niedziela, 25 września 2016

Ważne wieści dla wszystkich zamawiających. + Szablony.

Hanchesteria oraz ERENAE © heartbeat-graphic

Witam wszystkich przeziębionych ludzi! Tych którzy są zdrowi też witam. Ogólnie was wszystkich witam. Aktualnie jestem na lekach, więc niektóre zdania mogą mi wyjść bardzo niezrozumiale. (O ile jakiekolwiek zdania na tym blogu powstają zrozumiale, dysleksja taka kochana.) Z góry za to przepraszam. Dla tych którzy chcą przeczytać od razu o co chodzi zapraszam do tekstu pod cytatem. Ci którzy chcieli by przeczytać dlaczego wybrałam dziś ten cytat (czyt.nikt) zapraszam do dalszego czytania tekstu. (Serio dziś się wstydzę tego co plotę) Cóż wybrałam ten cytat, bo mogłabym powiedzieć że jest on takim zwieńczeniem wszystkich sytuacji jakie wystąpiły między mną a ludźmi których znam na co dzień, w tym tygodniowym czasie. Kto teraz odczuł małe deja vu przeczytawszy go, lub właśnie oświecił swoje życie albo problem który wydawał się być bez wyjścia?  
- Dobrzy ludzie mogą się mylić - odparła powoli. Spojrzała mu w oczy. - To nie znaczy, że przestaje ci na nich zależeć. - Misja 100 Kass Morgan
Wracając do bloga, będzie małą zmiana. Jako że w piątek (tak ten) będę mieć bardzo ważną rozmowę po angielsku która zdecyduje czy dostanę się na praktyki na Węgrach/Portugalii. Jeśli się dostanę, mój czas będzie ograniczony do minimum. Chociaż w ciągu tych 5 dni też będzie strasznie ograniczony bo już siedzę po godzina dwie i uzupełniam moje słabsze strony w angielskim. Nawet nie wiecie jak się stresuję. No i jak że czas będzie ograniczony, postanowiłam, że tak wyjdzie dla nas wszystkich najlepiej (nie płaczcie) że nie będę przyjmować zamówień aż do najbliższych ferii. A jak będę przyjmować (rzadko to będzie) to zamawiający będzie musiał się uzbroić w miesięczną cierpliwość. Mam nadzieję że to was nie zniechęci do zaglądania na ten blog. Notki staną się nieregularne, ale będę się starać wstawiać je przynajmniej raz w tygodniu.
Co do notki urodzinowej, prace mam przygotowane, także nie bójcie się, ta notka na pewno się pojawi!
Love you all,
Luna
 xx



Jest Selenka jest Dave i jest lasek, motor, książka, nie pominęłam niczego?
Ogólnie szablon mi się podoba, jest taki jesienny, melancholijny i przyjemny dla oka. Jednak najważniejsze jest twoje zdanie. Co więc sądzisz o nim? c:
Szablon dla fxckbefore Pobierz Instrukcja


Niby taki prosty, a nie skomplikowany widget. A zajął mi z życia prawię godzinę c': czcionki robią swoje. Ale przechodząc do samego wyglądu, komunikat chyba dobrze wypadł? Jeśli nie możesz go oczywiście zmienić. Wszystko znajdziesz w instrukcji.
Szablon dla Alathea Pobierz Instrukcja




10 komentarzy:

  1. Chyba umarłam dziewczyno kochana! Idę właśnie do pracy jest jakaś 5:46, dłonie mi zamarzają i glut mam po pas, ale muszę to napisać. Tan szablon jest cudowny w każdym centymetrze. Dziękuję Ci ogromnie za odwalenie tak cudownej roboty. Jak tylko wrócę do domu biorę się za niego. Tobie zaś życzę powortu do zdrowia, udanej rozmowy i wspaniałych wspomnień, bo na pewno pójdziesz na praktyki.Ja uciekam pić herbatę do pracy. Dużo uśmiechu. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s tak patrzę i szkoda tylko, że nie ma gór gdzieś z Selena, ale może jakoś przeżyje hahah

      Usuń
    2. Ohoho, 5:46 to przecież środek nocy! XD
      Hahaha, cieszę się że ci się podoba :D Oraz dziekuję, mam nadzieję że się dostanę c:
      Luna xx
      PS Miłego dnia w pracy!

      Usuń
  2. Będę trzymać kciuki za rozmowę. <3 Wiem, co przeżywasz, bo pamiętam, jak się stresowałam, kiedy musiałam jeden konwers po angielsku zaliczyć i miałam z niego rozmowę... Generalnie samo mówienie w innym języku nie jest takie straszne, niestety staje się gorsze, kiedy Twój rozmówca wymaga od Ciebie jakiejś wiedzy. ("; Ale najbardziej przydatne zdanie to 'it depends', czyli 'to zależy'. xD

    A ten szablon. *_______* Kurczę, jest genialny, bo właśnie o czymś takim myślałam. Prosty i w pełni oddaje to, co chcę przekazać. <3 Wręcz krzyczy, żeby kliknąć w link. Do tego kolorystyka... <33333333333333333
    (Nie mówiąc już o tym, że chwała Ci za instrukcję! xD").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj jutro godzina 12 czas mojej śmierci xDDD
      Zapamiętam, powiem mu na początku że to zależy czy przeżyje od tego czy się dostanę xD To ich chyba zmotywuje? xDD
      Ooo cieszę się że ci się spodobał :D
      (Proszę bardzo!)

      Usuń
    2. I jak poszło? c;
      Trzymałam kciuki!

      Usuń
  3. O niee, przeczytałam o przeziębieniu i teraz na sto procent czeka mnie choroba w najbliższym czasie xD
    1. Nie stresuj się! Wiem po sobie, że trudno jest się nie stresować się w takich sytuacjach, ALE w trakcie rozmowy jestem pewna, że sobie poradzisz i wszystko dobrze się skończy. Trzymam kciuki!
    2. Pierwszy szablon jest śliczny. Mnie również skojarzył się z taką śliczną jesienią i ta Selenka... Miodek! :D I drugi... Niby tylko taka informacja, ale jak fajnie umieszczona! Oddaj trochę talentu do robienia szablonów, co? :D

    Powodzenia!
    Trzym się i zdrowiej szybko :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah, na mocy mojego zdałnienia rozsianego przekazuję ci moje przeziębienie :D
      1 Dziękuję! Przed rozmową wypiję wiadro melisy xDDDDD
      2 Oww dziękuję :D haha gdybym jeszcze ten talent posiadała xDD
      Również pozdrawiam cieplutko xxx

      Usuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!