sobota, 10 października 2015

Letters From The Sky +Szablony

Ten kto mówi że szkoła nie wykańcza, chyba naprawdę się nie uczył do niej. Na moim przykładzie 2 kaw dziennie by móc nauczyć się na wszystkie kartkówki sprawdziany itp. Zarywanie nocy do 1 czasem do 3, wczoraj pokazało mi skutki. Jakie? Położyłam się spać koło 16, bez żadnego budzika bo myślałam że się obudzę za jakieś 4h, gotowa do pracy. Co się okazało obudziłam się dziś o 10:20, też byłam w szoku. 18h snu, fajnie nie?
Teraz siedzę i koduję notkę, oraz nowy szablon główny. (Tak w ogóle jak wam on się podoba?) Miałam duży problem z wstawieniem go bo ciągle wyskakiwał mi jakiś błąd. (Po 2h) Okazało  się że rąbnęłam gdzieś takie coś '<' i od razu HTML puścił przysłowiowego focha. Naprawdę przydał by mi się jakiś nauczyciel w tym zakresie. Ktoś, coś chętny?
Anyway, dziś mam dla was szablon zamówiony przez moją koleżankę z klasy i  poprawkę szablonu z ostatniej notki. Tyle na dziś następna notka będzie w wtorek lub w środę. -W ten czas pojawi się instrukcja na szablon w dropboxie.
Enjoy! 








18 komentarzy:

  1. O jacie! Ale masz świetny menu i ogólnie główny jest taki 'inny' :D Szablony też są super, ten pierwszy szczególnie. Strasznie klimatyczny :)
    A szkoła, cóż, ja jestem przemęczona, bardzo, bardzo. Ale co to kogo obchodzi, bo nauczycieli na pewno nie xd Przecież my mamy czas po szkole na naukę xD Nie my pierwsi, nie ostatni. Trzeba przetrwać :< I zdać maturę *y*
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyciel -Ludzie bez serca, bestie myślące tylko o swoim przedmiocie ;--;
      Ale tak przetrwamy ich! Byle do matury! XDD

      Usuń
  2. Ojeju, jaki piękny szablon! Bardzo podobają mi się etykiety, są takie estetyczne i przyjemne dla oka. Tło daje naprawdę dużo :D
    Szablony z notki także są cudowne. Zazdroszczę Ci umiejętności, okropnie chciałabym też potrafić napisać takie kody i jeszcze dopasować kolory w taki idealny sposób ;-; snif
    Pozdrawiam Cię cieplutko c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi zazdrościsz? :o Nie wierzę ;---; robisz lepsze ode mnie prace lisku! To ja ci powinnam zazdrościć :D
      DZIĘKUJĘ i również pozdrawiam! ♥

      Usuń
    2. A ja się nie zgadzam z Luną! :< BO OBIE ROBICIE PRZEŚWIETNE PRACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

      Usuń
  3. Chyba serce mi stanęło.
    Nowy szablon główny wydaje się nieco mniej skomplikowany niż poprzedni, ale ten po prostu zabił wszystkie inne. Zakochałam się *-*
    18 godzin snu? Ja spałam 4 DNI, ale to zupełnie inna historia :) Współczuję ci tej szkoły, naprawdę :<
    I w ogóle - WOW, moja sygnaturka u ciebie? Wyróżnienie jakich mało! :D
    Co do szablonów w poście to mam na ciebie takiego focha, że nie masz pojęcia. Nie odpisałaś mi na maila i w ogóle jakoś tak... Phi, nie chcesz dziecka? Zrywam z tobą! :< [ żartuję, mycha, wiem, że zawalone w szkole i dalej czekam cierpliwie na dalsze instrukcje na maila, nie spiesz się <3 ]. Poprawiony szablon jest MEGA! O wiele bardziej podoba mi się z Hazzą niż z postaciami z wcześniej *-* Ale pierwszy i tak wygrał. Bardzo podoba mi się to "wprowadzenie" w zawartość bloga. Świetny pomysł!
    Trzymaj się ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Phi, nie chcesz dziecka? Zrywam z tobą! :<' - I tym skarbie wygrałaś wszystko! xDDD Kocham cię normalnie! Hahahaha. I chcę dziecka! ♥
      + Nie mogę odpisać bo mój mail ma niedojebanie mózgowe i nie wysyła maili ;---; Mam przez to taki ból dupy ;-;
      4 dni? How?! Na mailu musisz mnie tego nauczyć xDD
      + Dziękuję! ♥

      Usuń
    2. Ahaha! No dobra, dziecko poczeka ale nie zdradzaj mnie tam! Dobra? xDDD + To chyba ja mam niedojebanie mózgowe XD
      Ano... 4 dni c: Ale nie chcesz wiedzieć jak ja to zrobiłam :)
      NAPRAWIAJ TEGO MAILA BO SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ NARODZIN NOOO! xD ♥

      Usuń
    3. Hahahaha xDDD HTML i CSS zdradził mnie z tobą przepraszam! ;----------------; Będę błagać na kolanach ^^

      Usuń
    4. Szoooo? Ja cie zdradzilam z photoshopem przygotowujac dziecko fo narodzin, przepraszam. Ahahahahaha! :D

      Usuń
  4. Urzekła mnie całość tak bardzo jak nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dzień, kiedy będę potrzebowała szablonu. I tego dnia też Cię wymolestuję o taki ładny szablon, bo, kurczę, robisz tak piękne prace, że no też chcę takie. ;__;
    A nowy główny szablon powalił mnie kolorystyką. Przepiękna. <3
    Po powrocie z wakacji wróciłam o czwartej nad ranem, położyłam się spać, wstałam koło 16:00, żeby coś zjeść, a potem trochę po 18:00 położyłam się i znowu obudziłam się o czwartej nad ranem, więc wiem, co czujesz.
    Sezon zarywania nocy, żeby się uczyć teraz też mi się zaczyna, czeka na mnie tak cholernie trudny przedmiot, przez który większość ludzi odpada na studiach... Ale się nie załamujmy, obie sobie jakoś damy radę. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymolestuję xDDDDD AHAHAAHAHA xD (leżę i turlam się po podłodze xD) Czekam na jakieś zamówienie! :D
      Jaki przedmiot? :o

      Usuń
    2. Postępowanie karne, serdecznie nie polecam...

      Usuń
  6. Jeeej mój szablon <3 ślicznie wyszedł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej kotek, dałabyś mi wzór na html na menu i etykiety ? do mego szablonu?

      Usuń
    2. Proszę! :D Cieszę się że ci się podoba :D
      Menu: http://cssdeck.com/labs/ef77hndx
      Etykiety: http://cssdeck.com/labs/x5dwiyqk

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!