środa, 14 października 2015

[6] Szybka instrukcja na podgląd w dropboxie.

Ross Copperman - Hunger -Kocham tą piosenkę całym swoim sercem 
Siekiera wisi nad Luną, jak gilotyna nad Antoine Lavoisier. (Wiecie że ten koleś umówił się z przyjaciółmi, że po ścięciu będzie próbował mrugać oczami tak długo jak to możliwe (mrugał przez 15 sekund.) A wszystko to zrobił po to by spełnić swój ostatni eksperyment.) Już lubię gościa.  Ale wracając do postu, niestety dziś pojawi się tylko instrukcja, bo nie stać mnie było na szablon. (Żart) Tak naprawdę moi nauczyciele to wyrachowani sadyści którzy jeszcze nie zostali złapani. -Jak i zapewne wasi.- I jestem zawalona sprawdzianami / kartkówkami / zadaniami domowymi oraz kij wie czym co nauczyciele potrafią wynaleźć. No i jak każdego złapała mnie choroba. Serdecznie nie polecam. Jeszcze kilka dni a moim patronem zostanie Lord Voldemort, bo nos sam mi odpadnie.

Instrukcja na podgląd w dropboxie, oczywiście nie jest w 100% moja bo kiedyś ją zrobiła kochana Dunst, a ja ją przerobiłam w swój dziwny sposób. Jako że Dunst usunęła notki związane z tym podglądem, ja wam postaram się jakoś wam przedstawić na swój sposób;


1. Wchodzimy sobie na stronę gdzie znajduje się nasz szablon. -Nie w kokpit, tylko na stronę bloga. Czyli jak u mnie:

2. Naciskamy -najlepiej- na tło (czyli u mnie to szare w małe paski) prawym przyciskiem myszy, dajemy zapisz jako. -Dla bardziej obcykanych dajemy po prostu na stronie CTRL + S.
3.Gdy wyskoczy nam okienko nadajcie nazwę danemu szablonowi (bo później nie będziecie mogli zmieniać jego nazwy) 
4.Przy Zapisz jako typ: dajcie Strona internetowa,tylko kod HTML.
5.Gdy zapiszemy sobie to oczywiście na dropboxa. Wchodzimy w folder w którym zapisaliśmy nasz plik. Jeśli on nam się załadował (W sensie nie ma obok niego takich strzałek w niebieskim kółku, które się ładuje) to naciskamy na niego prawym > Udostępnij łączę do dropbox.
6.Kiedy naciśniemy na ten przycisk, automatycznie zapisze się nam link. Wystarczy że teraz wejdziemy przeglądarkę i w miejsce gdzie wpisuje się nazwę strony internetowej damy CRTL+V
7.Ostatnią rzecz jaką musimy zmienić to zamiast [www] wstawić [dl] i usunąć z końca linka takie coś: [?dl=0] Ponieważ jeśli tego nie zrobimy, to nasz link będzie się po kilkunastu dniach sam dezaktywował.

No i to tyle. Myślę że nie trudna jest ta instrukcja. 

PS Jeśli skorzystasz z tej instrukcji to proszę cię byś dodała kredyt do mojego bloga. Pod postacią np.
  Instrukcja na podgląd szablonu by Luna.


Do zobaczenia w następnej notce! 
xx



6 komentarzy:

  1. Luno, czy można pobrać ten http://graphic-catchers-illusion.blogspot.com/2015/09/earnestly-yours-szablon-i-wazne.html szablon? Był on na zamówienie, ale Naaailee chciała poprawkę, więc pytam się, bo naprawdę bardzo mi się podoba i ustawiłabym go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak ale pamiętaj by przeczytać regulamin i powiadomić mnie w komentarzu na co pobierasz :D

      Usuń
  2. Ile ty masz właściwie lat? Gubie się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodź na maila, mężu!! :D
    + Instrukcja, jak najbardziej, przydatna c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i rewelacyjna instrukcja :D Na 100% skorzystam :*** , bo tej od Dunst nie rozumiałam do końca i nigdy mi ten podgląd nie wychodził ;-; Jestem do dupy xDDDDD
    Pozdrawiam cieplutko ^^ !

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!