środa, 16 września 2015

O happy day! + Tajemnicza paczka

(Nagłówek, co o nim sądzicie? Dziwny nie?)
Także ocierając łzy które właśnie znów paradują mi jak durne po twarzy, przejdźmy do notki. Jako że drugim szokiem było dla mnie to że w ciągu jednego dnia wybiliście 400 coś wyświetleń, postanowiłam zrobić taką szczególną według mnie paczuszkę, mianowicie znajduje się w niej 200 gifów i fotografii które można wykorzystać na szablon minimalistyczny. (Zdjęcia i gify są kolekcją zebraną przeze mnie z różnych stron internetowych) Wiem że wiele graficzek musi się nieźle naszukać by coś udało jej się znaleźć na taki szablon więc paczuszka pewnie się jej przyda. A w piątek jedno lub dwa zamówienia. -Zależy od natłoku lekcji.
Enjoy!


Pamiętaj by poinformować mnie w komentarzu o pobraniu paczuszki!

PS Dread Nogitsune sprawdź pocztę xDD

4 komentarze:

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!