piątek, 29 lipca 2016

Konkursy, szablony i ciekawe zniknięcie..

TINY FOX  -W końcu wrócił mój najwspanialszy lisek na swojego bloga *o* 

Kodaline - Latch ❤
Siemaneczko robaczki! Wiem że na pewno martwiliście się o mnie, bo tak nagle znikłam po tym jak obiecałam wam zmiany. Niczym nasz rząd. Ale trafił mi się wyjazd za granicę, ci którzy są ze mną od początku mogą się spodziewać gdzie, a bardziej do kogo. Oczywiście wyjazd był spontaniczny (Jak to ja oczywiście.), a bardziej mało pewny przez fakt że kasa się nie zgadzała, aż do momentu kiedy przyszły moje urodziny (Tak, osiemnaste, taki staruch już ze mnie jest, haha.) i udało mi się uzbierać dobrą kwotę. Jeśli ktoś zwątpił z moje dotychczasowe zmiany, niech się nawróci bo na szczęście udało mi się zrobić przed wyjazdem notki z Głównych Artykułów. Miały być one puszczone podczas mojej nieobecności, lecz szczerze powiedziawszy zapomniałam o nich gdy byłam na wyjeździe. Plusem jest to że teraz notki będą pojawiać się co piątek bo mam ich w dużym zapasie.
Jesteśmy jak wyspy na morzu, oddzielone od siebie na powierzchni, ale połączone głęboko pod nią.
-William James
Dziś (czyt. 1:37 dnia 30-07 tak Luna po godzinach szykuje dla was notkę, bo za dnia się rozpakowywało całkowicie.) mam dla was przyszykowany szablon. Zamówienie. Nad którym strasznie ciężko się głowiłam bo pomysłów na niego miałam powyżej 100, jak nie więcej. Oprócz tego dziś pojawi się pierwszy konkurs dla was. Tylko który z tych dwóch? Otóż wiem że ta notka nie jest żadnym kodowym pomocnikiem, ani nie wypada na początku miesiąca.. ale jest pierwszą w tym miesiącu! Więc konkurs będzie z kategorii drugiej -ZAKODUJ SZABLON-  ktoś coś chce więcej wiedzieć zapraszam na sam dół bloga gdzie są wyjaśnione te dwa konkursy, a na sam koniec notki prosto do konkursu i jego szczegółów.
Miłej zabawy!


W razie dodatkowych informacji zapraszam do komentarzy! :) 


Szablon jest zamówieniem dla stałej klientki. (jak to brzmi xD) Oczywiście podgląd żywy jest po kliknięciu na obrazek. Aha, pusty kwadrat w kolumnie, to statystki które lubią uciekać w podglądzie, ale w normalnym szablonie ukazują się normalnie.
Szablon dla RITA GRACZ Pobierz Instrukcja

Zasady konkursu:
Stwórz kodową podobiznę, tego szablonu który ja wykonałam w grafice.
Podeślij mi podgląd do niego -najlepiej by było żywy, typu na blogu czy przy pomocy dropboxa- pod tą notką.
Podpisz pod tym oczywiście kredyty.
1. Można zmieniać:
Kolory: Wyznaczone na pomarańczowo.
Strzałki: Wielkość, kolor oraz styl strzałki, ale nie umiejscowienie.
Podpis: Szerokość, długość, miejsce (wzdłuż).
2. Pomoce do stworzenia szablonu:
Nagłówek: Powinien być stworzony przez ciebie. Geometryczny. Bez słów i liter. (Ale nie odstający za bardzo od oryginału.)
Czcionka:'Roboto Condensed' ; 'Oranienbaum'
Archiwum: W 'styl' zmień na Lista. A w Częstotliwość Archiwizowania daj: Codziennie.
Dodatkowe Linki: Stwórz w HTML/Javascript Konkurs trwa do 19.08.2016 Podgląd Szablonu


11 komentarzy:

  1. Znów byliśmy blisko wyprawiania Ci pogrzebu. Naraziłaś nas na koszty.
    Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś i Cię natchnęło.
    Stałej klientki, heh. Zgadnij, kto ją poznał z tym blogiem, heh. Cudny szablon, choć to raczej nie to słowo idealnie go opisuje.
    Drugi ma cudne kolorki.
    Z informatyki jestem ciołek największy, więc konkurs nie dla mnie.

    Pozdrawiam. :)

    .......
    Zapraszam do mnie:
    kot-z-maslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie xDD wszystkie koszty oddam w naturze ^^
      Natchnęło i to jak, teraz już się ode mnie nie odpędzicie xD
      Corteen taka skromna :D Dzięki tobie mam więcej ofiar i stalkerów xDD
      Kot z masłem xDDD Cała Corteen normalne nazwy ci straszne widzę xD haha.

      Usuń
    2. W naturze powiadasz? Mr...xd
      Haha.

      Usuń
    3. W naturze powiadasz? Mr...xd
      Haha.

      Usuń
  2. "Znów byliśmy blisko wyprawiania Ci pogrzebu. Naraziłaś nas na koszty." - Corteen, wygrała tym życie. Stała klientka - haha, uśmiałam sie, czytając to.
    Co do szablonu, przeszedł on moje najśmielsze oczekiwania. Przebiłaś samą siebie :P
    Taki efekt, wart był czekania, dziekuje <3
    Pozdrawiam.
    P.S - nie znikaj nam tak ;)
    _____________________________
    Zapraszam w wolnej chwili:
    http://zycie-liryka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie to taka stała klientela. Nie idzie się nas pozbyć.xd

      Usuń
    2. Śmiech to zdrowie, polecam się na przyszłość xDD
      Ooo to cieszę się :D Gorzej by było gdyby się nie spodobał, bałabym się wyjść z domu, jeszcze oberwałabym za brzydki szablon xD
      Już nie zniknę :D

      Usuń
  3. Nagłówek trzeba zrobić graficznie czy kodami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być graficznie zrobiony, ale również można popróbować w kodach :D

      Usuń
  4. Dobrze znów widzieć post od ciebie Luna c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram szablon na bloga http://character-cards.blogspot.com/

    https://dl.dropboxusercontent.com/s/kyv89duvvt8j408/wolny-01-.html

    Pozdrawiam, Sleepwalker ;)

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!