środa, 9 września 2015

Aut viam inveniam aut faciam + Paczuszka z dodatkami.

"Albo znajdę drogę, albo ją sobie utoruję.''
-Jest to (tytuł postu) przetłumaczenie z łaciny którą kocham ♥-
Rachel Platten - Fight Song
Miał być szablon, jest paczuszka. Przepraszam ale ten tydzień jest dla mnie wielkim wyzwaniem, dużo zadań domowych, dużo do wkuwania. A ten rok jak i kolejne 2 będą dla mnie bardzo ważne, trudne, strasznie czasochłonne. Dziś mam dla was paczuszkę, z modelkami, które udało mi się ściągnąć, gdy robiłam szablon który pojawi się w piątek, albo w niedzielę. (to zależy jak reszta tygodnia będzie przebiegać) Znajdują się w nim same czarnoskóre modelki. +Postanowiłam też że będę robić szablony na piątki a w środy będę dodawać dodatki, pod postacią paczuszek z modelkami, stockami, stockami png, texturami.

Paczuszka, jeśli chcecie paczuszkę, napiszcie w komentarzu swój mail i na jaki blog go pobieracie. A ja na podany mail podeślę paczuszkę c:



Wciąż przyjmuję zamówienia!

1 komentarz:

  1. Cześć :) informuję,że skorzystałąm z Twoich dwóch instrukcji :
    Animacja wczytywania strony oraz podpis na szablonie.
    Bloga dodaję do kredytów.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!