poniedziałek, 30 maja 2016

Nowy wymar Graphic Catchers Illusion!

Fantazja - fantazja-graphics
The Killers - Mr. Brightside
Witajcie! Tęskniliście? Bo ja bardzo, a nawet za bardzo. Chyba jesteście wraz z blogiem moim nałogiem. Haha. Dziś jako notka po wielkich zmianach, (Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?) będzie tylko informacyjnie (choć na koniec przedstawię wam szablon o który zostałam poproszona na mailu) A więc polecam wam usiąść na krześle, bo może wam się zrobić słabo na widok tego co nawymyślałam, haha. Ale mam nadzieję że te wymyślane rzeczy wam się spodobają. 
Czasami jesteśmy już o włos od osiągnięcia wymarzonego celu,  jednak w ostatniej chwili coś się nie udaje. To jednak nie powód,  by się poddać. O porażce można mówić dopiero wtedy,  gdy rezygnujemy z podjęcia kolejnej próby.
-Nick VujicicBez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!
Pewnie zastanawiacie się (What the hell?!) co robi tu cytat i co to się łączy z blogiem i życiem, wszechświatem i całym tym stuffem. (przesadzam) A więc postawiłam na rozwój. Siebie, a by siebie pod motywować to i was w to wciągam. Bo kto by nie chciał by być szczęśliwy?! A ja wiem że jest dość wiele tu duszyczek, dlatego choćby jedna nawrócona (tylko nie w kościół) będzie i tak bardzo mocno mnie cieszyć. A po za tym co jeśli zaglądniecie na mojego bloga, wcześniej oblewając matmę i myśląc o zostaniu striptizerką, a jednak taki.. bo czytacie cytat i postanawiacie uciec w kosmos i wrócić z czarnej dziury? (powodzenia) Więc co każdą notkę w tekst będę wkładać jeden cytat dla totalnego fun'u. A czemu? Bo mogę? Jeśli komuś się to nie podoba to ma problem polecam w ten czas omijać ten cytat, bo ja i tak go włożę! (Bad Luna) Haha. A więc zapraszam do dzisiejsze lektury.. Tylko proszę mi tu nie usypiać!
Od 03.06 blog zmienia nazwę z graphic-catchers-illusion na graphic-luna. 




Jako że zmian jest tyle, że w jednym tekście pewnie byście się nie połapali, postanowiłam zrobić taki mały spis nowości. Będziecie mogli go znaleźć w Głównych Artykułach na spokojnie.

Motywacje Miesiąca - Coś dla osób często wypalających się w miesiącu w wenie na grafikę czy kodowanie. Pomyślałam o tej akcji gdyż przez moje problemy zdrowotne (bardziej psychiczne) i przez leki które na to biorę dość często moje samopoczucie do tworzenia znika i muszę stawać na głowie by udało mi się wzbudzić w sobie tą chęć do stworzenia czegoś. A jedynie co mi w ten czas pomaga to zestaw muzyki & kawy i różnych zdjęć które nakręcają mnie z każdym scrollnięciem w dół. Także mam nadzieję że seria się spodoba.


CoverTime - Cóż jako że coraz bardziej wdrażam się w moją przyszłą pracę. Czyli designer.(czyt.grafik lub projektant stron internetowych oraz różnych treści graficznych) To postanowiłam stworzyć nowy projekt o tej nazwie. Co będzie przedstawiane w takich postach? Cóż po nazwie cover można wiele nawymyślać. W każdej takiej notce pojawią się projekty grafik na Tapetę na pulpit lub Kalendarz  na miesiąc w formie tapety, Okładki na Wattpada lub Facebooka,  a nawet projekty różnych kartek do wydruku. Czy to okładki na zeszyt czy zakładki na książkę czy choćby kartkę na daną okazję.

Instrukcja miesiąca - Ja wiem że wielu z was by chciała by notki z kodami pojawiały się jak najczęściej, ale jeśli będą pojawiać się dość często to w końcu zabraknie mi pomysłów na kolejne kody (ale ściema) i co w ten czas będzie? A tak szczerze powiedziawszy pomysły na kody przychodzą mi dość często spontanicznie i nigdy nie wiem co wam pokaże. Dlatego raz w miesiącu ujawnienie instrukcji życia będzie dla mnie wystarczającym czasem na wymyślenie kolejnej fajnej notki z kodami. (To zdanie nie ma sensu, haha) Także bez fochów mi tu! 

Polecane Strony Tematyczne - W tej serii, będą pojawiać się notki w których poznacie moje ulubione strony z których korzystam gdy potrzebuję.. danego przedmiotu. Np. Stocków, Kodów itp. itd. Pomyślałam że dzięki tej serii, podzielę się z wami stronami na które warto zaglądać, a przy okazji jakoś zachęcę was do szukania własnych stron które posłużą wam na całe lata grafikowania. 

Konkursy - Coś czego się chyba nie spodziewaliście. Co? Jako uwielbiam z wami pisać (głównie w komentarzach, choć rozmowy na hangouts też są fajne) to pomyślałam sobie że czemu nie zrobić obopólnej przyjemności? (to źle brzmi, oj źle) Także żeby nie przesadzić zrobiłam dwa typy konkursów. Gdy ogarnę photoshopa do tego stopnia że prace będą wyglądały na poziomie godnym pokazania (to mi się nie uda, ale się postaram) to w ten czas dojdą konkursy graficzne.

  - Zrób kod z Luną -
    Pod każdą instrukcją wychodzącą w notkach, znajduje się konkurs. Zrób własną wersję kodu który zrobiłam i zamieść do niego linka. Zwycięzca konkursu dostaje tajny kod, który nigdy nie będzie opublikowany na moim blogu.  


-Zakoduj szablon-
Pod pierwszą notką miesiąca, znajduje się zdjęcie na którym jest wzór szablonu. (układ, kolorystyka, nagłówki) Twoim zadaniem jest odtworzenie zdjęcia kodowo, tak by powstał szablon. Wygrana gwarantuje możliwość reklamowania się.

Szablon jest zamówieniem z maila, także linki są podlinkowane (jak to brzmi) do informacji że to jest pobrany szablon. Pamiętajcie że podgląd jest normalnie w zdjęciu. Po prostu na nie kliknijcie :)
Szablon dla Corteen Pobierz Instrukcja


Postawiłam w nim na minimalizm i czytelność. Barwy dałam podobne do tych górujących na tym szablonie głównym bloga. Dzięki temu połączeniu uzyskać dwa bliźniaki, jeden w wersji minimalistycznej, drugi trochę podrasowany grafiką :)
Szablon Galerii Do strony



19 komentarzy:

  1. Uroczy szablon. Świetna kolorystyka i, wiadomo, postacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że w końcu wróciłaś. Chyba nie tylko ja, ale i Corteen wchodziłyśmy tu jak wariatki patrząc czy pojawił się nowy post :P Jeśli nie masz nic przeciwko, skopiuję mój komentarz z ostatniego postu (mam nadzieję, że znajdziesz chwilę ^^)
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, składałam kiedyś u Ciebie kilka zamówień (HauntedGirl, DarkPsyche, zakazanamiłość). Niestety przez problemy prywatne, muszę zaczynać wszystko od nowa. Gdybyś miała chwilę ? :
    ~ http://newnarutoff.blogspot.com/ To ci niestety dużo nie powie, tylko prolog. Nic nie robione, ponieważ...czekam na szablon. Oczywiście rozumiem, że muszą być conajmniej dwa, ale czy to konieczne ? Jeśli tak napisz w kom. Coś tam naskrobię (Hello, wkońcu to Ty tu stawiasz zasady)
    ~ Mail do kontaktu: ritagracz@gmail.com
    ~ Nagłówek oczywiście Naruto ( tylko z wersji Shippudden, nie jako 8 letni chłopczyk xD )
    ~ Zdaję się na Ciebie. Baaardzo mi zależy na tym, żeby było to raczej depresyjne.
    ~ "Ból jest nieunikniony, cierpienie jest obowiązkowe."
    ~ Ciemny, ciemny, ciemny. Nastrój depresyjny ? Po prostu bardzo mi zależy na takim mroku itd.
    ~ Bardzo mi zależy na otwartym. Jednak rozumiem, że robisz je rzadko. Jeśli więc nie, coś w stylu jak koleżanka powyżej ;)
    ~ Hasło: Gone
    ~ Gdyby się "dało" byłabyś wstanie do zakładek, zrobić to żeby były takie...kwadraciki. Boże takie jakie Ty masz u góry xD
    Daj znać czy mogę na Ciebie liczyć ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, moje kochane stalkerki :D
      Nie za bardzo umiem robić szablony z Anime, ale spróbuję coś wykombinować. Cóż jeśli obiecasz mi że od razu po wstawieniu szablonu dodasz notkę, to nie musisz teraz nic dodawać :D
      Ahh widzę Schopenhauera w cytacie xDD Życiowy człowiek, haha :D
      Nie ma sprawy :D Chodzi ci o to że pod np. Szablony wolne będzie pisać Układ otwarty, tak? XD
      Jasne że możesz na mnie liczyć :D

      Usuń
    2. Dokładnie xD
      Dziękuję i czekam z niecierpliwością !

      Usuń
  3. Wow!'
    Witaj Luna!
    Tak się cieszę, że dodałaś post i wróciłaś, no i tyle tego tu jest, że można się zgubić ^v^ Naprawdę. Podobają mi się wszystkie Twoje nowe pomysły, nowa nazwa bloga - świetna ♥ Kody CSS, konkursy, motywujące notki... i jeszcze ten cytat... Akurat wracam ze zdarzenia po którym ładnie płakałam i wgl. jestem taka dobita, że słowo i padnę na twarz (uwaga! nie wstanę xd) A ten cytat był taki... cóż, motywujący cytat motywuje, a to jest masło maślane, no ale ważne tylko, że pomaga ^^
    Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych pomysłów! Może po drodze powróci moja wena i zniknie nienawiść do CSS'a? Kto wie? Ja nie wiem i nie chcę wiedzieć, ale ja i CSS to jest bardzo złe połączenie i chyba nic i nikt tego nie zmieni :>
    Świetne szablony! Bardzo podoba mi się ten z Galerii - jest taki przejrzysty, ładny, dynamiczny .. po prostu cudowny *v* I ten pierwszy też jest świetny. Widać, że wiesz co robisz i wykorzystujesz to w najlepszy sposób. Choć... kto wie? Na pewno stać Cię na więcej :*

    Pozdrawiam cieplutko <3
    Cherry xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Miałam nadzieję że z tym wszystkim trochę nie przesadziłam. Ale cieszę się że ci się to podoba :D
      Ooo mam nadzieję że to masło maślane choć na chwilę pomogło ci się nie poddać. Choć leżenie też jest fajne! :D
      Czyli już wiem dla kogo mam robić więcej instrukcji :D
      Niee ja nigdy nie wiem co robić xDD Niestety zaczyna się od chaosu na szablonie, a później ogarniam go jakoś by wyglądał.. w miarę normalnie. Jak ja to robię to nie wiem xDD
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Miło wiedzieć na blogu nowy post. Mnie możesz nie kojarzyć, bo ja 'siedzie'sobie tutaj, oglądam i zachwycam się, ale do tej pory pozostawałam anonimowa.
    Wpadłaś na bardzo fajne pomysły rozwinięcia tego bloga, nie mogę się już doczekać realizacji tych pomysłów. Co do szablonów to są one jak zwykle cudowne i unikalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kolejny stalker tego bloga się ujawnił :D Jestem dumna że się pokazałaś, haha :D
      Dziękuję :D

      Usuń
    2. Dobrze, że tylko bloga stalkujemy... Kto wie, co będzie kiedyś...

      Usuń
    3. Jezu o.o Już wiem co zapiszę w testamencie gdy znajdą kiedyś moje zwłoki xDDD

      Usuń
  5. Nazwa i adres bloga zostały zmienione.
    Dziękujemy za informację. :)
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak czułam, żeby tu zajrzeć i zobaczyć, czy wróciłaś, a tu proszę. Zmiana adresu i nowy szablon (nagłówek mnie rozczulił <3).
    Ładnie poczekam, aż ruszysz z tymi wszystkimi projektami i trzymam kciuki. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha rozczulą ciebie prace które szykuję :D

      Usuń
  7. Trafiłam tu zupełnie przypadkiem w poszukiwaniu szablonu i dosłownie spadłam z krzesła. Dziewczyno jesteś bogiem! Cudowne prace, takie czyste i przejrzyste, zakochałam się ♡ Przeglądałam wolne szablony i doszłam do wniosku, że chciałabym je mieć wszystkie. Pisz jak najszybciej kolejną notkę i pochwal się wspaniałymi pracami, na pewno zajrzę ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry przypadek ciebie tu zaprowadził :D Cieszę się że prace i szablony przypadły ci do gustu :D Mam nadzieję że będziesz zaglądać tu częściej :D haha :D

      Usuń
  8. Wow, masz duże ambicje i mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie! :D Będę tu zaglądać i brać udział w różnych konkursach, bo kto mi zabroni? XD

    SK x

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!