środa, 6 stycznia 2016

Over and over again. + Szablony.

Moja irytacja względem dzisiejszego Bloggerowicza staje się coraz większa, na prawdę dzisiejsi blogerzy -W sensie osoby które założyły blogi w tym roku lub pod koniec tamtego- żyją na bloggerze tylko dla jakiś lajków, obserwatorów i cholernych komentarzy które słodzą ile wlezie, choć zero jest tam konstruktywnej krytyki. Uhh! Wyobraźcie sobie taką sytuację, wchodzicie na swoje maila i widzicie nową wiadomość. Okazuje się że to nowa blogerka, granica wieku 15 lat, pisze oo..modzie. Lajcik. A taka jest jej treść: ''Hey, fajny blog, szkoda że nie dodajesz więcej zdjęć :CC O czym dokładnie piszesz? Pozdr.(jej nick) PS brakuje mi 7 obs na moim blogu, zaobserwujesz? '' -Uwaga teraz przeklnę. (kurwa mać!) co to do (cholery) miało być?! Fajny blog, ale nie wiesz jaka tematyka. Sądzą po tym mogę odkryć że zobaczyła tylko szablon. Za mało zdjęć? W sensie że za mało słitek sobie zrobiłam na blogu?  Ludzie błagam was ogarnijcie się z tym fejmem bo robicie z siebie tylko idiotów. Jestem załamana, aż mam chęć napisać do jej rodziców by odcięli jej internet, bo chwalenie się ciuszkiem który kupił ci tatuś nie jest fajne. Dobra rozumiem dziewczyny które pracują i zarabiają na swoje rzeczy to mogą takie coś prowadzić, ale 12 latka która wygląda jak.. dziecko i nosi rzeczy które są w cholerę drogie i się tym chwali.. gdzie ty masz mała dzieciństwo? Normalnie aż mnie nosi. Dzisiejsza młodzież to młodzież bez dzieciństwa, bez prywatności, oraz zapatrzona w komputer niż w życie prawdziwe..
Dobra kończę mój wywód na temat takich ludzi, szkoda nerwów. Dziś mam dla was trzy szablony od trzech zamawiających. Muszę was ostrzec, że wasze zamówienia trochę pozmieniałam, ale chciałam dobrze! Więc proszę nie bijcie..(pliss) 
Następna notka już za tydzień z.. instrukcją! 




-Linki są wstawione w widgecie HTML/JavaScript [KLIK] 


-Linki są wstawione w widgecie HTML/JavaScript [KLIK] 


-Linki są wstawione w widgecie HTML/JavaScript [KLIK] widget jest ten wstawiony nad nagłówek.
-Archiwum jest dodane w stylu: Lista

30 komentarzy:

  1. Ale ogólnie teraz dzieciaki z tych ostatnich klas podstawówki mają ten modowy szał, chociaż też mnie to dość zastanawia. Przecież w tym wieku zwykle się dojrzewa, więc zasadniczo kupowanie bluzki za stówę (albo i więcej) mija się z celem, bo raptem sezon w niej pochodzi, a potem nie będzie pasować. Z jednej strony okej, jeśli rodzice dużo zarabiają i mogą sobie pozwolić, żeby dzieciak chodził w takich ciuchach, ale, kurde, prowadzi to wręcz do jakichś patologii. Niedawno byłam u znajomej, jej siostra też może ma z dwanaście/trzynaście lat i cholera mnie aż trafiła, jak podeszła do mnie i rozpoznając, że mam na sobie jakieś spodnie z Zary, Mango czy innej tam sieciówy, zaczęła opowiadać o przecenach i co planuje sobie kupić. Oczywiście wyskoczył wątek tego, że jest bardzo niepocieszona faktem, że rodzice nie chcą jej kupić markowej torebki od Givenchy pod choinkę. D"; Rozumiem, marzenia są różne, ale w tym wieku torebka za x tysięcy? ;;__;;

    Co do szablonów: jak zawsze są fantastyczne. Pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu motyw konstelacji w nagłówku i użyty font (ładnie bym prosiła o nazwę, jeśli pamiętasz ;*). Drugi szablon też jest piękny, aczkolwiek nie przepadam za unieruchomionymi kolumnami, animacja przy tych kółeczkach mogłaby być szybsza, jednak to tylko moja fanaberia, bo jestem niecierpliwym człowiekiem. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w szóstej klasie to się jeszcze bawiłam na podwórku i skakałam po kałużach, przez co zazwyczaj miałam całe ubłocone nogawki.. a teraz? To co się dzieje to jest masakra. I pewnie ta mała dostanie tą torebkę i powie że już nie modna i jej nie chce. (Prawdopodobnie zabiłabym ją własnymi rękoma, słysząc to)
      +Em na nagłówku nie pamiętam jaki dawałam, ale jeśli chodzi o nagłówek posta to jest to font:
      font-family:Pathway Gothic One;

      Usuń
    2. Podejrzewam, że gdybyś ubrudziła nogawki tych nowych spodni za dwie stówy, to dostałabyś na miejscu zawału. xD" Ja w tym wieku łaziłam pod drzewach z kuzynami, a z koleżanką biegałyśmy do stadniny i konie karmiłyśmy jabłkami, potem człowiek liczył siniaki na nogach, raz na jednej nodze miałam chyba z szesnaście. (';
      Jakby tak powiedziała, to podejrzewam, że też by ode mnie oberwała...
      Dziękuję! <3

      Usuń
    3. Takie białe spodnie za dwie stówy z błotem za 0 złoty, czyli jak połączyć elegancję z naturalnością xDDD Haha. Nie zapomnę tych siniaków i tylko który większy, albo gdzie ja go sobie nabiłam? XD Piękne czasy :D

      Usuń
  2. Motyla noga!
    Jakie piękne szablony awehiguhweiugage ;----;
    Pierwszy ma taki cudny nagłówek, wygląda przepięknie, agh, aż nie mam słów :(
    A incydent z mailem opiszę tym:
    [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję!XDD
      Znicz nienawiści się przyda dla tych dzieci [*]

      Usuń
  3. Szablon wyszedł pięknie! Już się biorę za ustawianie go na blogu.
    A co do maila, zgadzam się z osobą wyżej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podoba :D
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Nie dziwie się, że jestes poirytowana. W sumie to jest smutne. Można zrozumieć
    ze czymś sie interesują. Przeciez nikt im nie broni. Ale wymuszanie na innych, takie zaciągnie na sile na swojego bloga i to w sposób dziecinny, a skoro juz tak bardzo jej zależało to wypowiadając sie o twoim blogu powinna zwrócić uwage nawet na głupia informacje o czym blog jest. To nie jest trudne i nie boli.
    Moje liceum jest połączone z podstawówką u gimnazjum i jesli mam byc szczera przerażajace jest to ze dziewczyny na przełomie 6 klasa podst/1 gimnazjum chodzą odpicowane, z toną makijażu i z drogimi torebkami które sięgają im az pod kolana i cyckami na wierzchu. Wyglądają na starsze niz klasy z maturalne. I zastanawiam sie gdzie przegapiłam taki moment i jakim cudem tak to teraz wyglada bo nie przypominam sobie zeby tak to wygladalo jak jeszcze juz z 2 lata temu kończyłam gimnazjum. >.<
    Co do szablonów to sa meeeega cudowne! Kazdy jest piekny! Mocno podziwiam twojego css wiec żadnych innych słów na określenia szablonów znaleźć nie umiem.
    Obyś wiecej nie musiała czytać
    takich mejli i sie denerwować pozdrawiam ciepło Kotxox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *niz dziewczyny z klas maturalnych. Na telefonie cały blogspot mi sie wiesza i wychodzą takie głupoty >.<

      Usuń
    2. Haha, rozumiem pisanie na telefonie w blogspocie, jednym słowem:katorga XD
      Według mnie osoby poniżej 2000 roku stały w kolejce po talent, mózg, oraz piękno wewnętrzne. A dzieci po 2000 roku chyba stały w kolejce po hajs, lans i drogie ciuch. Przerażające, lecz prawdziwe ;--;
      +Dziękuję :D

      Usuń
    3. Hahaha lepiej bym tego nie ujęła!

      Usuń
  5. WOW! Nic więcej nie jestem w stanie napisać. Dodam tylko, że przez pięć minut gapiłam się na swój szablon jak oniemiała.
    Pozdrawiam i dziękuję z całego serducha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, aż tak zatkało XD Cieszę się że szablon przypadł ci do gustu :D
      Proszę i również pozdrawiam xx

      Usuń
  6. - http://nowa-historia-doros.blogspot.com/
    - kochaj.mow.szanuj@gmail.com
    - Louis Tomilson, Logan Lerman i jakiejś dziewczyny z czarnymi włosami (najlepiej gdyby stała bokiem)
    - Empire State Building (jeśli ci się uda gdzieś wcisnąć), London Eye, możesz dać jakieś domki obozowe i wszystko co będzie pasowało, zdaję się na ciebie.
    - Future starts today, not tomorrow
    - Szaro-błękitny. Miły, przyjemny, mroczny, tajemniczy.
    - zamknięty z grafiką rozbudowaną
    - Gone

    Jestem tu chyba już drugi raz i wiem, że twoja grafika jest cudna. Masz rację z tymi "bloggerkami", sama tego nie lubię. "Tatuś mi kupił nową bluzeczkę." Ygh, po pierwsze nie mają doświadczenia, po drugie jak można nie zobaczyć innych blogów modowych i zobaczyć jak to się robi? No jak?! Ja zanim zaczęłam stawiać pierwsze kroki w pisaniu na blogu wstrzymałam się z pół roku i patrzyłam jak inne piszą, żeby też nie skopiować nic. No i to tyle według mnie.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie i życzę miłego dnia!
    Isabella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję!
      Ale ja nawet zauważyłam że te 12 letnie 'bloggerki' od siedmiu boleści, nawet nie zwracają uwagi na jakość swojego tekstu. Zdanie od zdania różni się tematem i jest zapisane by było.. coś, oprócz tych zdjęć, co po prostu załamuje..
      Również życzę miłego dnia! xx

      Usuń
  7. Dopiero teraz zorientowałam się, że Lena ma na nagłówku ten sam cytat, co ja u siebie na ,,Psi narcyzm'', heh. Wybaczę jej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś ją dobrze zainspirować, bo cytat jest bardzo piękny :D Przypomina mi trochę słowa z drugiego sezonu American Horror Story c:

      Usuń
    2. Nie pamiętasz, że to słowa Lydii Martin (do Meredith? :)

      Usuń
  8. 1. http://pureness-of-love.blogspot.com/
    2. crejzyy@gmail.com
    3. Zależy mi na tym zdjęciu: http://41.media.tumblr.com/913ba82d3a1656be32f54ea9805d6926/tumblr_mf7sev22eO1qimvebo1_500.png, ale jeśli Ci nie pasuje, możesz wybrać inne Emmy Watson, byleby nie była za mocno pomalowana i wyglądała naturalnie.
    4. Zależy mi na minimalizmie, ale mogą pojawić się jakieś kwiaty, zegar, świece; tajemniczość i te sprawy. Ma wzbudzić zaciekawienie, co też się na tym blogu znajduje c:
    5. Lead me in chains
    Strip me off shame
    Caress me with pain.
    6. Ogółem to nie wybrałam konkretnego koloru, może być szarość i wyodrębnione elementy czerwieni… Nie wiem, coś wykombinujesz :v
    7. Zamknięty z grafiką rozbudowaną.
    8. Gone.

    Nie wiem, co jest bardziej wkur… denerwujące. Właśnie takie pisanie na maila i zawracanie dupy czy napisanie milion razy pod postem „Świetne, zapraszam do siebie” i link do bloga. Powoli zaczyna mnie wkurzać, że małolaty w taki sposób zaśmiecają blogosferę tylko dla „fejmu”. Kiedyś komentowanie polegało na szczerym wyrażeniu opinii, teraz służy jako bezczelna reklama. Ktoś po prostu wykorzystuje naszą pracę, by się wypromować, że tak powiem. Naprawdę nie wiem, co się dzieje z tymi nastolatkami (sama jestem jedną z nich, ale przez zachowanie takie jak tej dziewczyny, która do Ciebie napisałam, staram się to wypierać). Mogę spytać czy jej odpisałaś?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję!
      +Takim ludziom powinno się na wstępie obcinać ręce by nie dotknęły się żadnej rzeczy która jest związana z internetem..Ja dość często miałam tak na swoim pamiętniku że dziewczyna mi napisała: Niezły rozdział. To mój blog(...) No w ten czas to miałam taki sam bulwers jak tu teraz ;--;
      Ależ oczywiście że tak :D nie mogłam zostawić mojej nagłej wściekłości bez ukazania jej xD

      Usuń
  9. Lecę ustawiać to cudeńko na bloga. Najpierw chciałam Cię zganić za jasną czcionkę, agrrrrr, ale całość wygląda tak, że tylko och i ach, więc nic Ci nie zrobię, hhe. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to zareagowałabym tak samo.aikido zgodzę się z osobą wyżej. Pozostawmy znicz!:D [*]
    Z szablonów najbardziej podoba mi się pierwszy, układ..Wszystko! Następne nie są złe tylko jakoś ten mi podpasowal! :*
    Ama nadzieję, że następna notka będzie dłuższa i będą jeszcze jakieś dodatki? A no i czekam na instrukcję!

    Emma (meradivizione.blogspot.com Dopiero zaczynam, więc miło by mi było gdybyś zostawiła po sobie opinię! )

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarbie, kiedy znów będziesz przyjmować zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw Kasia pisała przypadkiem z mojego konta, a ja teraz z jej, ech... /Lena Milano (Fenoloftaleina).

      Usuń
    2. Hahaha, widać że jesteście jak siostry! :D Jak pojawi się notka do instrukcji to w ten czas będę mogła jeszcze przyjąć minimum 2 zamówienie by się nie wykończyć xDD

      Usuń
    3. I'm happy! Lubisz alpaki? Mam nadzieję.xdxd

      Usuń
    4. Lubię alpaki, a kiedyś byłam nazywana lamą także jeśli szablon będzie z nimi związany to rozpłynę się ze szczęścia :D

      Usuń
  12. No cóż, sztuka (czy pisanie, rysowanie, grafika, śpiew, gra na instrumentach czy cokolwiek innego związanego z tworzeniem) ma nieodłączny element: krytykę.. Gdyby Sienkiewiczowi wszyscy od małego słodzili, mimo, że robiłby mnóstwo błędów stylistycznych Potop by nigdy nie powstał ;) Gdyby Matejko nie słyszał krytyki, postacie z Bitwy pod Grunwaldem przypominały by standardowe komiksowe "patyczaki"..
    Nie lepiej mieć 10 obserwatorów, którzy codziennie komentują, odwiedzają bloga i dają rady niż 100 którzy tylko wpadli kliknąć "Obserwuj" i.. Znikli?
    Ja prowadzę bloga z opowiadaniem i o rysowaniu i powiem szczerze - za każdym razem kierowałam się radami czytelników: "Nie rozmazuj palcem", "Używaj wyrazów bliskoznacznych a nie tylko tego samego słowa", "Cieniuj przy końcówkach" i teraz każda moja praca wygląda dużo lepiej. Rysunek dzisiejszy i ten który powstał 2 lata temu to jak niebo i ziemia ;)
    Blogi modowe? Przyznam, że nigdy takich nie czytałam - nie moje klimaty.. Nie znam się, nie znałam i znać na modzie nie będzie - nie lecę na łeb na szyję by lecieć za zmieniającą się modą, ubieram się tak, żeby było mi wygodnie, o.
    Przyznam, że należę do tego "nowego pokolenia" ale sądzę, że mam całkiem inny tok myślenia.
    Te całe "fejsy", "selfie", "związki" (związki w podstawówce? What!? O.O I na czym taki "związek" polega? Bo nie rozumiem? :D) jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe.. Po cholerę zgrywać dorosłego? Jeszcze będę mieć czas na malowanie się, związki z chłopakiem itp. - dzieciństwo ma się raz w życiu! Mój nauczyciel od historii określił to idealnie:
    "Kiedyś mężczyźni wyrywali kobiety na grę na lirze czy wiersz miłosny - dzisiaj jest to MP3'ka lub inny srajfon"

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością na następną notkę, w której będzie instrukcja! :) Już się nie mogę doczekać!
    Z szablonów najbardziej mi się podoba ten dla Karoliny. Niby taki prosty, ale ma cos w sobie, że nie mogę oczu oderwać!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!