sobota, 26 września 2015

Can't Help Falling In Love + Szablon

Twenty one pilots: Can't Help Falling In Love To najbardziej urocza piosenka jaką słyszałam w życiu!
Piątek, piąteczek piątunio..ouch, zapomniałam już jest sobota! Wczoraj robiłam szablon do 4 nad ranem po tym jak świętowałam z moim kolegą / przyjacielem (To największy dziwak jakiego w życiu mogłabym poznać, serio. Jeśli ktoś kiedykolwiek uważał że np. Tate z AHS jest dziwny to powinien poznać mojego kolegę / przyjaciela.(y) Gwarantuję że zmienicie zdanie.) jego 21 urodziny. Kurde ja myślałam że w tym roku kończy 20, chyba przespałam gdzieś rok, haha. 
Zaraz zaznajomicie się z moją głupotą, taką fest głupotą. -Najwidoczniej robienie czego przez 4 godziny nie wpływa za dobrze na moje myślenie. Jak wiecie dziś miały się pojawić 2 szablony zamówione na dwie szabloniarnie, ale że Luna jest zakochana w chłopcach z Teen Wolf'a (Serio  jak widzę Stiles'a i Isaac'a gdziekolwiek, to można wręcz rzec że zaczynam ślinić ekran telefonu a co gorsza laptopa, haha. Ja się wam do tego wcale nie przyznałam!) to jak zobaczyła gif z panem Lahey (Boże ja wciąż śmieję się z jego nazwiska.) to i zapomniała na co robi dany szablon.. No i wyszedł klops kiedy włączając podgląd szablonu zobaczyłam jedną złą rzecz.. Szablon nie wygląda jak na blog graficzny tylko jak na opowiadaniowec..


|| Szablon dla NAAAILEE pojawi się w środę. ||


Kochana Fantazjo, please zabij mnie, albo nie i daj mi drugą szansę na zrobienie nowego szablonu, z większą barwą kolorów. Specjalnie nie dałam go do pobrania, bo chcę najpierw usłyszeć twoje zdanie na temat tego szablonu. 

Wskazówka do szablonu: 
Cieńszy nagłówek przy nagłówku ukazuje etykiety. 


6 komentarzy:

  1. Jesteś jakimś medium. Dosłownie przed chwilą skończyłam oglądać odcinek ,,Teen wolf'', w którym była ta scena z Isaakiem w szpitalu. Haha, epickie nazwisko.
    Śliczny szablon i rzeczywiście bardziej pasuje do bloga z opowiadaniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym być nim (y) xDD
      Czyli nie tylko mi się kojarzy z opowiadaniowcem xD

      Usuń
  2. Szablon dla Fantazji jest cudny, czekam do środy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Mam prośbę...czy mogłabyś wstawić tu instrukcję jak wgrywasz szablony na dropbox (podglądy) które można zauważyć m.in. u ciebie? Z góry bardzo dziękuję x

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon, aż nie wiem co napisać ♥
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!