piątek, 4 września 2015

I don't care + Szablon w dwóch wersjach.

Szablon. Dziś w notce przedstawię wam szablon, w podglądzie na dwie części. Chcę wam pokazać jak mała zmiana potrafi wpłynąć na wygląd caaaałego bloga.  Szablonem który jest naszym modelem, jest również zamówieniem dla jednej z baardzo cierpliwych istotek. - Mam nadzieję że nóż ci się nie ostrzy w kieszeni na mnie. W następnej notce -chyba będzie w środę, bo notki będę dodawać częściej jeśli będą zawierały szablon- prawdopodobnie ujrzycie drugi szablon, zamówiony przez tą samą jakże piękną osóbkę -Ja wcale nie próbuję ciebie uspokoić komplementami, wcale.  Nie zrobiłam od razu dwóch zamówień, bo szczerze powiedziawszy nie dałam rady. Mój brak czasu jest moim największym kryzysem, drugim jest bezsenność, a trzecim straszliwe samopoczucie. Wyobraźcie sobie sytuację: kładziecie się spać o 22 jednak zasypiacie koło 1 coś, budzicie się o 2, później o 4 i gdy zasypiacie o tej czwartej macie koszmary, aż do 6 gdzie budzik budzi was do szkoły, szykujecie się, zbieracie rzeczy i o 7:40 lecicie do szkoły zapominając i zjeść i wziąć coś do jedzenia do szkoły. W trakcie 2 lekcji dopada was tak mocna migrena że litery w zeszycie wam się rozmazują. Nie możecie się zwolnić, bo staracie się o 100% frekwencje, a przed wam jeszcze 7 godzin. Tak macie dziś na wasze nieszczęście 9 lekcji.. Kiedy docieracie do domu, zmęczeni, rozdrażnieni, wręcz z chęcią rozpłakania się, przypominacie sobie że dziś piątek, czyli trzeba wstawić notkę na bloga i oddać zaległości, których nawet nie zaczęliście robić bo nie mieliście czasu przez ostatnie dni.. Tak właśnie wyglądał mój dzień dzisiejszy. Szablon robiłam przy całkowitym zmniejszeniu światła w laptopie, głowa mi normalnie rozchodzi się na dwie części, ale dla was zawsze warto! 





            Kochana Dread Nogitsune, przepraszam że szablon wygląda inaczej niż twoje oczekiwania, ale po prostu nie potrafiłam nic poskładać. Mam nadzieję że wbiłam się choć trochę w twój gust i naprawdę mnie nie zabijesz po zobaczeniu szablonu. Czytałam parę notek na twoim blogu i nimi właśnie się sugerowałam, kiedy go tworzyłam. Masz fajny blog z takim fajnym smaczkiem i dlatego szablon też ma taki smaczek by przyciągnął więcej czytelników. -I hope so c: 
Widziałam że twoje notki są długie wiec wymyśliłam że jeśli notka będzie dla ciebie za długa możesz ją 'zawinąć' w edytorze posta by powstał znaczek 'czytaj dalej' który również upiększy twój blog. Naprawdę, mam nadzieję że po zobaczeniu swojego zamówienia, schowasz ten nóż do kieszeni xD

Tak poza tym jak wam się podoba nowy szablon główny? Robiłam go 6 dni, a projektów było chyba z 13, opłacało się czy raczej nie? Jeszcze muszę zrobić nowe przejście na stronę, ale to jutro bo dziś już nie wyrabiam. Dobranoc! 
Przyjmuję oczywiście zamówienia!

13 komentarzy:

  1. Szablon główny jest przepiękny! Stydia *--*
    Jednak strasznie ciężko przewija się stronę i ogarnia posty. Możliwe, że tylko ja tak mam, jednak jest mi ciężko z tym.
    Szablon z notki równie cudowny ;3
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ty, nie gniewam się. Na drugie zamówienie spokojnie poczekam, radując się tym szablonem. Jesteś wróżbitką, uwielbiam Josha Hutchersona! Jest śliczny. Jednocześnie mroczny i z jaskrawymi wstawkami. Cieszę się, że czytałaś posty. Czuje się ten klimat opowiadania, za co dziękuję. Chowam nóż i lecę ustawiać szablon. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak już wspominałam pod poprzednim postem, szablon główny urzekł mnie kolorystyką i nagłówkiem ze Stydią.

      Usuń
  3. Mam tylko mały problem... Zakładki mi się nie zmieniły. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Żeby zakładki powstały musisz je przenieść na kod html. Czyli wejdź w układ > dodaj gadżet > Dodaj kod HTML/Java Script > Wklej to co jest podane w linku i uzupełnij:
      http://cssdeck.com/labs/wbrt7ppz

      Usuń
  4. Przepraszam za takie rozkładanie, ale robię to na bieżąco.
    Nie czepiam się, nie odbierz tak tego.
    Chodzi o to, czy byłaby możliwość jakoś zmienienia czcionki tytułu posta? W normalnych ustawieniach się nie da, a ta nie toleruje polskich znaków, a słabo to wygląda...
    Dziękuję za wszelką pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera... Dzisiaj mnie napadł genialny pomysł na szablon... Haha.

      Usuń
  5. Podawaj pomysł jeśli masz jakiś! :D
    + Wchodziłam na twojego bloga i czcionka wygląda normalnie, na pewno jest coś nie tak z nią xD może to usterka chwilowa bloggera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą czcionką do mało istotny szczegół.
      Dzisiaj jak byłam na asku, to mnie natchnęło... Genialny byłby szablon o podobnym układzie, co ,,mój'' wyżej ze zdjęciem Stydii, co mam na tle: http://ask.fm/DreadNogitsune
      Zapewne kiedyś już je widziałaś, często się przewija na tumblerze.
      Jeszcze jakby go zrobić od nowa, by był w formie gifów... Majstersztyk.

      Usuń
    2. O mój boże DREAD NOGITSUNE JESTEŚ BOGIEM! Już mam pomysł na ten szablon nawet *-* Lecę szukać tych gifów!

      Usuń
  6. Jeżu, jaki śliczny nowy szablon!

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Luno!
    Tak bardzo długo mnie tu nie było :< No ale zacznijmy od tego, że bardzo ci dziękuję za umieszczenie instrukcji, o którą kiedyś cię prosiłam dotyczącą podpisu do szablonów. Nie wiem czy jeszcze o tym pamiętasz, ale mniejsza xD Instrukcja jest bardzo przejrzysta i naprawdę bardzo pomocna :) Także dziękuję.
    Dalej... Szablon główny.
    Jakże wielkie było moje zaskoczenie, kiedy go ujrzałam! Oczywiście jestem pozytywnie zaskoczona tym szablon. Jest taki jasny, prosty (oczywiście w wyglądzie, bo jestem w stu procentach pewna, że wykonanie takiego szablonu musiało kosztować sporo czasu i nerwów, hm?) i przejrzysty! Po prostu cudo! *-*
    Dalej...
    Szkoła, to najgorsze co może być. To jest jak... Piąte koło u wozu kiedy czujesz się tak, jak to opisałaś w poście. Nawet wolę sobie nie wyobrażać jak bym przeżyła taki dzień (o ile w ogóle bym przeżyła). Ale dałaś radę, jestem z ciebie dumna i pamiętaj, że jak cię znów dopadnie coś takiego (OBY CIĘ NIE DOPADŁO!!!) to będę cię wspierać duchowo :D xD
    Dalej...
    Widziałam szablon w przeglądzie Katalogu i już wtedy się w nim zakochałam. Nie dość, że na nagłówku widnieje jakże przystojny Josh, to i kolory po prostu skradły moje serducho (nie ważne, że od dłuższego wpatrywania się w niego bolą mnie oczy, ale dla czegoś takiego zawsze warto xD). I faktycznie... Ten z dodanym "czytaj więcej >>" wydaje się być jakby pełniejszy... Ale i tak nie robi to różnicy, jak się ma takie widoki jak nagłówek przed sobą :D
    Daaalej!
    A nie... Nie ma dalej, bo chyba skończyłam już swoje wywody c: Trochę się rozpisałam, ale nie umiałam inaczej a też chciałam napisać wszystko, co myślałam (chociaż pewnie i tak zapomniałam o wielu rzeczach, które chciałam napisać, ale zrozum... Ten szablon zabił we mnie wszystko xD)
    Także...
    Życzę ci udanej dalszej pracy i żeby już więcej nie zdarzały ci się takie dni jak ten i żebyś miała tę 100% frekwencję.
    Trzymaj się!
    Pozdrawiam cieplutko, Scar.
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!