wtorek, 26 stycznia 2016

..a śmierć, śmierć była jeszcze piękniejsza.. +Szablon

(c) breatherain
Witajcie!
Jak widać nie umarłam (jeszcze) ale dzięki moim nauczycielom koniec jest już bliski -żartuje.. serio.. żartuję-Tak jak ostatnio wspominałam (nie wrzeszczcie że nie ostrzegałam) że może mnie nie być przez trochę..tak dziś znów wam mówię że mogę zniknąć na troszeczkę. Jak miałam plany specjalne  dla was na ferie tak je muszę odwołać, a wszystko przez.. durny internet. Firma u której mam internet ma jakąś 'awarię' bynajmniej tak mi powiedziano. Cały mój blok nie ma internetu, albo jest na 5 minut, a na 7 godzin znika. Wyobraźcie sobie tworzenie grafiki.. to nie możliwe. Dlatego udało mi się zrobić szablon wolny, na samych kodach. I zostawiłam laptopa z niezapisanym css bym mogła go zapisać na chwilowej dostawie internetu. Praca trudna, bo szablon powstawał przez ostatnie 8 dni, ale dałam radę i dziś wam go przynoszę, na pocieszenie. Co do zamawiających, błagam o uzbrojenie w cierpliwość, bo naprawdę nie wiem kiedy naprawią tą usterkę.. Czekam już prawie dwa tygodnie. Także no.. 



Pamiętaj by powiadomić mnie w komentarzu o pobraniu c:


W razie kłopotów napisz na mój mail: a.krekora98@gmail.com




3 komentarze:

  1. Szablon jest obłędny. Szkoda tylko, że tak wolno widać efekty po najechaniu. Jestem zwolenniczką jednosekundowych animacji. Ale reszta jest po prostu cudowna!
    Co do twojej nieobecności... nie martw się :3 Wszyscy tu na ciebie czekamy!
    Trzymaj się!
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że każdy ma swoje prywatne sprawy ważniejsze od tych internetowych, więc oczywiście mogę poczekać tyle, ile będzie trzeba.
    Trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!