piątek, 5 sierpnia 2016

1| PST - Kiedy stock jpg to za mało. - PNG

© Sygnaturka robiona przeze mnie c:  

The Spiritual Machines - Couldn't Stop Caring (The 100 - Soundtrack)
Hejka! Jak tam mijają wam wakacje? Mi szczerze powiedziawszy przechodzą wspaniale. Tak mówi to Luna która wróciła do swojego znienawidzonego miasta. Tak. Ten wyjazd zrobił chyba dla mnie wiele, a bardziej dla mojej kreatywności. Mam coraz więcej pomysłów na ten blog, kilka projektów już rozpoczęłam. Chcę wam przedstawić nowe Główne Artykuły (tak te pięć pierwszych artykułów to dopiero początek) wraz z projektami. Wiecie nie chcę rzucać słów na wiatr. A takie pytanko mam, co wy na to by dodać tu coś z roboty DIY?
Jeśli potrafisz coś wymarzyć,
potrafisz także to osiągnąć.
-Walt Disney 
A więc dziś przygotowałam dla was pierwszy post z Głównych Artykułów. Będzie on zapisywany skrótem PST - Polecane Strony Tematyczne. Obok skrótu pojawi się tematyka, która będzie przedstawiona w poście. Chyba prosty schemat do zapamiętania, a przy okazji tytuł postu nie jest długi niczym boa. Nevermind. Zapomniałam wam jeszcze przekazać że regulamin może się bardzo zmienić. Powiększy się gama na zamówienia. Co będzie można u mnie zamówić oprócz Szablonów, Grafiki i Teł na FB lub Wattpada? Zobaczycie sami. 
Nie przynudzając, zapraszam do lektury!


Przyjmę zamówienie na 1 szablon. (Oczywiście wybiorę spośród zamówień)


Spisałam dla was strony z których najczęściej korzystam, gdy stocki jpg są dla mnie za mało przekonujące. Do czego się używa najczęściej zdjęć png? Cóż ja je używam by ukazać najważniejsze szczegóły grafiki lub pomóc w odgadnięciu o czym jest blog (książki - coś o pisaniu; drzewa - historia rozgrywana w lesie [czytając między wierszami coś z wilkami] nóż - jakiś kryminał) You now what i mean. Również używam ich jeśli nie chce mi się wycinać modelek. (taki ze mnie leń) Oprócz tego, używanie stocków png potrafi bardzo poprawić jakość pracy, jest też bardzo szybkim rozwiązaniem do stworzenia nagłówka lub sygnatury. Ogólnie według mnie stocki png grają bardzo dużą role i dają świetne efekty w grafice. (Chwała ludziom którym chce się wycinać takie rzeczy) So, jeśli jesteście zainteresowani użyciem png w swojej pracy, zachęcam do zaglądnięcia do tych 5 stron, które ja najczęściej obkopuje.

Oh znalazłam tą dziewczynę na deviantart jakieś pół roku temu, paczki od tej dziewczyny kisiły się u mnie na laptopie od 4 miesięcy. Boże jaka ja byłam tempa. Na jej profilu można znaleźć same obrobione zdjęcia png, oraz modelki w wersji png, również jej świetne prace, ale nic nie przebije paczek png. Są one tak posortowane i wyselekcjonowane że kiedy pobierasz taką paczkę -nie trzeba ci do szczęścia niczego.

Jeśli ktoś lubi stare klimaty, dość często w wersji vintage, to dziewczyna i jej prace są dla was. Ma dość wiele w swojej kolekcji budowli, ramek, oraz w starych latach przedmiotów. Ja uwielbiam jej paczki za ten przesyt, zawsze jest wiele tych stocków w jej paczuszkach, a przy okazji jest duży wybór, dzięki czemu paczuszki starczają nam na wiele prac.

Kolejna genialna artystka, jej paczki z png są zawsze dziwne, ni to w oko ni w drzwi (ja i moje porównania, haha) ale zawsze pomimo tej odrębności nadadzą nagłówkowi naszego brakującego smaku. Dlaczego uważam że są dziwne? Cóż jej paczki zazwyczaj mają stocki które są rysunkowe(?) lub są w nich ściny, zniszczone przedmioty. Ale zawsze są bardzo dobrze wycięte. Także propsik dla niej. Jeśli robisz grafikę, która jest zwariowana, dziwna i odrębna, ta strona jest dla ciebie.

Ah, czy zauważyliście że większość dziewczyn które dodałam, mają swoje prace po selekcjonowane tematycznie, lub przedmiotowo? Ta dziewczyna również ma wszystko poukładane tylko że tym razem przedmiotowo, a co najdziwniejsze jest jedną z tych które wycinają krajobrazy! (Jestem w siódmym niebie, choć w piekle też byłoby fajnie, haha) W jej pracach można zauważyć że ma lekki fetysz na ramki, ale kto nie posiada swojego zboczenia zawodowego?

Dość osobliwe paczki wychodzą od tej pani, nie są pokazane na jak ja to nazywam kratownicach png, tylko zawsze są jakoś fajnie ułożone na jakimś obrazku. Oprócz tego wraz z png w paczkach znajdują się tekstury zrobione tylko z tych wyciętych obrazków, co daje bardzo fajne możliwości, a zarazem inspirację. W jej obrazkach zazwyczaj można znaleźć grafikę chińską, koreańską czy.. jak to się tam nazywa, znowu przepraszam.






14 komentarzy:

  1. Witam.
    Wakacje mijają zdecydowanie za szybko.
    Rozwija nam się Luna, rozwija. Ten blog będzie teraz krynicą skarbów dla młodych grafików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko to za mało powiedziane, te dni dosłownie biegną :c
      Stanie w miejscu mnie nudzi xD dla starych również :D

      Usuń
  2. Dzień dobry.
    Zdecydowałam się na zamówienie szablonu, może akurat mi się poszczęści. Od razu zaznaczam: notek mam już kilka gotowych.
    1. odwaga-gwiazd.blogspot.com
    2. mendoid.szatan@gmail.com
    3. Cyrkowiec i osioł. Może być klaun, kolo w pasiastej marynarce. I osioł bardzo istotny, naprawdę.
    4. Cmentarz, krzyże, wata cukrowa, popcorn, co zechcesz, kochana.
    5. Bez tchu wyjaśniłeś mi nieskończoność.
    6. Ekhem, żadna konkretna kolorystyka. Ale najlepiej biel, czerń i czerwień. O tak, klasycznie, dostojnie i klimatycznie.
    7. Jaki, słonko, chcesz.
    8. To dopiero trudne... Obserwatorzy, krótki opis, jakaś ankietka, archiwum, nawigacja.
    9. Wanderlust.

    Spokojnej nocy i miłego rozpatrywania potencjalnych zgłoszeń.
    PS Jeśli nie przyjęłabyś teraz mojego zamówienia, kiedy będzie można je jeszcze składać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Jeśli chodzi o stocki PNG-jestem jak najbardziej za:D
    Skorzystam ze stron,które poleciłaś ^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :D
      Mam nadzieję że się przydadzą :D
      Również pozdrawiam x

      Usuń
  4. Uwielbiam stocki miaoaoaoa, za każdym razem, kiedy coś popieram, mam niespodziankę przy rozpakowywaniu. ;p
    Na pewno obaczaję pozostałe konta. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam przy tym taką frajdę xD To jest chyba fetysz grafików jakiś. Obczaj obczaj, jest warto :D

      Usuń
  5. Robisz tła na Facebooka ? Gdybyś kiedyś miała chwilę, byłabym chętna ^^
    Zgadzam się wyżej z Corteen. Mam wrażenie jakby minął tydzień tego boskiego wolnego, a tu ponad miesiąc. Zgrozo za niedługo pierwszy września. Trzecia gimnazjum, nadchodzę ! (czyt. możesz mnie skopać, pozwalam). Mówiłam, że bardzo podoba mi się szablon na twoim blogu ? Dałabym się za niego pokroić.
    Weny, życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię tła na facebooka :D I jestem chętna. (to źle brzmi xD)
      Ostatni rok, teraz będziesz panią i władczynią swego gimbazjum, haha :D
      Może nie pokroić, nie chcę mieć ciebie na sumieniu xDD
      Dziękuję :D

      Usuń
  6. Hej!
    Po naszej internetowej rozmowie, wreszcie znalazłam troszkę czasu i zabieram się za napisanie zamówienia na okładki do książek. Od razu chcę coś zaznaczyć: okładki pragnę mieć teraz, ponieważ jestem przy końcu opowieści, a pragnę mieć całość: okładkę, treść i zdjęcia bohaterów od razu, nim zacznę publikować.
    Tak więc:
    1. https://www.wattpad.com/user/Szalony_Okularnik ( wybacz za surowy widok, dopiero teraz zaczynam kombinować z wyglądem )
    2. martyna.e.jarosz@gmail.com

    3a. Tytuł pierwszego opowiadania to: "Miłość w czterech porach roku"
    Pragnę by na okładce znalazły się cztery kobiety. Nie mam żadnej konkretnej wizji, kto mógł by to być, dlatego też podam charakterystyczne cechy, do których prosiłabym wybierać postacie. Dopisze jeszcze pierwowzory, którymi się inspirowałam. Mogą to być właśnie te osoby.
    Pierwsza to Nina - szatynka, wysoka z jasną karnacją. Ma piwne oczy, ale postać na okładce niekoniecznie musi je posiadać. 28 lat. Tutaj nikim się nie wzorowałam.
    Druga - Julia - brunetka z można by rzec, że czarnymi włosami, zielonymi oczami i niskim wzrostem. 25 lat. Jej pierwowzorem była Lucy Hale.
    Trzecia - Olga - ruda, niebieskie oczy, średniego wzrostu. 20 lat. Pierwowzór Holland Roden.
    Czwarta, matka dziewczyn - Hortensja - kobieta po czterdziestce, blondynka, brązowe oczy, średniego wzrostu. Tutaj również się nikim nie wzorowałam.
    Co do tła. Każda z dziewczyn odzwierciedla jedną z czterech pór roku. Nina to wiosna, Julia lato i tak dalej. Gdybyś mogła, aby za każdą dziewczyną było coś odpowiadającego tym porom roku. Jakiś specyficzny kolor, lub przejście w tle. Resztę zostawiam Twojej wyobraźni.
    4a. Bez cytatu.
    5a. Jeżeli chodzi o kolorystykę i emocje - zdam się na Ciebie. Jestem w tym totalnie zielona, więc to co rozpisałam w punkcie 3a - to dość dużo jak na mnie.

    3b. Tytuł drugiego opowiadania to "Iskry". Totalna inspiracja ukochanym serialem Teen Wolf - ubóstwiam normalnie.
    Prosiłabym, aby przede wszystkim na okładce znalazły się dwie konkretne osoby: Dylan O'Brien w roli Styles'a Stilinskiego i Selena Gomez w roli mojej OC. Co do tej Seleny: gdybyś dorobiła jej pieprzyki i sprawiła, żeby jej włosy od połowy robiły się czerwone, a z tyłu wystawał taki diabelski ogonek z włosami zamiast strzałki, byłabym w stanie za Ciebie wyjść. I to tak t o t a l n i e wyjść. Mogłabym być Twoim mężem. Czy czymś w tym stylu. Co do innych osób. Mogą się pojawić kanoniczne postacie - nie mam co de tego żadnego pomysłu. Wkładam obowiązek stworzenia czegoś sensownego, z mojej zlepki słów, na Twoje barki. Te postacie, będą tytułowymi "Iskrami", więc pojawienie się ogonka u Dylana i jakiś elementów ognia na tej dwójce, będą mile widziane. Ale to zależy od Twojej wizji okładki.
    4a. Bez cytatu.
    5a. Kolorystyka i emocje totalnie pozytywne. Coś szalonego, coś bombowego. Jednym słowem: zaskocz mnie, bo zdaje się na Ciebie. Jak już wspomniałam wyżej: jestem w tym totalnie zielona.

    6. Wanderlust

    Jakbyś miała jakieś pytania dotyczące tego chaosu wyżej: pytaj w mailu, zawsze na nie odpowiem :)
    Co do autora, bo w okładkach zazwyczaj widać jego imię i nazwisko lub pseudonim artystyczny. Drobnym druczkiem, gdzieś w jednym z rogów - umieść nazwę: "Martyna Jarosz". Będę zachwycona, jeżeli się to uda.
    Życzę miłego wieczoru i następnego tygodnia.
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ale się rozpisałam. Mam nadzieję, że to nie problem xd

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!