piątek, 21 sierpnia 2015

Free Fallin' + Nagłówki.

John Mayer - Free Fallin'
Znów krótko! Prawdopodobnie teraz wsiadam do autokaru, po 2 tygodniach spędzonych w Hanowerze, będą pewnie mega szalone, jak znając mnie. Ciekawa jestem jak minie mi podróż do domu, 9 godzin sama w autobusie z obcymi ludźmi. Po raz pierwszy w życiu. Dżizas krajst, przecież ja tam umrę, muszę sobie pościągać gry jakieś i książkę wziąć oraz słuchawki i tylko: People don't talk to me! Tak, będę wyglądać jak te przerażone spłoszone psy, dosłownie będę wyglądać <tak> Tylko proszę się nie śmiać! 
Dziś was zaskoczę, bo zamiast coverów na wattpada (nie zdążyłam ich zrobić, przepraszam) mam parę nagłówków znalezionych w czeluściach mych rozbałaganionych folderów. Teraz wszyscy patrzą się na mnie <tak> i znów ostrzą siekiery na mój powrót. (Przepraszam za te gify, ale one mnie tak rozśmieszają) Dobra już przestaję biadolić wam. -To stres!







Jak się podobają? Ja na nie nie mogę patrzeć, są awful. 


1 komentarz:

  1. Prześliczny szablon. Te kolory i nagłówek ze Stydią.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!