sobota, 31 października 2015

Informacje urodzinowe.


Tak! Luna sobie przypomniała że jakieś 2 miesiące temu powinny być urodziny tego oto jakże wspaniałego bloga. -Naprawdę zastanawiam się nad tym, czy aby przypadkiem nie mam alzheimera. Jako że mnie nie było w ostatnich dniach z powodów zdrowotnych. -Nigdy nie ignorujcie swojej psychiki, bo jak dupnie, to po was!- a chciałam zrobić w ten czas imprezę z okazji 60 obserwatorów. *bo przecież 50 to za mało jak na imprezę Lunoo.* Tak po prostu tak szybko je nabiliście że jak chciałam robić z 50 to już było 56 i już wolałam przybić tą 60. 
Anyway, bo zaczynam gubić się w strzałkach zbaczających z toru i przypominających o innych rzeczach. Luna! Okay, jako że obie imprezy kolidują ze sobą. -Niczym Theia kolidująca się z Ziemią 4,5 miliarda lat temu. (Czytaj Więcej) - Więc postanowiłam zrobić dwie imprezy na jednym ogniu. (Da się tak w ogóle powiedzieć?) Wszystko będzie się działo 6 listopada, wiem wszyscy by chcieli by się odbyło na Hallowin ale na trzy imprezy mnie nie stać. Zwłaszcza w tak krótkim czasie, musiałabym być jakimś mutantem, albo 100% nolajfem by mi się to udało zrobić. 
A więc już za tydzień odbędzie się impreza urodzinowa z uczczeniem 60 obserwatora GCI! Waszym jedynym zadaniem. -Mogę was o nie bardzooo ładnie poprosić?- jest wstawienie na swoje blogi ten oto plakat zapraszający oraz podlinkowanie go moim blogiem.
Dziękuję! Oraz miłego dnia robaczki. 


I Death...
Twój szablon prawdopodobnie pojawi się na imprezie graficznej, a ja ci na maila wyślę go wcześniej.
Mam nadzieję że jeszcze ze mnie nie zrezygnowałaś i nie ostrzyż halloweenowego toporu na mnie. 

4 komentarze:

  1. Dodam na bloga :) Hehe dziękuję. Zrezygnować z Ciebie ? No to już chyba jakieś kpiny ! Hm....halloweenowy toporek...ciekawe rozwiązanie...ale, nie jestem jeszcze tak bezduszna, i nie obchodzę Halloween. Tak możesz mnie uznać za 100 % nowlajfa po tym wyznaniu. Nie jedynie Wallflower. Czekam z niecierpliwością, dziękuję po raz setny i jeśli problemy zdrowotne, to życzę zdrowia ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaajć! Plakacik oczywiście już wklejony u mnie, możesz sobie zobaczyć i teraz pozostało tylko czekać na imprezkę c: W razie czego, możesz napisać do mnie a chętnie ci pomogę :-)
    Trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy istniałaby taka możliwość, by edytować szablon wolny ze Stydią (ten z gifami, badanie Stilesa i krzyk Lydii w samochodzie) tak, aby pole tekstowe było białe z czarną czcionką? Bardzo mi się ten szablon spodobał, ale źle się tak czyta. Nawet z powiększoną czcionką w szarym odcieniu. Oczy bolą, a jednak komfort czytania ważniejszy od szaty graficznej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!