poniedziałek, 28 grudnia 2015

And tell me some things last +Szablon i Nagłówek

Oh witajcie po świętach i po kolejnej długiej przerwie! Wszyscy najedzeni, szczęśliwi? Ja szczerze powiedziawszy nie tyknę ciast przez najbliższe 3 miesiące, uhh. Za to się wyspałam, w końcu! Kawa ode mnie ucieka jak najdalej i bardzo dobrze, na czas ferii nie chcę jej widzieć.  Oprócz tego moja przyjaciółka (czyt. siostra) z Niemiec przyjechała! Dwudziestego trzeciego grudnia  ♡ Od tamtej pory nie mogę się od niej odkleić. Ciągle gdzieś wychodzimy, śmiejemy się, robimy dosłownie durne rzeczy. Tak mi tego brakowało! Tej swawoli, poczucia wolności (choć lekkiej) i snu. 
W ogóle ostatnio zaczęłam czytać taką fajną książkę Ewangelia Według Szatana. Spokojnie to tylko nazwa, a nie prawdziwa ewangelia. Choć taką ewangelię chyba z chęcią bym ją przeczytała. Ale wracając do tematu.. Wyobraźcie sobie ten moment kiedy wchodzi ksiądz po kolędzie do mnie do domu i nagle zastaje tą książkę. Jak myślicie byłby zwał, czy raczej nie? 
A teraz wracając do notki, dziś mam dla was nagłówek i tylko jedno zamówienie, a dokładnie dla Dread Nogitsune, reszta zamówień pojawi się za tydzień, a za dwa tygodnie pojawi się instrukcja!    



Od Autorki:
Starałam się trzymać twoich wytycznych i mam nadzieję że szablon w tej wersji ci się spodoba jeszcze bardziej c:

Nagłówek 



Co sądzicie o pracach? Czekam na odpowiedzi! 
xx

15 komentarzy:

  1. 1. astoria-and-draco.blogspot.com
    2. ginewrazabini@gmail.com
    3. Amanda Seyfried i Tom Felton
    4. Zegar, kwiaty, Hogwart
    5. Lepiej umrzeć niż zdradzić przyjaciół.
    6. Brązowo-beżowy. Tajemniczy, smutny, mroczny.
    7. Zamknięty z grafiką prostą
    8. Gone

    Mam nadzieję, że przyjmiesz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tsa... Najedzeni aż za bardzo, jak to ujęłaś w bardziej subtelny sposób. Ciekawy tytuł książki, hm... Zależy jakiego masz księdza. Jeden by zignorował, taki jak mój się roześmiał, a kto wie, co zrobiłby jakiś zgred... Jestem naprawdę zachwycona szablonem. Wygląda jeszcze bajeczniej, niż w moich wyobrażeniach. Taki minimalizm, prostota i ten idealnie wpasowujący się w tematykę nagłówek. Menu w kwadracikach jest naprawdę urocze, miałam co do niego czuja. Masz wyczucie czasu, bo chwilowo przechodzę kryzys twórczy i mam ochotę wszystko wyrzucić do kosza i pisać od nowa. Zaraz zabieram się za ogarnianie bloga i ustawianie tego cudeńka. Boże, dziękuję. Trzymaj się, puść się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kod na menu? Bez niego się nie wyświetla...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiedziałam że o czymś zapomnę xD Skleroza powinna boleć! Tu masz link do menu:
      http://cssdeck.com/labs/full/vaaxtoq1
      Nawet nie próbuj wszystkiego rzucać! Co ja będę czytać w ten czas? ;--;
      +Puść się? XDD Czy ty mi coś sugerujesz XD

      Usuń
    4. Nic nie sugeruję. Zawsze pisałam ,,Trzymaj się'', ale znajomy dał mi do zrozumienia, że muszę dać jakiś manewr i swobodę, wybór... no wiesz.xdd

      Usuń
    5. Ze mną zawsze problemy, ech... Ta strona z tymi kodami mi nie chce działać, nic się nie wyświetla. Klikam w ,,Nazwa 1'' np. i wyskakuje, że błąd.

      Usuń
    6. Wybór xDD Wiem co będę mówić osobom które nie lubię, a muszę z nimi rozmawiać xDD Good idea!
      Wejdź na maila a postaram ci się jakoś z tym niesfornym menu pomóc :D

      Usuń
  3. Hej skorzystałam z Twojej instrukcji na animacje wczytywania strony,kredyt jest dodany na dole pod ramką obserwatorzy :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się przydała! :D

      Usuń
  4. No, no, no! Notka jest naprawdę ciekawa :D
    Zamówienie wyszło Ci bosko <3 Jeszcze to menu *O* Bawiłam się nim kilka minut :3
    Co do nagłówka, to jest to coś nowego, ale mi się bardzo podoba.
    Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!