piątek, 14 sierpnia 2015

[5] Teenagers +Instrukcja - Animacja wczytywania strony.


Teenagers - My Chemical Romance
Hey, aktualnie mnie nie ma -notki same się generują i wstawiają, I hope, so. (a jednak nie, dopiero dziś -sobota a nie piątek- się kapłam że notka nie weszła,  przepraszam) Dziś  krótko, bo to instrukcja na przyspieszeniu. Sama jej nie zrobiłam, przyznam szczerze, bo znalazłam ją na jednym z blogów, gdzie dziewczyna wykłada kawa na ławę, przez co z łatwością mogłam ją u siebie ustawić. (Co do przyswajania tłumaczeń, to straszna w tym jestem, zawsze trzeba mi dwa razy tłumaczyć, bo nie kapuję lub odwrotnie zrozumiem) Dlatego dziś wyślę was na blog tej dziewczyny, bo ja sama tak nie potrafię wytłumaczyć tej instrukcji jak ona i tylko dodam parę nowych wyglądów do ładowania c:
Dobra koniec paplania czas wziąć się do roboty!



1. Wysyłam was do tego bloga i do tej instrukcji:
blokotek.pl

Kiedy załadowaliśmy sobie piękne kody, teraz jak zmienić obrazek który jest u nas załadowany, a wraz z nim kolor strony? Na co zmienić.

2.Otóż wchodzimy sobie w nasz CSS i #preloader zmieniamy link który jest zaznaczony : 

 background-image: url(http://4.bp.blogspot.com/-hSJmTjrpR9M/VVtAF2im-xI/AAAAAAAALPY/xai22xOtiLo/s1600/Nicolas.gif);

oraz zmieniamy cyfry, zaznaczone kolorem:

 background-color: #fff;

3. Po czym zastępujemy link jedynymi z tych linków podanych nad obrazkami z ładowaniami stron, oraz zastępujemy zaznaczone cyfry, tymi, podanymi obok linów.


Color: #66ceff   ||   Color: #232226


Color: #191f26   ||   Color: #18191b
 


(Kliknij na obrazek by pobrać paczuszkę)


Do następnej notki!

3 komentarze:

  1. Derek, jakie śliczne. Coraz bardziej nie mogę doczekać się 28 sierpnia, kiedy najprawdopodobniej dodasz moje zamówienia.
    Chyba podkradnę kicię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!