piątek, 2 października 2015

Throne + Szablon wolny

Dzisiejszy dzień zmienił wszystko. Nie wiem czy chce się wam słuchać o kolejnych moich złych dniach. Rano płacz, szkoła płacz, wieczór płacz. Jestem tak bardzo zmęczona ale nie mogę iść spać do póki nie dodam tej notki. Nowy szablon będzie jutro, może pojutrze? Nie wiem. Tak w ogóle dziś spierdzieliłam parę spraw. Ostatni moja koleżanka dała mi kartkę którą miałam wypełnić, dzięki której mieli do mnie zadzwonić z belgi bym przyjechała (wraz z paroma osobami) na jakąś konferencję (oczywiście jako słuchacz czy coś) Karta była do dziś, a ja o tym nie wiedziałam więc wczoraj po wycieczce nawet o tym nie myślałam. Szansa nr 1 przepadła. Kolejna rzecz pamiętacie jak się uczyłam na 5 z niemieckiego? Taa dostałam 2. BRAWA! Kolejna rzecz która mnie zabiła, co dalej? Aaa, na szablonownicy dodano notę z Starcie tytanów, w którym miałam brać udział. Nie wzięłam go bo zapomniałam że do wczoraj czy nawet do dziś było oddawanie prac (y) Dziś mam jeden z szablonów który miał się pojawić na starciu. Czekaj na coś tyle lat i spierdol to w jednej sekundzie. Ktoś chce się zamienić?
+ Jedyny plus to to że mam już nowy mail: a.krekora98@gmail.com



Szablon z filmu "Prometeusz" który mimo słabych opinii strasznie mi się spodobał. Jeśli ktoś szuka szablonu z kosmonautami, odkryciem ziemi czy obcymi z innej planety to ten szablon powinien spełniać jego oczekiwanie. 
Uwagi do szablonu:
-Układ ma wyglądać |tak|
-Menu w układzie Html/JavaScript
-Możliwość usunięcia 'czytaj więcej'


3 komentarze:

  1. Uhuhu, bede pierwsza? :D (z gory przepraszam za bledy ale pisze z telefonu w drodze do szkoly soo... - tak, sobota, 9 godzin w szkole...) wiem jak to jest gdy wszystko sie waloli, uwierz... Jak sie pierdooli to wszystko po kolei :(
    Nie wiem czy jest sens bym komentwowala szablon bo doskonale wiesz ze wychodza ci bezblednie. Chcialabym umiec tak swietnie dobierac kolory *-*
    Sciskam mocno lochane, trzynaj sie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Stopniowo zaczniesz wychodzić na prostą, uwierz w to. Małymi kroczkami do celu.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!