czwartek, 3 marca 2016

Ważne wiadomości, niespodzianka + Szablon.

breatherain *u*

Cześć wszystkim, przepraszam że zniknęłam, ale wraz z podawaniem wam instrukcji doszły do mnie coraz to nowe pomysły. Blog rozrośnie się i nie powiem że o troszkę. Bo dużo będzie zmian. (ciągle się zastanawiam nad przeniesieniem bloga na inną domenę, ale na razie to tylko zastanowienie) Lub zmiana nazwy bloga na lunagraphic.blogspot.com było by wam łatwiej wpisywać nazwę. Ale to wciąż pomysły.. Jako że wróciłam do szkoły, to remont bloga będzie trwać trochę. Mogę zniknąć z blogiem na jakiś miesiąc, ale powrót wam się spodoba, bo i tematyka się rozszerzy. Już w ostatnich dniach zapisałam trzy notki w przód, by mieć materiały na mój wielki powrót. 
A na dziś zrobiłam dla was coś nowego. Otóż stworzyłam okładki na książki lub zeszyty. Są one w dość humorystycznej wersji i ten kto załapie mój przekaz dostanie talon. -tu nie muszę kończyć na co. Oraz stworzyłam szablon dla dziewczyny która pisze, opisuje Żołnierzy Wyklętych..
Więc znikam, blog od dziś do 23 marca nie będzie mnie na blogu.
Miłego przeglądania ostatniej notki
Love u xx




 



Follow my blog with Bloglovin




12 komentarzy:

  1. Kocham tę piosenkę z tej epickiej sceny Stydii. Jakoś przeżyję do 23 marca. A sensu nawet nie zgaduję, bo to nie dla mnie, hah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszy rydz niż nic, ale drugiego nie potrafię rozszyfrować. Mam jakąś zaćmę, a w głowie kojarzy mi się tylko "mi sie, gdzie, w lesie" - bez sensu :D Szablon z Żołnierzami wyklętymi jest świetny!
    Mrs.Punk
    http://gallerygold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, pierwsze udało ci się :D
      W drugim chodzi o ten taki schemat wkurzenia się na kogoś gdy ktoś się ciągle pyta:
      -Gdzie?
      (Zazwyczaj wkurzeni ludzie mówią) -W dupie!
      Więc ja wymyśliłam coś bardziej miłego.
      -W lesie
      XDD

      Usuń
  3. Jeśli jestem ślepa i głupia to przepraszam... By zyskać paczuszkę z tym szablonem (drugim, tym k o s m i c z n y m), trzeba napisać do Ciebie na e-maila? http://graphic-catchers-illusion.blogspot.com/2015/11/pierwsze-urodziny-graphic-catchers.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Genialne okładki :D Bardzo mi się podobają. Szablon na zamówienie jest obłędny *o* Zazdroszczę zamawiającej :3
    Pozdrawiam i czekam na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te okładki na zeszyty są mega. <3
    (A napis na tych dwóch pierwszych to wręcz kwintesencja xD').

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przybyłam złożyć zamówienie, bo zakochałam się w Twoich szablonach!
    > Zamówienie na bloga http://imaginy-5sos.blogspot.com/
    > Mail kontaktowy: koneko.kontakt@gmail.com
    > Na nagłówku: chłopcy z 5SOS (5 Seconds of Summer)
    > Co oprócz nich? Tutaj zdam się na Ciebie. ;)
    > Drukowany napis IMAGINY 5SOS
    > Myślałam nad czerwoną kolorystyką połączoną z szarością. Jeśli jednak uznasz inny kolor za lepszy, śmiało! ;)
    > Układ... Szczerze mówiąc chciałabym taki sam układ jak w szablonie https://dl.dropboxusercontent.com/s/kr16h27slyct9nv/Zam%C3%B3wienie%20-01-.html i to konkretnie taki. Spodobał mi się układ, wygląd postu i w ogóle wszystko, dlatego naprawdę chciałabym dokładnie taki szablon, jedynie w innej kolorystyce i z innym nagłówkiem.
    > Hasło Gone
    > Chciałabym jeszcze poprosić o przygotowanie etykiet (dla trzech gadżetów), które by wyglądały jak archiwum w podanym wyżej szablonie. Aż trzy gadżety, bo opowiadania na blogu dzielimy według kategorii "autorki", "postać" i "tematyka", więc bardzo by mi na tym zależało.
    Ach, i jeszcze byłoby świetnie, jakby w poście nie było tej "rolki" czy scrolla czy suwaka, jakkolwiek to się profesjonalnie nazywa.

    Będę w niebie, jeśli przyjmiesz. :D
    Pozdrawiam,
    Koneko

    PS. Button czy tam link do Ciebie dodam, jak przyjmiesz zamówienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz znać, czy przyjęłaś? Bo jeśli nie, chciałabym wiedzieć, żeby móc szukać innej osoby. ;)

      Usuń
    2. HALO, HALO? Ja wciąż czekam na odpowiedź, czy zamówienie jest przyjęte czy nie...

      Usuń
  7. Mi też się te okładki bardzo podobają. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! Nie wiem czy mnie pamiętasz, składałam kiedyś u Ciebie kilka zamówień (HauntedGirl, DarkPsyche, zakazanamiłość). Niestety przez problemy prywatne, muszę zaczynać wszystko od nowa. Gdybyś miała chwilę ? :
    ~ http://newnarutoff.blogspot.com/ To ci niestety nic nie powie, bo wszystko puste. Nic nie robione, ponieważ...czekam na szablon. Potem muzyka, boczne paski, zakładki i te wszystkie przysłowiowe "duperele". Postów nie ma....oczywiście rozumiem, że muszą być conajmniej dwa, ale czy to konieczne ? Jeśli tak napisz w kom. Coś tam naskrobię (Hello, wkońcu to Ty tu stawiasz zasady)
    ~ Mail do kontaktu: ritagracz@gmail.com
    ~ Nagłówek oczywiście Naruto ( tylko z wersji Shippudden, nie jako 8 letni chłopczyk xD )
    ~ Zdaję się na Ciebie. Baaardzo mi zależy na tym, żeby było to raczej depresyjne.
    ~ "Ból jest nieunikniony, cierpienie jest obowiązkowe."
    ~ Ciemny, ciemny, ciemny. Nastrój depresyjny ? Po prostu bardzo mi zależy na takim mroku itd.
    ~ Bardzo mi zależy na otwartym. Jednak rozumiem, że robisz je rzadko. Jeśli więc nie, coś w stylu jak koleżanka powyżej ;)
    ~ Hasło: Gone
    ~ Gdyby się "dało" byłabyś wstanie do zakładek, zrobić to żeby były takie...kwadraciki. Boże takie jakie Ty masz u góry xD
    Daj znać czy mogę na Ciebie liczyć ok ?

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!