piątek, 18 września 2015

That's how you know you fucked up + Szablony

(W nowszym stylu moja sygnaturka, coś dodać? Coś ująć?)
Każdego dnia gdy wchodzę na tego bloga czuję takie szczęście przepełniające mnie. Jesteście czymś magicznym w moim życiu. Naprawdę, jeszcze nigdy nie cieszył mi się tak bardzo ryjek na myśl że wejdę na laptopa. Ostatni tydzień był dla mnie próbą moich sił, szczerze poszło mi dobrze na takie 50%. -Te drugie 50 zgubiło się dzisiejszego dnia, gdy dostałam na kartkówce z Wosu zupełnie inne pytania, od tych których się uczyłam. Kułam 3 godziny, przemęczona, tylko po to by się dowiedzieć że nauczyciel postanowił zmienić pytania. \Brawo/ Szczerze powiedziawszy to dosłownie wyszłam po tej lekcji z łzami w oczach. Moja przyjaciółka mieszkająca w Niemczech musiała mi powysyłać parę głupich zdjęć bym mogła przetrwać kolejne lekcje na spokojnie.. Ale już jest lepiej!
Dziś mam dla was jedno zamówienie. Reszta ukaże się albo w środę, albo w piątek. -Zobaczymy jak szkoła mnie przetestuje na następny tydzień. 

(Naciśnij na obraz by zobaczyć podgląd)

Uwagi do szablonu:
►Zakładki są ustawione w gadżecie HTML/JavaScript.
►Wklej [TĄ] zawartość do gadżetu HTML/JavaScript i uzupełnij ją.
►Ustaw ten widget (HTML/JavaScript) w Układzie pod nazwą Cross-Column
►Archiwum trzeba zmienić z hierarchii na listę.  


5 komentarzy:

  1. Czy nauczyciele myślą, że uczniowie nie mają życia prywatnego? Albo, że istnieje tylko jeden przedmiot i tylko do niego uczniowie się przygotowują? To jest coś, co zawsze mnie wkurzało w szkole. Współczuję ci, kochanie, naprawdę :< I smutno mi się robi, jak czytam coś takiego. Głowa do góry, cycki do przodu i nie daj się nauczycielom! Pamiętaj, że za jakiś czas będziesz mogła im wszystkim wystawić środkowy palec c: [wiem, że to niemiłe, ale ja, osobiście nienawidzę ludzi, którzy dostali prawo do nauczania]...
    Ale przejdźmy do grafik. W sygnaturze: nic dodać, nic ująć! Jedyne, na co mogłabym zwrócić uwagę jest wycięcie Anny Sophie, ale to jest taki mały szczegół [sama często robię błędy w wycinaniu postaci]... A szablon? OOOOOOOO, raju! Jest genialny! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów i w ogóle wszystko jest takie... Dopracowane, takie.. Piękne c: Po prostu boskooo!
    Pozdrawiam cię cieplutko, trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cycki do przodu xDD Zapamiętam!
      Anna Sophie nie była wycinana przeze mnie akurat xD Znalazłam paczuszkę z modelkami już wyciętymi. Także co złego to nie ja xDDD
      Również pozdrawiam! ♥♥

      Usuń
    2. W takim razie zwracam honor i powtórzę, że sygnaturka baaardzo mi się podoba :) x

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o WOS, to ja się chyba najwięcej nauczyłam, często oglądając tvn24 i inne stacje informacyjne po prostu, ale mnie zawsze jakoś kręciła polityka i inne takie sprawy. Zakuwanie materiału nigdy nie procentuje w dalekiej przyszłości, spróbuj podejść do tego bardziej luźno, z nastawieniem, że chcesz wziąć coś dla siebie z tej nauki, chociaż patrząc na podejście aktualnych nauczycieli, którzy zamiast zachęcać, bardziej zniechęcają, to trudno o takie nastawienie. ;x Pocieszę Cię tym, że rok temu miałam egzamin, do którego dość dużo się uczyłam z dwóch grubych podręczników akademickich (pieprzone osiemset stron) i chociaż opanowawszy cały materiał, nagle na egzaminie dostałam pytania z wykładów, które z zatwierdzonym podręcznikami się nie pokrywają. ;/ Gdyby nie wiedza ogólna i wrodzony talent do lania wody, pewnie bujałabym się po drugich terminach...

    A szablon ma świetne ułożenie i genialną kolorystykę, ale to już chyba tradycja. Robisz za ładne te szablony. ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę mieć taki fart jak ty xDD
      + Zaraz poprzeglądam strony *___* Może na coś się załapię.
      Dziękuję! ♥

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!