poniedziałek, 1 lutego 2016

Kiss me + Szablony.

Głupota mojego bloggera polega na tym że ustawiłam publikację na wczoraj na 23:40, a publikacja powiedziała coś co przeczytałam w jednej z książek: ''wsadź sobie język w dupę''; Przepraszam każdą zamawiającą o ten dzień zwłoki! Zauważyłam to dopiero teraz, ale przynajmniej zaostrzyłam wasz apetyt. Mam nadzieję że pracę dorównają waszemu głodowi. Aha! Bym zapomniała, takie btw. będę miała od jutra remont. (aplauz) Będą mi kuli ściany i sufity i by wymienić przewody z prądem.. Dowiedziałam się o tym dziś gdy babcia przyprowadziła gościa który sprawdzał czy da radę temu się podjąć. Jak powiedział tak, to chlasnęłam się w twarz. Ale nie martwcie się, to tylko utrudnienie, które da się pokonać. (czyt. Pójdę do sąsiadów, haha) I tak będą kodziki moi drodzy!
Miłego wieczoru xx



Informacje do Instalacji Szablonu / Pobierz


Informacje do Instalacji Szablonu / Pobierz



Proszę napisz do mnie na mail: a.krekora98@gmail,com Szablon jest trochę trudny do instalacji, więc ci pomogę go z łatwością załadować c:


8 komentarzy:

  1. Jacie, jacie, jacie! Gdy zobaczyłam pierwsze co to "kopara" mi opadła! Wygląda przecudownie. Jedyne co mi przychodzi na myśl to Wow! Dziękuję ci bardzo i jestem pod wielkim wrażeniem! Bardzo dziękuję, raz jeszcze.
    Xoxo
    Isabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się że ci się podoba! :D
      xxx

      Usuń
  2. Zamówienie dla Fenoloftaleiny jest cudowne. Trochę ten pasek na dole zbyt szeroki, ale w ogóle na to nie patrzę. Idealnie gify i w ogóle, a nawigacja ze słynnym Rumbelle Cup to więcej niż genialność. ^^ I te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czyli dobrze trafiłam z kolorystyką i pomysłem na kubeczek :D

      Usuń
  3. Szablon dla mnie jak najbardziej trzy razy na tak, chociaż układ wyobrażałam sobie mniej więcej taki, jak w szablonie dla Isabelli. Niemniej bardzo mi się podoba i ślicznie za niego dziękuję! c:

    OdpowiedzUsuń
  4. hi :) Sorry for the dumb question but could you please help me how to install it to my blog?
    Lovely templates by the way

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!