środa, 14 września 2016

1| Motywacje miesiąca | Wrzesień

Uhh, kocham tą sygnaturkę, ma w sobie taką cichą tajemnicę *u*  © Scar
Quebonafide x Planet ANM x MVP BLEND - Każdy oddech, który bierzesz.
Witajcie w ten jakże piękny i upalny dzień, kto się kocha pocić? Na pewno nie ja, ale kocham lato i wysokie temperatury przy których nie ma kiślu (duchoty) bo w ten czas jedyne o czym mogę pomarzyć to zaszycie się w zamrażalce, haha. O dziwo w tym tygodniu nie dostałam żadnego zamówienia i normalnie bym była troszkę smutna, bo naprawdę polubiłam robienie zamówień. Jako że mam tyle spraw na głowie, jestem wam chyba za to wdzięczna. Dzięki braku zamówienia mogłam stworzyć tą notkę, oraz kilka w przód. 
Dziś nie będzie cytatu. Wszystkich którzy czekali na kolejną motywację, muszą niestety poszukać ją w sobie, przepraszam. Jednakże jak ta notka jest motywacją miesiąca, więc może zastąpi ten cytat i cytaty na resztę miesiąca? Hmm, to głębsza rozkmina, ale chyba na chłodniejsze dni. Anyway, dziś jako że to pierwsza notka z tego kierunku, przyszykowałam dla was dwa szablony, a przy okazji strony internetowe które warto odwiedzić, dwa konta Instagramowe które warto zaobserwować oraz Galeria którą warto przeglądnąć i trochę pokontemplować nad nią. Mam nadzieję że mój wybór was trochę pod motywuje lub zainspiruje. 
Enjoy xx


(Naciśnij na obrazek by przejść do podglądu)

Szablon ten uwiódł mnie tym że oprócz pięknego zgrania w kodowaniu, opowiada też o cyber bullying'u. Pokazuje to w tak delikatny i osobliwy sposób. Tonacja w kolorach jest bardzo dobrze dobrana dzięki czemu szablon ma w sobie tą taką magiczną tajemnicę, którą przedstawia głos, który na spokojnie można wyłączyć. Brawa dla tego który wymyślił ten szablon. -Autor Szablonu

Mój drugi ulubiony szablon, to właśnie ten. Znalazłam go kilka tygodni temu i szczerze powiedziawszy to nie szablon,a bardziej strona lub taka apka do zabawy. Ale szablon jest tak genialnie zrobiony, że masakra. Ja za pierwszym razem bałam się tego szablonu i tego że za każdym złym słowem mogę w nim zginąć. Liczy się dobry patent i kolejny genialny soundtrack. -Autor Szablonu

Pierwszy instagram, jest dość podobny do drugiego, pod względem rysunkowym (?) a bardziej podobnym rodzajem rysowania. Strasznie podobają mi się instagramy gdzie pokazane są prace w programie a zarazem te projekty w rysunku. Na tym instagramie również można znaleźć wektorowe ilustracje. Drugi instagramik jest bardziej dla rysowników którzy najpierw tworzą w rysunku wszystkie swoje projekty, a później starają się wybrać jeden do zrobienia w programie. Oprócz tego na tym instagramie możemy znaleźć rysunki które zrobiono dla samej przyjemności a nie pracy.

Przypadkiem natrafiłam na tą galerię i zamarłam. Prace w tej galerii są sztuka samą w sobie bardzo głęboką. Dosłownie nad jednym zdjęciem można zastanawiać się całe stulecia i to co odzwierciedlają. Niczym na rozprawkach można by było powiedzieć że firanka ta przedstawia smutek, lub nienawiść do narodu. Czy jak to tam szło. Uwierzcie mi jeśli lubicie kontemplować na tematy sztuki to ta galeria jest dla was.


11 komentarzy:

  1. Dzień dobry. Motywacja na wrzesie ptzydałaby się szczególnie...
    Pierwszy szablon jest taki magiczny... Ma cudne kolorki i w ogóle magicznieee. Ale mnie kupił Slasher. Z powodów wiadomych. Instagram nie dla mnie, ale i galerię przejrzę.
    Trzymaj się. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobry :D Haha mrok wygrywa :D
      Dziękuję, również się trzymaj. xx

      Usuń
  2. No dzień dobry ! Dawno mnie tu nie było i szczerze mówiąc trochę się pogubiłam w tym, co tu się dzieje, ale dosyć szybko się przystosowałam (?) :) W pierwszym szablonie, po wejściu tam i przeczytaniu oraz wysłuchaniu historii zrobiło mi się smutno i przykro. Emocje jednak opadły w momencie kiedy weszłam na drugiego "bloga". Trochę się bałam, bo jak to sama napisałaś "Ja za pierwszym razem bałam się tego szablonu i tego że za każdym złym słowem mogę w nim zginąć." xD
    Na instagrama nie wchodzę, ale prace w galerii mnie urzekły *_* :)

    Pozdrawiam!
    Scar /

    P.S Miło mi, że umieściłaś moją pracę na początku. To mega wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zaglądnęłaś do mnie *u* Hahaha, bo ta strona jest straszna, ale i tak wspaniała :D
      Również pozdrawiam xx

      PS wielkich artystów trzeba uwieczniać jak najczęściej ❤

      Usuń
  3. Oba szablony są przecudne. Nic tylko zazdrościć twórcom umiejętności, żeby coś tak ciekawego wytworzyć. A ta druga strona jest genialna! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, zgadzam się z tobą w 100% :D

      Usuń
  4. A tak jeszcze przy okazji: mogę Ci zawrócić głowę o szablon? Z góry ostrzegam, że byłby dość nietypowy. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj :D lubię nietypowe zamówienia :D

      Usuń
    2. <3
      Generalnie przeniosłam się już z mojego blogaska na amen na Wattpada, ale sentyment do adresu został, dlatego chciałam jakiś szablonik, który oznaczałby coś w stylu 'jestem teraz tu' z odnośnikiem do profilu na Watt. Co do samego szablonu to nie mam zielonego pojęcia, co mogłoby tam być ani jak miałby wyglądać, więc zdałabym się kompletnie na Ciebie. <3

      adres blogaska: niepisane-nam-niebo.blogspot.com (można mnie dorwać na mejlu: old.winter.night@gmail.com)
      i żeby nie było: wanderlust (nawet nie wiesz, ile się naszukałam hasła, już myślałam, że oślepłam xD")

      Usuń
    3. Zaraz, zaraz będziesz na nim coś publikować czy raczej chodzi o to żeby tylko oznajmiał że znikłaś na inny linczek? :D

      Usuń
    4. O to drugie, że rezyduję już gdzie indziej. C;

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!