piątek, 19 sierpnia 2016

Dropbox mym wrogiem. + Szablon.


Meghan Trainor - Me too.
Hejcia! Ostatnie dni wakacji staram się spędzić bardzo aktywnie. Czasem aż za aktywnie, ale mnie tam się podoba taka forma wakacji. Nie nudzę się dzięki temu. -Co nie oznacza że nudzę się przy robieniu grafiki. Po prostu taka odmiana dobrze na mnie wpływa. Wiecie jak to jest kiedy jesteście duszą typowego podróżnika z miłością do siedzenia i czytania lub tworzenia jakiś dziwnych rzeczy? Trzeba to jakoś pogodzić. Notka ogólnie miała się pojawić już tydzień temu, ale mój dropbox postanowił się zbuntować. I od tego tygodnia szukam zamiennika dropboxa który udostępnia podglądy szablonów.  Ktoś może jakiś zna? Bo jak narazie to pozostaje mi pousuwać pliki na nim, by znów mieć miejsce na nowe szablony. (smuci mnie ta opcja bo jestem typowym komputerowym chomikiem) Ale cóż mogę zrobić?
Jesteś jedyną osobą na świecie,
która może wykorzystać twój potencjał.
-Zig Ziglar  
Na dzień dzisiejszy przyszykowałam szablon. Bardziej zamówienie, ale dalej szablon! Niestety nie ma podglądu na dropbox. Tak powtórzę to po raz tysięczny bo ubolewam nad tym. Dosłownie mogłabym rzec że wyglądam teraz o właśnie tak. (Słyszycie ten odgłos?) Powinnam się chyba leczyć, haha. Zamówienie z coverami na wattpada pojawi się za kilka dni. Jeden cover mam zrobiony, drugi dalej mi się nie podoba w wersjach które zrobiłam więc muszę jeszcze parę ich zrobić by w końcu wyszło coś fajnego. 
Miłego dnia! xx
Przyjmę zamówienia na covery (wattpad / fb i inne.)


Szablon w moim ulubionym temacie, cyrk, zwłaszcza te psycho są fajne. (Podgląd całkowity jest po kliknięciu na obrazek.) A przy okazji szablon ma moją ulubioną kolorystykę, mam nadzieję że tobie też spodoba się ta kolorystyka no i oczywiście nagłówek.
Szablon dla MENDOID Pobierz Instrukcja




16 komentarzy:

  1. Witam.

    Może wszyscy powinniśmy, hah?

    Szablon jest... No zakochałam się. I ten osiołek. Na pewno zerknę na tego bloga.

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wszyscy powinniśmy? I don't get it xD
      Hahaha, dobre klimaty połączone z uroczością, to musiało wyjść coś dziwnego.
      Nawzajem! xx

      Usuń
    2. Może wszyscy powinniśmy się leczyć, heh.xd

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha, jeszcze takiego tytułu nie usłyszałam o sobie xDD
      Dziękuję! xx

      Usuń
  3. Kolorystyka szablonu, naprawdę mnie urzekła <3
    I wracaj do nas częściej, bo moja przeglądarka, za niedługo się chyba przegrzeje, od klikania zakładki "Graphic Luna"
    Więcej taki dzieł ^^
    Trzymaj się twórczo c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha xD Obiecuję że będę wracać często, jak najczęściej będę mogła :D
      Dziękuję! c:

      Usuń
  4. Joasiu, przyjmujesz jeszcze zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jesteś chyba jedyną osobą która może do mnie mówić po imieniu w taki sposób :D
      Oczywiście że przyjmuję :D

      Usuń
    2. To zaraz złożę zamówienie. Tak mi się (Joasia) podoba, że aww. Hah. Nawet nie chcę liczyć, który już to będzie szablon dla mnie...

      Usuń
  5. ~ Wybaczysz brak notek? Zdążę dopisać, nim szablon będzie gotowy. <3
    ~ nie-zabijac-portiera.blogspot.com
    ~ ratajewska.k@interia.pl
    ~ Chciałabym te gify (źródło: mitzgerald.tumblr.com)

    http://66.media.tumblr.com/4b3ff37fa1a5ab99414accd5330ffb04/tumblr_obrv5tkNDs1u46qmpo1_400.gif

    http://66.media.tumblr.com/bf1a87b57d081493db6c6b0967945f00/tumblr_obrv5tkNDs1u46qmpo3_400.gif

    http://66.media.tumblr.com/95ebddba0b497c492a1da3aedeb317a4/tumblr_obrv5tkNDs1u46qmpo5_400.gif

    ~ Nic więcej, taki minimalizm. Chyba że udałoby Ci się gdzieś wtrynić maskę z krzyku (z filmów, wiesz pewnie których), byłoby cudownie
    ~ Bez cytatu, tylko tytuł bloga: Nie zabijać portiera
    ~ Standardowo. Białe tło, czarna czcionka, by było czytelnie i książkowo. Kolorystka czarno-biała z czerwonymi akcentami (gify i co zechcesz)
    ~ Układ obojętny
    ~ Klasycznie. Jakiś tekst na wstęp, nawigacja, archiwum, obserwatorzy
    ~ Wanderlust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh! Chcę więcej zamówień takie jak to! To będzie przyjemność go wykonać! :D

      Usuń
  6. Ale kochane osiołki. *^*
    A banner do opka wlicza się do listy 'można spróbować zamówić'? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić :D
      Podaj tylko wymiary tego banneru c:

      Usuń
    2. Awwwwwwwwwwwww. <333333333333333
      350 na 600, opek się zowie Niepisane nam niebo. Duchy, psychologiczne i cokolwiek Ci podpasuje do tej tematyki, wybrzydzać nie będę. <33333333333333

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!