piątek, 16 października 2015

Dead + Spóźnimy szablon, dla najlepszej zamawiającej.

Piątek piąteczek piątunio, a ja wyczerpana. Od 10 z rana robiłam ten oto ów szablon i mam dość. Wiem że miał się pojawić od 23 za co przepraszam za obsuwę i mocno dziękuję Scar która mi pomogła w podejmowaniu decyzji nad nim. Kocham cię mała ❤ Od jutra zaczynamy rzeź, pamiętaj! Oprócz tego dziś wykminiłam jak w HTML robi się, a bardziej dodaje gadżety textu.  Tak, po bardzo długim czasie i utracie tysięcy szarych komórek w mózgu, przez zdenerwowanie. Cóż jak się nikt nie zgłosił do pomocy, to muszę niestety sama się uczyć. Ale może dzięki temu wymyślę więcej instrukcji? Co wy na to? Ale to będzie niestety wybieganie w przyszłość i to daleką.
Dobra, dziś oddaję szablon z wielkim późnieniem, w następnej notce pojawi się pewien prezent ode mnie i od Scar. Ale jaki to musicie czekać sobie cierpliwie. A tymczasem ja idę odespać ten tydzień, sprawdziany i wszystko inne. Dobranoc i dzień dobry i miłego dnia! 




Cóż jako że ciebie ubóstwiam moja kochana Dread Nogitsune -Kasiu- moja piękna. Wcale nie próbuję ciebie przekupić, ułaskawić. Ja się w ogóle dziwie że jeszcze nie skróciłaś mnie o głowę za to że tak przesuwałam te terminy. Mam nadzieję że ci się podoba ta wersja bo na początku były ich aż 3, później drogą eliminacji doszłam do tego. Mama nadzieję że to był dobry wybór! ❤ 

15 komentarzy:

  1. Szablon od najlepszej zamawiającej. Dziękuję. Kocham Cię, jest cudowny. Ten klimat, awrrr. Teraz tylko czekać do rana, na dostęp do komputera i ustawiać, a potem wrzucać preludium.
    PS Zapomniałaś o zakładkach, o które prosiłam (w zamówieniu masz link), więc dałoby się je oddzielnie dodać? Kodem, coś? Ale bez musu, ta jest cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zakładkami już nieważne, na komórce o tej piątej rano mi się nie wyświetliło, haha.

      Usuń
    2. Tylko mam ,,ale'' do cytatu na dole... Ucina końcówkę... I proszę o kod na zakładki.

      Usuń
    3. Ucina ci? :o Gdzie? Wyślij screena na maila, a już się tym zajmę + Na mailu wyślę ci kod na zakładki :D
      + Cieszę się że ci się podoba ❤

      Usuń
  2. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *O* ! Moja sygnaturka <333
    Prześliczny szablon :D i czekam na kolejne instrukcje :P
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że twoja, jest idealna! *-*
      Dziękuję i za niedługo może dodam nową instrukcję :D
      Również pozdrawiam! xx

      Usuń
  3. To była niesamowicie ogromna przyjemność pomagać ci przy takim cudzie *-* Efekt końcowy szablonu wyszedł ci naprawdę niesamowicie, ale już ci pisałam, że zazdroszczę ci talentu do robienia takich szablonów. Polecam się na przyszłość - z chęcią pomogę ci następnym razem :D [ o ile w ogóle następny raz będzie xD ] + Poprawiłaś oczy psychopaty! :D Teraz wygląda o wiele wiele lepiej ze spacją między oczami xD Voldek byłby z ciebie dumny, na pewno! xDDDDD
    Niespodziankę od nas już zaczęłam i spodziewaj się wiadomości ode mnie na mailu i na GG [ nie wiem na co wejdziesz najpierw więc napiszę i tu i tu xD ]
    + Jestem z ciebie dumna, że udało ci się wykminić ten tekst w HTML'u xD
    + Nie mogę się doczekać tej naszej niespodzianki xDDDDDD
    Trzymaj się, Mycha :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynajmuję cię jako moja doradczyni przy szablonach! :D
      Voldek pewnie w końcu zapłacił Michaelowi za nowy nos dlatego psychopata ma spację między oczami xDDDDD
      Już odpisuję! :D
      +Dziękuję ♥ Nasze dzieci będą piękne *o*

      Usuń
  4. Witam ! Raz już zamawiałam u Ciebie szablon ( Hauntedgirll.blogspot.com) o ile pamiętasz ? Gdybym mogła jeszcze raz, podjąć to genialną decyzję, byłabym niezmiernie szczęśliwa ! :)
    1. http://darkpsychee.blogspot.com/
    2. a.boguta123@gmail.com
    3 i 4 ...tak tu zaczyna się problem. Otóż za bardzo...nie wiem. Tutaj chciałam się Ciebie poradzić...żeby troszkę przybliżyć. Blog raczej powinien być bardzo...bardzo mroczny. Ogółem blog skupiony na losach dziewczyny, która trafia do psychiatryka, potem przenosi się w świat magii, zostaje uwięziona itd. Nie chcę się specjalnie rozpisywać tutaj, więc byłabym wdzięczna, gdybyś napisała, czy w ogóle tego się podejmiesz i oczywiście jestem skora do wszelkiej współpracy.
    5. "Ten kto boi się przegrać, już przegrał"
    6. Tak jak mówiłam możliwie najbardziej mroczny klimat
    7. Szczerze ? Moje marzenie to blog otwarty...wiem jednak, że pewnie się tego nie podejmiesz....więc jeśli nie otwarty, to zamknięty z grafiką rozbudowaną
    8. Gone
    Z niecierpliwością, czekam na odpowiedź i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się tematyka podoba i to bardzo c: Także przyjmuję i może choć ten jeden jedyny raz zrobię coś w tematyce otwartej xD

      Usuń
    2. Naprawdę ? Nie masz pojęcia jaką mi to radość sprawiło.! Będę chyba wielbić Kasię (Cordragon) do końca życia, za to, że poleciła mi twojego bloga ! Jesteś świetna...jestem Ci naprawdę wdzięczna...
      Dziękuję

      Usuń
    3. Gdybyś miała jakieś pytania, to pisz śmiało na e-mail, na moim blogu, czy gdzie tylko Ci się żywnie podoba - byle, aby do mnie dotarło. P.S - ile potrwa tworzenie tego cudeńka ?

      Usuń
  5. Z darmowymi kursami HTML poszperaj w Internetach albo zajrzyj do biblioteki, kiedyś mój znajomy wypożyczał jakieś podręczniki do grafiki komputerowej i coś tam z obsługi HTML miał. Niestety w takich kwestiach raczej Ci nie pomogę, bo jestem noga, ogólnie to jedynie ogarniam pogrubienie/pochylenie w komentarzach. ;p

    A szablon śliczny. <3

    Myślałaś może o jakimś szablonie z Far Cry 4? Nieśmiało zapytuję, bo Pagan Min mi ostatnio po głowę chodzi. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został przyjęty na Graficzny Rejestr! Dziękujemy za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonujesz szablony tego typu?
    http://www.anonimove.com/

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!