poniedziałek, 7 grudnia 2015

Every now and then I get a little bit lonely..

Uhh, w końcu się pojawiłam. Miałam nie robić tak długiej przerwy, ale nie mogłam się pozbierać, ze szkołą, życiem, tworzeniem szablonów, oraz -o materdyjo- z grafiką. Serio. Ostatnio chciałam stworzyć więcej grafiki, ale mam chyba za bardzo zakleszczony i zmęczony mózg. Jedyne o czym w ostatnich dniach marzę to ś w i ę t a. Niestety jeszcze 3 tygodnie przed nami, teraz będę do nich wyczekiwać dwa razy mocniej, bo ostatnio dowiedziałam się że moja przyjaciółka z Niemiec przyjeżdża do Polski z całą rodziną. 23 grudnia zabunkruję się u jej babci w domu o 00 i będę na nią czekać. Ile poleje się w ten czas łez! 
Co do dzisiejszego postu, to..stworzyłam zamówienie. -Po wielu godzinach prób i błędów. Udało mi się go wykonać! Oraz miały być jeszcze dwa szablony jeden z świętym mikołajem w wersji SKYRIM. (To taka gra, dla niekumatych) oraz szablon na mój nowy blog, nad którym się zastanawiam czy go założyć. Prawdopodobnie byłby on skupiony na książkach, filmach, serialach, cytatach, przemyśleniach, rysunkach, sporcie itp. Zakładać czy nie zakładać?
Obydwa szablony zostały nie wykonane z powodu zastoju w wenie. Gdzieś mi się zagubiła.. Widział ją ktoś może?


Odbiór szablonu na mailu: a.krekora98@gmail.com

Od Autorki:
Mam nadzieję że nie rzucisz we mnie kamieniem (czytaj.najostrzejszym głazem istniejącym w całej galaktyce) za to że szablon w 97% odbiega od twojego zamówienia. Te trzy procent to Justin, Kaya oraz kolor fioletowy. Naprawdę starałam się zrobić ten szablon w ciemnej wersji, ale Justin w ten czas wyglądał tak niekorzystnie, że jak patrzyłam na niego to kojarzył mi się tytuł: Zagubiony gej w świecie fioletu. Dalego zaakcentowałam ciemnymi kolorami tylko. Drugą rzeczą jest napis. Znów przepraszam, ale te cytaty -zwłaszcza pierwszy był dla mnie nie spójny logicznie. I wiem że po co logika w cytacie, a ja nie jestem jakąś dobrą polonistką, ale ten cytat tak mnie gryzł jak na niego patrzyłam że musiałam go zmienić. (Nie bij, plis)

Przyjmę 2 zamówienia!

15 komentarzy:

  1. no fakt, zamówienie odbiega od mojego wyobrażenia szablonu, ale i tak mi się bardzo podoba. dobrze, że zrobiłaś coś co wygląda dobrze niż miałabyś zrobić coś kijowego po to by zamówienie było takie jak chciałam. omg, naprawdę bardzo mocno mi się podoba!!! i cytat również świetny, ogólnie to dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie i cieszę się że ci się podoba :D

      Usuń
  2. Zakładać, zakładać. Ciekawi mnie Twoja opinia na nieco inne tematy, niż już nam. Obowiązkowo recenzje, rankingi postaci, scen i w ogóle o ,,Teen wolf''. A zamówienie od mojej tamtej znajomej przyjmiesz czy ma poczekać? :)
    Trzymaj się, Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdę czas i założę! :D
      + Przyjmę przyjmę ^^

      Usuń
    2. To się cieszę.
      Heh, zamówienie już i tak, widzę, Lena założyła, więc wiesz, hhee. :3

      Usuń
  3. Witam, tu ,,tamta'' Lena Milano, hehe.
    ~ lwia-czesc.blogspot.com
    ~ ratajewska.k@interia.pl
    Najlepiej będzie, jak będziesz pisać właśnie do niej. Nie tylko dlatego, że się znacie, a ona ma doświadczenie w ,,szablonach'', ale tak jak Tobie zjadło kiedyś reklamy z durnego powodu, tak mi usunięto wczoraj maila. Po prostu. I nie wiem z jakiej racji. -.-
    ~ https://pp.vk.me/c628723/v628723014/1d01c/bOpLK7ma3K8.jpg
    Czy ten obraz odpowiada? Jeśli nie, śmiało pisz na maila, a podeślę coś innego.
    ~ Cytaty:
    Nad obrazkiem: ,,Nie wszystkie potwory robią potworne rzeczy''.
    Pod obrazkiem: ,,Nie wszyscy ludzie robią ludzkie rzeczy''.
    ~ Karty (najlepiej takie, jak tu masz, w kwadracie, bo zawierają mało miejsca) w tej czerwieni, co na obrazku, taki odcień. No i na nich czarna czcionka, by było dobrze widoczne. BIAŁE pole tekstowe i CZARNA czcionka. Hah, Dread Nogitsune mnie zaraziła i też mam fioła na punkcie czytelności.
    ~ Układ zamknięty, wiadomo po obrazku. Raczej minimalizm i mimo że Twoje prace są świetne wszystkie, wolałabym postępowanie według mojego pomysłu.
    I nie umieszczaj (jak przyjmiesz) tytułu bloga nigdzie czy adresu, bo ostatnio mi się on nie podoba i myślę nad zmianą.
    Pozdrawiam, z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh te złe google :c
      Oczywiście że przyjmuję :D
      Ale czy mogę zamienić zdjęcie na gif? O ten?
      http://funkyimg.com/i/25n87.gif

      Usuń
    2. Łączmy się w bólu. [*] Dzięki. Wolałabym tamto zdjęcie... Ale jeśli Ty wolisz gif, droga wolna.

      Usuń
    3. Bo chodzi o to, że tamto zdjęcie idealnie ujmuje to, że każdy człowiek ma w sobie coś ze zła, ma dwie twarze, jak bohater mego opka.

      Usuń
  4. Wiesz co, Joasiu? Zbliża się rocznica bloga, nowy etap historii... i zastanawiam się nad złożeniem zamówienia na szablon przy najbliższej okazji. By wraz z opowiadaniem zmienił się wygląd bloga, jakbym w pełni przeskoczyła do kolejnej części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne zamawiaj :D Od ciebie zawsze przyjmę zamówienie *u*

      Usuń
  5. Drugiego bloga mogłabyś założyć, czemu nie? Zawsze dobrze mieć jakiś kąt, gdzie można się wypowiedzieć na temat swoich innych pasji. (; Skyrim z Mikołajem? Chcę to zobaczyć! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, tu znowu ja :D

    Adres: http://life-is-unsafe.blogspot.com/
    mail : aniabaszczykowska@gmail.com
    opis: Chciałabym aby szablon był czarny, żeby podkreślić tajemniczy nastrój i mieszane uczucia. Kolejną rzeczą którą bardzo bym chciała są róże. Z ludzi których chciałabym abyś tam umieściła jest Kaya Scodelario, Louis Tomlinson i Zayn Malik. Wiem, że to dużo więc jeśli będziesz uważała że to źle wygląda to wywal któregoś z chłopaków, obojętnie którego, albo w ogóle obu wyrzuć xd Byle Kaya została, na niej mi zależy najbardziej.
    Cytat: A man can be des­troyed, but not de­feated
    Układ: Najbardziej chciałabym otwarty, ale wiem że ich nie lubisz, więc jeśli wolisz to może być zamknięty z grafiką rozbudowaną. Aby tylko ładnie wyglądało ;)
    Hasło: Gone

    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. To zamawiam już tutaj, póki mam pomysł w głowie.
    Hasło: Gone
    Adres: cordragon.blogspot.com
    Mail: ratajewska.k@interia.pl
    Opis: Tradycyjnie. Białe pole tekstowe, ciemna czcionka, raczej minimalizm. Czytałam zamówienie Leny i myślę, że nie tylko ją urzekło urocze menu w kwadracikach, więc mile widziane właśnie takie. Co do nagłówka, w poprzedni weekend szukałam odpowiedniego rysunku i znalazłam: http://tomasz-mro.deviantart.com/art/Forsaken-529981892. Mam nadzieję, że Ci odpowiada. Jak coś, daj znać. No i te menu oraz jakieś inne elementy, w jakimś fiolecie, błękicie (jak kolor tamtej szaty).
    Cytat: Powiedzieli, że dobro umiera młodo, ale nie wspomnieli, że nigdy nie umiera samo.
    No wiem, że długi, ale go uwielbiam i niesamowicie pasuje do powieścidła.
    Układ: Chyba wiesz, nie, hehe?
    Hasło: Gone

    Trzymaj się i dziękuję za wszystko.
    PS Do kiedy ewentualnie byś się wyrobiła, tak na oko choć? Nie chodzi o to, że się spieszę, błogosławię Cię za przyjęcie. Tylko chodzi o to, że 28 grudnia blog ma urodzinki. Wiem, że muszę przesunąć urodzinowy post, bo mam opóźnienie, a Ty nawał roboty. Chodzi tylko o to, że nie wiem o ile. A muszę zorganizować, czy najpierw dwa rozdziały, czy urodzinowy, czy co innego. Heh.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!