piątek, 20 listopada 2015

Count your blessings now, 'fore they're long gone.. + Szablon..

No cześć! Dziś bez szwanku, choć osoby które ze mną mailowały wiedzą że jeśli chodzi o sprawy techniczne to dalej jest katastrofa. ALE! Udało mi się z tego wybrnąć obronną ręką, z czego jestem na serio dumna, bo dzisiejszy dzień miałam tak pechowy i okropny że jedyne o czym marzyłam to położyć się w łóżku z psem i kocykiem Stefanem i gnić do końca życia. -Albo do jakiegoś okresu, w którym prawdopodobnie polepszyło by mi się. (Optymistyczna wizja Luny!) Moja koleżanka dziś w ogóle się ze mnie śmiała, bo ja w każdej złej chwili potrafiłam znaleźć jakiś dobry dziwny punkt i pomimo tego że miałam chęć walnąć głową o ścianę wymyślałam jakąś korzyść, może nie tak wielką, ale jakąś.  
Okay by wam nie zanudzać dnia, lub jak u mnie nocy -Witaj piękna 3 nad ranem! Dziś przyszykowałam zamówienie, które miałam już zrobić jakiś miesiąc temu, za co przepraszam.( Robienie grafiki gdy ciągle ci się program wyłącza nie jest za dobrym pomysłem, inaczej laptop może się znaleźć za blisko krawędzi z balkonem z którym w ostatnich dniach ma dość częsty kontakt.) Ale mam nadzieję że czekanie zostanie wynagrodzone, tym że szablon bardzo mocno się spodoba autorce bloga. 
So, enjoy! 



Do autorki odbierającej: 
-Nie wiedziałam który nick, dać w nagłówek więc wzięłam te dwa z których ciebie znam. Oprócz tego szablon dostaniesz na mailu, ponieważ strony internetowe z hostingami plików mi nie działają. -Mój laptop za niedługo będzie śpiewać I believe I can fly!- Ale najpierw napisz mi w komentarzu czy ci się podoba i napisz że wysłałaś wiadomość. Ponieważ inaczej nie dojdzie mi powiadomienie o tym że dostałam jakąkolwiek wiadomość. 
-Mam nadzieję że podoba ci się on! Bo jak dla mnie, był strasznym wyzwaniem. Ostatni raz nagłówek w wersji otwartej robiłam powyżej roku temu więc, naprawdę włożyłam w to kupę czasu. Ale ważne jest by ci się spodobał więc czekam na komentarz!

PRZYJMĘ 2 ZAMÓWIENIA!

18 komentarzy:

  1. 1. Adres bloga: http://nie-opuszczaj-mnie-ff.blogspot.com/
    2. E-mail: karolinaaxdee@gmail.com
    3. Chciałabym, żeby na szablonie był Justin Bieber wraz z Kayą Scodelario, nwm właśnie czy wykonujesz szablony z Bieberem, ale jeśli nie to szablon może być również bez niego, po prostu zależy mi na tym, żebyś to Ty wykonała ten szablon :) Zdjęć niestety nie mam żadnych, ale jeśli wykonasz szablon to chciałabym, żeby postacie wyglądały jak zwyczajni nastolatkowie, więc raczej garnitur czy też elegancka sukienka nie wchodzi w grę.
    4. Co ma znaleźć się na szablonie poza postaciami: chciałabym, żeby nagłówek nie był przepełniony różnymi obrazkami w tle, ale też nie chcę, żeby był bardzo minimalistyczny, a tak szczerze to nie wiem co powinno być w tle :/ Może jakieś złączone dłonie lub coś? Nwm serio.
    5. Cytat: "Miłość powinna przede wszystkim opierać się na miłości" i to na jakiś wyróżniający się kolor, a to "Na czym powinna opierać się miłość? Na szczerości? Na mówieniu sobie wszystkiego? Na byciu wiernym?" tak jakoś porozdzielane i porozrzucane za pierwszą częścią cytatu, wiesz o co mi chodzi? Chcę żeby druga część cytatu ginęła za tą pierwszą.
    6. Kolorystyka: czarno-szara z jakąś kolorową barwą np. fioletową i tą barwą byłyby pokolorowane tylko niektóre elementy. Emocje: dziewczyna ma wyglądać tak jakby skrywała jakiś sekret, a chłopak tak jakby nie był niczego świadomy.
    7. Układ: otwarty
    8. Hasło: Gone

    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli byś to wykonała, bo serio uwielbiam twoje prace xx Z góry dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję! :D Jakoś sobie poradzę z Justinem c;

      Usuń
  2. ,,I believe i can fly''. Przypomniałaś mi crack ,,Teen wolf'' i ta piosenka przy ,,Marrish shippers'', jak była scena w samochodzie z wyobraźnią Parrisha. Ach, Ania i te dwa nicki. Nigdy nie wiem, pod który nick, ech.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożee xDD Pamiętam tą scenę! Kocham crack z teen wolfa xD

      Usuń
  3. Jak...na pierwszy rzut oka, odcień żółtego ciutkę mi nie pasował. Ale gdy się przyjrzeć to...ten szablon jest piękny ! Warto było czekać...oj naprawdę warto. Nie posiadam się ze szczęścia, uwierz ! Gdybyś jednak miała chwilkę (co rzecz jasna, nie jest konieczne, a nie daj Boże złe) po prostu jakbyś znalazła chwilę czasu, kiedyś tam...mogłabyś zmienić ten kolor na czerwony ? Tak możesz uznać że jestem popieprzona, wredna i wgl co sobie wyobrażam, ale jednak nie cierpię żółtego :P . Jak mówię, nie jest to coś co musi być koniecznie zrobione, jestem skora czekać kolejny miesiąc (naprawdę w tym momencie dla mnie to nie problem). Mam nadzieję, że mnie rozumiesz i nie zabijesz mnie siekierą, albo co lepsze nie dostanę w łeb twoim laptopem, akurat przez przypadek spadającego przez balkon. Naprawdę Cię podziwiam, że mimo tego błędu wyrabiasz i serdecznie dziękuję !
    P.S - jeśli chodzi o kolor, tutaj gdyby coś dało, myślałam o czymś takim:
    http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/155/c/7/szablon1191_by_szablonyjill-d7l0a45.png
    Pozdrawiam ! I przepraszam, za dwa nicki ale niestety mam kilka poczt i momentami nie mam czasu, aby zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luna! Śliczny szablon <3
    Cieszę się, że znów tutaj wpadłam... tak mi przykro, że rzadko tu bywam :/ Obiecuję się poprawić :*
    No cóż... to chyba tyle co mogę dzisiaj powiedzieć. Jestem świeżo po maratonie filmowym i mało do mnie dociera.
    Do następnego!
    Forain z lost souls ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja z takim opóźnieniem przychodzę (ale ostatnio mam taki słaby sezon na komentowanie) - spóźnionego wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, niech kolejny rok będzie Ci sprzyjał! <3 I w ogóle byłam zakochana w drugim szablonie, tym naukowym. Jest naprawdę cudowny i w ogóle genialny. (:
    Co do tego zamówienia - podoba mi się kolorystyka nagłówka i animacja przy kartach. Świetna robota. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz przyjmowała pod następnym postem zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę już tu zamówić, bo widzę, że przyjęłaś jedynie jedno zamówienie?

      Usuń
    2. Już ci mówiłam kochana że od ciebie zawsze przyjmę zamówienie <3

      Usuń
    3. Dread Nogitsune to moja znajoma, która mi Ciebie poleciła. Stąd pomyłka z kontem, zapomniała się wylogować, hehe.

      Usuń
    4. Aaa xD No chyba że tak. Złóż zamówienie a ja zdecyduję o twoim losie xDD haha. Żartuję xD

      Usuń
  7. wpisz hasło : Gone.
    Wiem iż powinnam wczoraj ale zapomniałam ,a więc dziś imformuje iż korzystam z twoich kodów do menu itd. na potrzeby tworzenia szablonów .Niechciałam być posądzona o kradzież kodów dlatego cię imformuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź spokojna xD wybaczam to długotrwałe spóźnienie xDDD

      Usuń
  8. Hej ! Otóż chciałam Ci powiedzieć, że niestety z przyczyn osobistych musiałam usunąć e-mail przez który z Tobą korespondowałam. Podam Ci nowy. Naprawdę przepraszam, ale musiałam tą pocztę usunąć, nawet nie zdążyłam zostawić twojej paczki z szablonem dla mnie. Mam nadzieję że mnie nie zabijesz i nie poćwiartujesz ?
    ritagracz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty xDD Wolę siekać ludzi xD haha.
      Odpisałam ci! :D

      Usuń
  9. W końcu się pogubiłam czy są już 2 zamówienia czy nie xd Najwyżej dodam ten komentarz pod następną notką.
    Już raz zamawiałam u ciebie szablon i jestem z niego naprawdę zadowolona! :D

    Adres: http://life-is-unsafe.blogspot.com/
    mail : aniabaszczykowska@gmail.com
    opis: Chciałabym aby szablon był czarny, żeby podkreślić tajemniczy nastrój i mieszane uczucia. Kolejną rzeczą którą bardzo bym chciała są róże i wilk, tak wiem że to w sumie bez sensu xd. Po prostu drugą część Unsafe planuję tak pokręconą, że i szablon musi do tego pasować. Z ludzi których chciałabym abyś tam umieściła jest Kaya Scodelario, Louis Tomlinson i Zayn Malik. Wiem, że to dużo więc jeśli będziesz uważała że to źle wygląda to wywal któregoś z chłopaków, obojętnie którego, albo w ogóle obu wyrzuć xd Byle Kaya została, na niej mi zależy najbardziej.
    Cytat: A man can be des­troyed, but not de­feated
    Układ: Najbardziej chciałabym otwarty, ale wiem że ich nie lubisz, więc jeśli wolisz to może być zamknięty z grafiką rozbudowaną. Aby tylko ładnie wyglądało ;)
    Hasło: Gone

    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!