niedziela, 31 stycznia 2016

Pomysł na Ferie..?



Hey,hey, hey. Ktoś się spodziewał tak szybkiego powrotu? (Nawet ja się go nie spodziewałam.) Ale życie bez grafiki i myszkowaniu w poszukiwaniu kodów jest normalnie do dupy..To chyba jest uzależnienie, nie? Albo miłość lub chyba pasja? Dobra dość moich słabych rozkmin. Jako że internet już działa (jakoś) to postanowiłam wcielić mój wcześniejszy plan w życie. Otóż co drugi dzień będą pojawiały się notki z kodem i różnymi wersjami danego gadżetu. Oprócz tego w Piątek 05.02.2016 roku będziecie mogli zadać pytania dotyczące kodów, błędu w kodach i wszystkiego co z tym związane. Oczywiście w Piątek pojawi się specjalna do tego przeznaczona notka, pod którą złożycie swoje trapiące pytania. 
Mam nadzieję że pomysł się wam spodoba i dojdziemy do fajnej współpracy, a przy okazji spędzimy ten czas w miłej atmosferze. 
 xx

(Do zamawiających jeszcze dziś pojawią się wasze szablony)

10 komentarzy:

  1. Lunaaa! Yey! :D
    Super pomysł! :D Nie mogę się doczekać ^^ Będę niecierpliwie czekała na każdą notkę C:
    Pozdrawiam słodko xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się zamartwiałam, że wrócisz dopiero jako soróchniały człowieczek, a tu taka miła niespodzianka. Ciekawy pomysł. Nie mogę doczekać się szablonu. Pewnie jak zwykle dodasz w środku nocy, heh?
    Pozdrawiam (Dread Nogitsune).

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! W końcu się czegoś nauczę :'DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! <3
    Czekam z niecierpliwością - ta, dla której CSS to zło ^^
    Pozdrawiam
    Cherry (ealier Hope)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Z chęcią będę wpadać! <3
    Już nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać, twoich wyczynów. ;D
    Pozdrawiam! Everlasting Wishes

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaciee! Nie mogę się doczekać ;) Jestem, raczej, zwolenniczką robienia samemu i kombinowaniu, ale jak się trafi na dobrą graficzkę to już się nie chce się patrzeć na swoje marne wypociny xD Czekam ze zniecierpliwieniem.
    Pozdrawiam!
    Bella

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie dobiłaś mnie tym "Pomysłem na ferie", bo jutro idę już do szkoły :( Nie zmienia to faktu, że będę czekać na wpisy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!