środa, 30 września 2015

Earnestly yours + Szablon i ważne informacje.

(Gif znaleziony na tumblerze.)
Te ostatnie kilka dni to jakaś wielka parada nieszczęść, która mnie tak bardzo wyniszczyła. Mam chęć wziąć swoją głowę i wbić w nią jakieś 300 noży i sprawdzić czy to pomoże na to co czuję. Chcę to jakoś zagłuszyć. Ale jak to ktoś kiedyś powiedział: Jak ma się walić, to wszystko. Normalnie nienawidzę tego stwierdzenia. A sama zastanawiam się czy może nie zaszkodziłam jakoś karmie? Albo ktoś musi mnie aż tak bardzo nienawidzić by mi na prawdę źle życzyć? Lub nie wiem może świat uznał że te ostatnie 3 miesiące to wystarczająca dobroć dla osoby która przeszła przez 3 letnie piekło? No kurcze. Obiecałam sobie nie płakać, ale nie potrafię, od kilku dni wylewam hektolitry łez, a pocieszenie znajduję w kawie i gorącej czekoladzie.  
Ale nie chcę was tym obarczać, przedstawię wam na dziś najważniejsze podpunkty:
-Zakładam nowy gmail i przeniosę na niego blog ten, nic nie odczujecie zapewne, ale chcę byście to wiedziały. 
-Instrukcja na podgląd w Dropboxie pojawi się w środę.

Jeśli mi znów zablokują konto oznacza to że łamię jakieś prawa autorskie przez to że tworzę szablony (y) Dziś mam dla was zamówienie jedno i niestety nic więcej. Nie miałam siły. Przepraszam.

Wiem że chciałaś taki sam, ale że ja nie umiem robić czegoś 2 razy tak samo, więc zrobiłam podobnie. Mam nadzieję że ci przypadnie do gustu. 
Uwagi do szablonu: 
-Tak powinien wyglądać układ. || TU ||
-Kwadrat pusty to statystyki.
-Menu oraz Etykiety są wstawione w HTML/JavaScript
-Trzeba dawać 'Czytaj więcej'

Nie przyjmuję zamówień. Dobranoc xx

14 komentarzy:

  1. Wszystko się ułoży.
    To kiedy będziesz przyjmować zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się wyróżniona, Joasiu.
    No więc przepraszam z góry za chaotyczność i nieprzestrzeganie punktów, tak jakoś wyszło.
    No więc układ taki jak w poprzednim szablonie, naprawdę jest okej. Tylko wolałabym, aby nagłówek zajmował całą lewą kolumnę (bez gadżetu z tekstem). A na nim trzy gify:
    https://www.youtube.com/watch?v=ruEaVrB8zw0
    Pamiętasz tę scenę? Chodzi mi o te na początku, na końcu i w ogóle. Nie mogłam poszukać gifów, więc na razie wysłałam filmik, jakbyś nie wiedziała o jaką przecudowną scenę z finału 4 odcinka mi chodzi. No więc, najlepiej trzy gify. Patrzący Stiles zszokowany, ,,umierający'' Derek i potem, jak Stiles się odwraca. Gify czarno-białe, bo mam zamiar dodawać różne do postów, a potem by mi się gryzły. Tytuł: ,,Upadły marzyciel'', a co do jakiegoś cytatu śliczną czcionką, liczę na ciebie. Wolałabym, żeby był po polsku. A o czym? Hhm... Coś, co pasowałoby do Doktorków, chimerek i Stereka w tle jednocześnie. Haha.
    Kolorystyka. Białe tło, czarny tekst, tak samo gadżety, szarość, czerń i biel po prostu. Z małym ,,ale''. Kojarzysz post o grach? Były takie fajne, położone na skos zakładki, które mi się spodobały. Więc takie bym chciała w kolorze burgundu (fiolet z bordo, barwy Beacon Hills Lacrosse). Potem jeszcze Ci podeślę, żebyś nie pomyliła z innymi. Hehe. No to na tyle, wszelkie pytania zadawaj tu lub pisz na e-maila. Jestem otwarta na propozycje.
    A co do propozycji na inny szablon. Wejdź na facebooku na oficjalną stronę serialu ,,iZombie''. Trwają odliczenia i wstawiają genialne zdjęcia z Liv, która zamiast loda ma w wafelku mózg. Czarny humor na opowiadaniowca o zombiakach idealny! Te plakaty są według mnie genialne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GENIALNE ZAKŁADKI ~ https://dl.dropboxusercontent.com/s/svyqh3a2miou2bb/-029-.html
      GIFY PRZYKŁADOWE ~ http://38.media.tumblr.com/702dc8074c15787c543a3f71cde0624f/tumblr_inline_nk50ozgQdU1rt3ztr.gif
      http://33.media.tumblr.com/370c5730f05ea18561c6086969651725/tumblr_nbmc98ncAK1t27ahco1_250.gif
      http://38.media.tumblr.com/c33b48fa9c3f484f79ebdc231324c42d/tumblr_nbmc98ncAK1t27ahco2_250.gif
      http://38.media.tumblr.com/fc73f715cb7de2685a3e6a2d10b902fb/tumblr_nbnw35YkfF1s74sr6o1_500.gif
      DWA ZE ZDJĘĆ Z PROPOZYCJI Z ,,iZOMBIE'' ~
      http://images.designntrend.com/data/images/full/65955/rose-mciver.jpg
      http://images.jobsnhire.com/data/images/full/26966/izombie.jpg?w=550

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już całokształt! *---* Już nawet cytat mam xD ale to będzie niespodzianka xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, już nie mogę się doczekać.

      Usuń
  5. Tego już nie usuwaj, bo to przyjazny komentarz ♥
    Muszę się wypowiedzieć na temat tego szablonu, bo jeszcze trochę i mnie te emocje rozwalą! Kiedy pierwszy raz go ujrzałam, po prostu ZANIEMÓWIŁAM Z WRAŻENIA! *-* I o mało nie zakrztusiłam się piciem. Chcesz mojej śmierci!! ;< Wiem, wiem... Układ jest przybliżony do obecnego głównego, ale raaaju! Te kolory! No po prostu się zakochałam! Teen Wolf'a nie oglądam, bo nie mam czasu, nie wiem o czym jest i już mi trochę zbrzydło, że wszyscy wokół mnie o nim cały czas mówią, ale WOAH... Naucz mnie robić takie szablony, cooo? c: Plosie ♥ Jeszcze jak zrobisz coś bardziej genialnego [da się w ogóle? *-*] na nowy szablon główny i umrę z wrażenia to wiedz, że to twoja wina i nie będziesz miała wstępu na mój pogrzeb :<
    Trzymaj się słonko, nie łam się!
    Raz jest lepiej, raz gorzej, ale w końcu się ułoży, zobaczysz, obiecuję!
    Ściskam cię mocno! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alalala, Scar - Zapominalska.
      Kochanie moje! Wiem, że masz dużo nauki i mnóstwo innych spraw na głowie, ale... chciałabym zaproponować ci stworzenie szablonu. Adam Gontier. Tyle... Jeśli będziesz miała wolną chwilę i trochę chęci, to szablon z nim na takie opowiadanko fajnie byłoby stworzyć c: Jeśli nie - trudno. Ale kurrrczaki ciekawa jestem, jakby ci to wyszło c:

      Usuń
    2. Zawsze od ciebie przyjmę zamówienie *--* Zwłaszcza jeśli chodzi o Adama Gontiera ♥

      Usuń
    3. Zwłaszcza?!?!???!? *-* O rajuśku! Niieeeeee mogęę się doczekaaaac! *-* ❤❤🎉

      Usuń
  6. Super wyszedł szablon, szkda tylko bo mial byc w kolorach jak u ciebie i gify z Harrym ale super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój boże przepraszam, w zamówieniach się pomyliłam z postaciami ;--; Jeśli chcesz to mogę pozmieniać gify i kolory c:

      Usuń
    2. Jeślibyś mogła :) a kolory go jak juz ci sie chce, alesa super mimo iz nie tak jak chcialam :)

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!