piątek, 11 września 2015

Psycho + Szablon.

Banner || Magic Breath || jest za ładny by dodać go na koniec posta, więc ląduje na jego początku. 

Naprawdę dziś krótko tym razem, ponieważ poziom mojego zmęczenia wynosi stan krytyczny. Jedyne o czym marzę to sen, najlepiej zimowy, albo ten najdłuższy. Przyznaję się bez bicia kocham spać, przespanie dla mnie 21h to nie problem lecz jedna z najlepszych rzeczy. W ostatnim tygodniu spałam po 5-6 godzin dziennie, żyłam na 2-3 kawach na dzień i skutki są takie, że wyglądam jak zombie, jak za czasów kiedy nie spałam po kilka dni z rzędu. Z jednej strony nie podoba mi się to, a z drugiej, efekty jakie uzyskuję w szkole mnie bardzo zadowalają. <Moje oceny z tego tygodnia> Mam coś za coś, albo sen, albo spełnianie prawdziwych snów. Wybieram to drugie. -A zarazem twarz na wróble, w gratisie. 
Dziś mam dla was zamówienie, wyrobiłam się trochę po czasie, bo jest 1:45 Sobota, a notka miała być w Piątek, więc mały poślizg jest. Następna notka w środę. Co chcecie textury, stocki, czy modelki?
+Taka anegdotka z mojego życia w piątek miałam lekcje w szkole od 8:00 do 15:50 po czym od 18 do 1 w nocy robiłam kupę lekcji, a i tak nie zdążyłam zrobić paru zadań. Czy tylko ja sądzę że ministerstwo edukacji narodowej powinno mi przydzielić dodatkowe godziny w dobie, bym mogła się przygotować na każdy zadany mi materiał? 
No nic idę odespać te wszystkie nieprzespane dni! 
Dobranoc & Dzień dobry xx




 Mam nadzieję że mnie nie zjesz za postacie które umieściłam na szablonie. Oraz za kolorki. Menu trzeba dodać do widgetu HTML/JavaScript:

<div id="menu"><div class="strony">
<a href="link strony">1 Nazwa</a>
<a href="link strony">2 Nazwa</a>
<a href="link strony">3 Nazwa</a>
<a href="link strony">4 Nazwa</a></div>


Przyjmuję zamówienia!

16 komentarzy:

  1. Nie zjadę, nie zjadę. Jak się cieszę z gifu! Lecę ustawiać. PS Barcelona zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój boże! Uff! Nawet nie wiesz jak się bałam że powiesz: Sorry ale nienawidzę Barcelony xDDD Chyba bym się w ten czas kopnęła w twarz, za mój niefart xD

      Usuń
    2. Mogłaś od razu to napisać... Skłamałabym, że nie znoszę Barcelony, a ty byś się kopnęła w twarz, hhaa.
      A na gifie widzę nawet plecy Neymara, więc masz wyczucie.

      Usuń
    3. Ale jesteś miła xDDDD Już cię kocham! ♥
      +Nie mów mi że też uwielbiasz Neymara *-* Jesteś moim jakimś bliźniakiem czy jak? xD

      Usuń
    4. Jakie wyznanie.
      Widocznie nas po urodzeniu (tylko nie wiem jakim cudem, bo jesteśmy w innym wieku, hah) rozdzielili.

      Usuń
    5. A może twoi rodzice oszukali cię z rokiem twojego urodzenia? xDD

      Usuń
    6. Dlaczego mnie? Może Ciebie, hę? I co teraz? Hhaa.

      Usuń
  2. Wooooah! Biję brawo za twoje oceny i życzę jak najwięcej takich ;) Szablon, uważam, że wyszedł ci niesamowicie! Te wszystkie kolory... Całość... Wow! Ogromny + a nawet dwa :)
    Życzę ci, kochana Luno, jak najwięcej sukcesów i spokoju przede wszystkim. Może się powtarzam, ale naprawdę... Z całego serducha życzę ci wszystkiego dobrego! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,oraz wzajemnie! :D ♥
      Zaraz zaglądnę na twojego bloga i po nadrabiam straty! ♥

      Usuń
  3. Oooooo czy ja widze pilke nozna, oraz barwy Barcelony? Moja twarz jest w takim szerokim usmiechu, ze po po prostu nie moge *_* Na laptopie obejrze, go sobie jeszcze raz i bede go podziwiac, i podziwiac ;-) Swietna robota. Ciesze sie, ze umiescilas moj bannerek w notce ;-)

    Przyznaje sie, ze w sumie od jakiegos czasu o tym myslalam, ale szczerze wczesniej sie nie skusilam, jednak teraz to zrobie, a mianowicie zamowie u ciebie szablon *_* Grzechem byloby nie zrobienie tego.

    1. magic-breath.blogspot.com
    2. fan0tazja@gmail.com
    3. Przyznaje, ze chcialabym miec kogos z Teen Wolf :) Lydia, Stiles, Isaac itp
    4. Co do tego nie mam wymagan, zdaje sie na ciebie
    5. Magic Breath (wiekszymi literami), a mniejszymi chcialabym Grafika, oraz dodatki tworzone dla Ciebie
    6. Chcialabym cos jasnego :) podobaja mi sie kolory, ktore masz tutaj ^^ sa naprawde piekne
    7. Wydaje mi sie, ze bedzie to szablon zamkniety z grafika prosta :)
    8. Haslo: Gone

    Na koniec chcialabym dodac, o ile to mozliwe, ze szablon bedzie na bloga graficznego, wiec zalezy mi na przejrzystosci, ale z lekkim przepychem :)

    Pozdrawiam i przepraszam z gory, za bledy ale pisze na tablecie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *_____________* Chcesz bym zrobiła szablon na twój blog graficzny? OMG *__* To będzie zaszczyt zrobić go dla ciebie!!

      Usuń
    2. Ojej *-* nawet nie wiesz jak się cieszę <3 ślicznie ci dziękuje :)

      (przy okazji znowu dodał się ten sam komentarz z zamówieniem ;c usuń go sobie, żebyś nie miała spamu :))

      Usuń
  4. - http://naaailee.blogspot.com/
    - natalias0804@gmail.com
    - Bardzo chcialabym, aby szablon był podobny do twojego, gdyż jest bardzo sliczny, a na gifach może być Harry Styles i Louis Tomlinson oraz Liam Payne i Niall Horan
    - tutaj zdaję się na ciebie
    - I got a river for a soul and baby you're a boat
    - kolorystyka może być tak jak u ciebie, a jeśli nie to ciemno bordowy i jasno niebieski
    - taki jak u ciebie :)
    - Hasło: Gone :)

    Jeśli to możliwe bardzo bym prosiła o odpowiedź czy akceptujesz moje zamówienie czy nie <3
    Pozdrawiam Natalia <3

    Ps. Button oczywiście dodany, a szablon w notce jak i głowny cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chciałabym zamówić u Ciebie (Jeśli możemy być na "Ty") szablon. Mam nadzieję, że nie będzie to problemem, zresztą będę wdzięczna gdybyś odpowiedziała w komentarzu czy przyjmujesz zamówienie :)
    1. http://hauntedgirll.blogspot.com/
    2. a.boguta123@gmail.com
    3. Dominika ( główny bohater z filmu "Sala Samobójców")
    4. W tym punkcie nie mam jakiś wymagań, zdaję się na Ciebie ;)
    5. Haunted Girll - jako nagłówek, pod spodem cytat "We Live As We Dream - Alone", oraz zakładki (takie jakie mam obecnie na blogu)
    6. Hm...coś ciemnego, nadającego mroczny klimat.
    7. Wydaje mi się że będzie to szablon zamknięty (na prawdę się na tym nie znam - wstyd się przyznać)
    8. Hasło: Gone.
    Pozdrawiam serdecznie i liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję c: Po samym słowie Sala Samobójców nie mogłabym powiedzieć nie *-*

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!