anioł, smutek, czerń, szarość i tak dalej. Najlepiej jak zwróceni do siebie twarzami czy coś. Druga opcja jest taka, że po obu stronach może być chłopak. Jakby takie dwie części twarzy, jedna wesoła, druga smutna. Albo takie połowy twarzy, ale z dziewczyną. Dziewczyna najlepiej szatynka z włosami do ramion, a chłopak blondyn. Jak za bardzo skomplikowane i nie rozumiesz, możesz pozmieniać. Nie mam jakichś konkretnych oczekiwań. To nie tle na zasadzie piekło-niebo, ale dobro-zło czy radość-smutek.
    ~ Jest w poprzednim. :)
    ~ "Nie ma wolności dla człowieka, jak długo nie pokonał on strachu przed śmiercią." + tytuł bloga ,,Cordragon'' + A po nim znaczek, który mam na favikonie (odwrócone K połączone z R)
    ~ Wyżej. Tylko białe pole tekstowe i dość szerokie.
    ~ Teraz mam pytanie. Czy umiałabyś i chciałabyś wykonać coś takiego? http://orig02.deviantart.net/66f4/f/2015/114/c/1/_panda_graphics__x_by_k4sper_by_roxxia-d8qw6r9.png
    Chodzi o dwuczęściowy nagłówek położony po obu stronach pola tekstowego, a tytuł bloga i cytat wyżej. Jeśli nie, to po prostu zwyczajny nagłówek przepołowiony.

    PS Co jest z wersją mobilną bloga? Wszystkie mi się normalnie ładują na komórce, a na tym wyskakują dwa szare poziome paski i amen...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gone.
    ~ krwawa-percepcja.blogspot.com
    ~ ratajewska.k@interia.pl
    ~ Znów nie mam konkretnych zdjęć, ale to chyba z jednej strony lepiej...nie? No więc tak, czarnoskóra dziewczyna (najlepiej jakby ukrywała twarz w dłoniach.xd) i chłopak o czarnych włosach i jasnej cerze.
    ~ Elementy związane z piłką nożną, przeróżne.
    ~ ,,Czys­te ser­ce przyw­ra­ca wzrok, oczyszcza oczy.'' + tytuł bloga
    ~ Coś w fiolecie, ale jednocześnie ma wyrażać ból, tęsknotę (możesz ewentualnie kolor zmienić, byle nie na zieleń lub pomarańcz). PS Co do elementów piłkarskich, jak zdecydujesz się na fiolet, nie mieszaj z zielenią, bo tego nie znoszę. Heh.
    ~ Układ obojętny.
    Z góry dziękuję i przepraszam za kolejny kłopot oraz spam.
    Udanych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie stało, przyjmuję zamówienia obydwa! Będę miała dużo czasu na zrobienie pięknych szablonów dla ciebie c:
    +Co do wersji mobilnej to wejdź w zębatkę pod z zdjęciem z wersją mobilną i tam w ustawieniach wybierz jak chcesz wyświetlać blog c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudownie.
      Dziękuję, spróbuję ustawić.

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!