sobota, 10 września 2016

Escape is what I need + Szablon.

HANCHESTERIA *.*

EDEN - fumes (feat. gnash)
Siemcia! Ah, jak ja się cieszę że już weekend. Nie powiem ten tydzień to dla mnie wielkie wyzwanie. Bardzie psychiczne niż fizyczne, ale dałam radę i jestem z tego dumna. Cóż szkoła to nie jest moje ulubione miejsce, nie żebym  nie lubiła nauki. Tutaj bardziej chodzi o ilość ludzi i jakże miłych nauczycieli. Tak dla informacji z poprzedniej notki, w sprawie stypendium które powinnam dostać, nie dostałam go jednak. Pamiętajcie sprawiedliwość, wobec ucznia bywa dość różna. Ale no nic. Pozytywami tego tygodnia był wypad do zoo. Tak 3 klasa, za rok matury a my do zoo. Najwidoczniej dzieckiem można być cale życie, haha. 
"W życiu wielu ludzi wie, co robić, ale mało ludzi robi to, co wie.. Nie wystarczy tylko wiedzieć! Musisz podjąć działanie!"
-Anthony Robbins.
Dziś trochę skromnie, bo wystawiam wam tylko jeden szablonik. Nie zabijecie mnie, prawda? Aktualnie pracuję nad zrobieniem zamówienia - bardzo szczególnego dla mojej przyjaciółki. Aktualizowania linków szablonów pod dropbox - znalazłam sposób by móc ponownie wstawiać szablony na żywy podgląd, szach mat dropboxie! Oraz kombinuję nad notką urodzinową. W następnej notce pojawi się ankieta czy coś takiego, co chcieli byście zobaczyć w tej notce itp. Także nie próżnuję. Jutro jadę do Wrocławia więc mailowo ze mną może być kicha do poniedziałku/wtorku.  Ale nie martwcie się! Częstotliwość notek nie spadnie, mogą być tylko 1-2 dniowe obsuwy, 

Przyjmę jedno zamówienie.


Minimalistyczny, z wzmianką o Margot Robbie i połączeniu miasta oraz morza. Jedyna rzecz którą pominęłam to jeden szczególny kolor o który prosiłaś, niestety nie pasował do koncepcji tego szablonu. Mam nadzieję że ten kolor, który dałam przypadnie ci do gustu, jeśli nie, pisz :)
Szablon dla A. Pobierz Instrukcja


3 komentarze:

  1. Dzień dobry.
    Ech, wiadomo, jak bywa ze stypendiami... Będę wyczekiwać notki urodzinowej. I tego specjalnego zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor pasuje. Szablon jest cudowny. Dziękuję! Jest idealnie! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Link do bloga: irreplaceable-souls.blogspot.com (jest tam Justin ale ja po prostu chcę zmienić bohaterów dlatego, kto inny do szablonu)

    hasło: wanderlust

    Email: anka.h6@gmail.com

    Kto na szablonie:
    Selena Gomez (zdjęcia: http://hq-pictures.com/albums/userpics/10013/HQ_PICTURES_283429.jpg / http://hq-pictures.com/albums/userpics/10013/HQ_PICTURES_283229.jpg )

    Dave Franco: (https://thegentryman.files.wordpress.com/2013/09/menswear-white-t-shirt-jeans-motorcycle-triumph-dave-franco.jpg / https://www.picsofcelebrities.com/celebrity/dave-franco/pictures/large/dave-franco-wallpaper.jpg)

    Jeśli nijak zdjęcia Dave'a żadne nie będą Ci pasować, na szablonie może być sama Selena.

    Co na szablonie: góry, las iglasty, widoki ogólnie jak Denver w USA (zdj tak żebyś wiedziała o co mi chodzi, nie że mają być w szablonie akurat te: https://cache-graphicslib.viator.com/graphicslib/destination/denver-147478.jpg), dodatkowo chciałabym, żeby w grafice znalazła się książka i motocykl, jeśli ten z Davem Ci nie spasuje)

    Cytat: “I feel like a part of my soul has loved you since the beginning of everything.
    Maybe we’re from the same star.”

    Układ szablonu: zamknięty z rozbudowaną grafiką

    Kolorystyka: nawiązująca do zdj Seleny, motywu gór i lasu. Romantycznie, melancholijnie odrobinę.

    Widgety: archiwum(rozdziały) na dole układu pod notką, linki html, miejsce na tekst (html), wyświetlenia, dorzuć jeszcze coś od siebie jeśli będziesz miała taką ochotę.

    Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś wykonała dla mnie szablon, ponieważ patrząc na twoje prace, aż chcę mi się prowadzić mój blog. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Gdyby coś pisz na email.

    Życzę Ci udanego wieczoru, a sobie życzę szczęścia! hahah, Uściski x

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!