piątek, 13 listopada 2015

Pierwsze Urodziny Graphic Catchers Illusion!

Witajcie!
Chciałam narobić pierdyliard szablonów -Tak naprawdę miało ich być 6. Oraz dużo grafiki. A co wyszło? Poszarpana i opóźniona notka. Czemu? Otóż mój laptop przechodzi fazę zwaną okres. Tak dziewczyny nie jesteśmy same, mój laptop też to posiada. Teraz jest w fazie zrób komuś na złość. A teraz tak na poważnie, od kilkunastu dni (dokładnie dwa dni po dodaniu notki z imprezą) wrócił błąd w przeglądarce. Pamiętacie ostatni raz kiedy znikłam i pisałam wam że taki i taki błąd mi wyskoczył i walczyłam z nim niczym Polacy na wojnie? No, to ten sam błąd znów postanowił mnie odwiedzić. Nic nie mogłam zrobić bo ani jedna strona nie działała -nawet google. Po kilku dniach internet wrócił, ale o porach nocnych, więc niczym wampir nie spałam a kodowałam ile wlezie a później jak zoombie szłam do szkoły. I kiedy wrócił mi internet na więcej niż dwa dni to pojawił się kolejny błąd. TAK! Uwierzcie mi byłam na skraju załamania gdy go zobaczyłam,a mój laptop na skraju balkonu.Także wybaczcie, błędu jeszcze nie usunęłam, a teraz korzystam z powrotu neta. -O 5 nad ranem. I ładuję notkę urodzinową. 
Oby 2 rok GCI był bardziej fartowny! 



Szablony 

Szablony oraz Paczuszkę można uzyskać na mailu: a.krekora98@gmail.com

Uwagi do szablonu:
[Tak] powinien wyglądać układ. 
Może być tylko 14 Etykiet
Pamiętaj by zgłosić jakikolwiek błąd lub rozjechanie, oraz nie zapomnij powiadomić mnie o pobraniu szablonu.


Uwagi do szablonu:
[Tak] powinien wyglądać układ. 
Może być tylko 14 Etykiet
Musi być 'czytaj więcej'
Pamiętaj by zgłosić jakikolwiek błąd lub rozjechanie, oraz nie zapomnij powiadomić mnie o pobraniu szablonu.  


Nagłówki

Nagłówki / Tła na facebooka

Tekstura 


8 komentarzy:

  1. Gone.
    Awww.Śliczne robisz prace.Jetem tutaj pierwszy raz i naprawdę jestem pod wrażeniem (:
    pobieram teksturkę oraz wszystkie pozostałe z twojego bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe szablony, takie inne, zwłaszcza drugi. Dobrze, że wróciłaś, heh.
    PS Pod poprzednim postem ktoś zadał pytanie, na które odpowiedź mnie również interesowałaby.
    Trzymaj się, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się ze wreszcie wrocilas! Trzymam kciuki i z niecierpliwoscia czekam na zamowienie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego <3. Najbardziej podoba mi się nagłówek i dwa pierwsze tła. Pobieram teksturę i paczkę dla Obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie mogę przestać się śmiać z tego gifa na początku. Ta mina Dylana w pierwszej sekundzie xDDDD
    A teraz na poważnie - współczuję ci problemu z laptopem. Naprawdę. Wiem jakie to musi być denerwujące i łączę się z tobą w nerwach i bólu. o się tyczy szablonów to.. WOW. Pierwszy podbił moje małe serduszko kolorami, drugi natomiast tą "prostotą", która z całą pewnością nie musiała być prosta do wykonana. Nagłówek ma świetne kolorki i wydaje się taki delikatny. Drugie tło z Jaredem! *-* Zakochałam się w tym od pierwszego wejrzenia, ale po przyjrzeniu się pozostałym tłom dochodzę do wniosku, że każde z nich jest na swój sposób idealne :)
    Napiszę do ciebie na maila w sprawie paczuszki, ale nie musisz spieszyć się z wysyłaniem jej :)
    Pozdrawiam cieplutko misiu, trzymaj się mocno! ♥
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, no i zapomniałabym! Wszystkiego dobrego i sto lat! I życzę ci, żebyś zarówno ty (jako graficzka) jak i blog mieli się tak dobrze (a może nawet i lepiej) jeszcze przez wiele wiele lat! :)

      Usuń
  6. świetne :) twoje prace są genialne! Najbardziej podobają mi się okładki na wattpada, ale i szablony są cudowne :)
    oby tak dalej, pozdrawiam
    (i pobieram teksturę)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) twoje prace są genialne! Najbardziej podobają mi się okładki na wattpada, ale i szablony są cudowne :)
    oby tak dalej, pozdrawiam
    (i pobieram teksturę)

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!