środa, 31 sierpnia 2016

Girls talk boys. +Szablon i Banner

RavenOrlov

Girls talk boys - 5SOS
Ostatni dzień wakacji, a ja mam ochotę zatrzasnąć sobie głowę deską klozetową. -Tylko nie śmieszkować mi tu.- Ten tydzień, nie, ten początek tygodnia jest jak jeden wielki koszmar. A dopiero co się zaczął! Nie wspominam już tu o fakcie że mogę nie dostać stypendium, czy koszmarach które miło nawiedzają moje sny, a dzisiejsza noc to już był koszmarowy HIT! No dosłownie lepszy od horrorów które są w kinach. Najgorsze jest chyba to że mój maluczki przyjaciel Maxio zachorował i boję się o niego jak cholera. Macie może przyjaciół? (głupio się pytam) wyobraźcie sobie że nagle zachoruje. Czujecie ten zimny dreszcz na plecach? Tak. A ja muszę iść do szkoły z pozytywnym myśleniem. W i d z ę to.
Ludzie wierzą, że aby osiągnąć sukces, trzeba wstawać rano. Otóż nie - trzeba wstawać w dobrym humorze.
-Marcel Achard
Jedynym pocieszeniem tego tygodnia to jest chyba mail z Katalogu o wiadomości czy chcę wziąć udział w ' Jak dobrze znasz..' Zgadnijcie, biorę udział, a wszystkich którzy chcą się w nim sprawdzić, zapraszam pod tą notkę. Będzie dla wygranego (mój stalkerku) paczuszka. Na dziś mam dla was szablonik oraz nietypowy banner, obydwa to zamówienia oczywiście od moich ulubionych czytelniczek. Mogłabym je nazwać Elitą tego bloga, bo śledzą mnie bardziej niż bym na to zasługiwała.
No nic życzę wszystkim miłego wieczorku i połamania nóg na pierwszym dniu w szkole. Nie dajcie się im!
xx
Przyjmuję zamówienia. (dwa maksymalnie)


No normalnie jestem dumna z tego szablonu. (Podgląd całkowity jest po kliknięciu na obrazek.) Nawet nie wiesz ile układów on miał gdy go tworzyłam, te gify i nazwa są za piękne,by ustawić je w jednym układzie. Smutną rzeczą jest tylko to że linków w nim możesz mieć tylko 4 :c
Szablon dla CORTEEN Pobierz Instrukcja



ALATHEA
Prosiłaś o duchy i psychologiczne, ale nazwa tak bardzo wydawała mi się delikatna, że postanowiłam trochę z tym zaszaleć i stworzyć tajemnicę zamkniętą w minimalizmie, który sugeruje opowiadanie o duchach. Mam nadzieję że mój koncept ci się spodoba.


9 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, że niesamowicie podobają mi się Twoje prace. Szablon z tej notki jest po prostu fantastyczny! Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem złożenia zamówienia na swojego nowego bloga z opowiadaniem i za każdym razem mam wrażenie, że nie potrafię wyjaśnić o co mi chodzi :D ale spróbuję :D
    Zacznę może od rzeczy, których jestem pewna na 100%.
    adres: http://shadowof-you.blogspot.com/
    Hasło: Wanderlust
    Kolorystyka: czerń, biel, szarość, ewentualnie odcienie niebieskozielone… (na blogspocie jeden z takich kolorów oznaczony jest #45818e, chodzi mi o wszelkie odcienie tego koloru, który absolutnie uwielbiam). Opowiadanie jest o dziewczynie, która ma depresję, jednak chciałabym, żeby sam szablon nie był za bardzo przygnębiający. Zależy mi na minimalizmie, prostocie i elegancji.
    Układ: zamknięty.
    Widgety: strony (menu, raczej nie więcej niż 7-8 podstron), tekst (2x, w tym jeden na dole, bo jest informacją o prawach autorskich), obserwatorzy, statystyka, ewentualnie archiwum, etykiety, popularne posty. Na stronie wolę zawsze mieć jeden, pełny wpis.
    Ewentualny cytat: i’m museum full of art
    but you had your eyes shut / lub nazwa opowiadania: shadow of you.
    Jeśli chodzi o zdjęcia/gify itp. nie chcę podawać tu konkretnych linków, bo nie wiem co ewentualnie pasowałoby do zamysłu. Otóż główna bohaterka wygląda jak aktorka Margot Robbie, jednak nie musi się koniecznie pojawiać na szablonie. Jak pisałam, opowiadanie jest o dziewczynie z depresją, ma wątek romantyczny, więc wszelkie zdjęcia, albo gify (nie ukrywam, że bardzo podoba mi się przykładowy szablon z układem zamkniętym z regulaminu) mogą nawiązywać do takiej tematyki. Akcja rozgrywa się w Nowym Jorku, ale ważnym miejscem jest także Newport na Rhode Island, więc może się pojawić motyw oceanu lub plaży. Nie chcę tu narzucać nic konkretnego, bo nie lubię ograniczać autorów, jednak jeśli trzeba będzie, zawsze mogę poszukać jakiś ewentualnych obrazów :)
    Jeśli zdecydujesz się wykonać to zamówienie, będę niesamowicie wdzięczna. Wszelkie pytania, uwagi możesz kierować na mojego maila (dam go na samym końcu komentarza, żeby nie trzeba było szukać). Zależy mi żeby szablon oddawał charakter opowiadania i był minimalistyczny.
    Adres e-mail: mynameisa1303@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O BOŻE, JAKI TEN BANNER JEST GENIALNY *____________________*
    (Jutro wrócę z wakacji, to jeszcze dokładniej skomentuję <3).

    @Alathea

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już oficjalnie z Corteen możemy się nazwać Naczelnymi Stalkerami tego bloga. ;p Dopóki będziesz robić takie piękne cudności, to łatwo się nas nie pozbędziesz. ;*
    Co do banneru, powiem jeszcze raz: jest genialny. *^* Tę ręce, kamyczki, trójkąt... Wszystko mi się w nim podoba. (Porwałam go na Wattka: https://www.wattpad.com/301392159-niepisane-nam-niebo-jeden i przy opisie opka jest dodana jako twórca). W przyszłości na pewno jeszcze będę Cię molestować o kolejne bannery, bo w Twoim wykonaniu są przepiękne. <3

    I jak tam wrażenia po pierwszych dniach w szkole? (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stalkerzy, łączmy się.

      Usuń
    2. hahahahahahahaha xD może nie molestować bo to karalne no chyba że podpiszemy cichą klauzulę że ci na to pozwalam xDDD
      Na pewno zajrzę na opowiadanko :D
      + Wrażenia po szkole, powiedzmy tak, marzę by wypisać się z tego miejsca xDD

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!