niedziela, 2 października 2016

You're not in love with me. + Szablon wolny.

Cudeńko stworzone przez Sezam & Scar 

Jeśli jesteście w jakimkolwiek fandomie to obejrzyjcie sobie ten filmik.
Witajcie! Jak tam w szkole? W życiu? Wszystko ok? Tylko bez oszukiwania mi tu. U mnie jest cud miód maliny, po tej rozmowie. Uh! Stres zniknął zabierając ode mnie całą blokadę na tworzenie. Co nie oznacza, że rozmowa poszła mi dobrze. Jak dla mnie (w stresie) plotłam tak nie składniowo, że aż biję się w głowę gdy przypominam sobie tą rozmowę. Co najśmieszniejsze, wchodzę tam do tej komisji, zbaczając z tropu oni byli meeega mili i wyrozumiali, i gościu mnie się pyta jak mam na imię. Moja konsternacja na temat mojego imienia dosłownie sprawiła że spojrzeli na mnie z lekkim politowaniem. Nie pamiętałam własnego imienia. Mruknęłam dopiero po chwili tak czerwona jak cholera Asiaa? (stalkerzy znacie już moje imię, haha) Szczęście że mieli listę z imionami. Pytania były jedne łatwe jedne trudne. Najpierw zapytali mnie o szkołę, dlaczego ją wybrałam co mi się w niej podoba, dlaczego mój kierunek i jak zaczęło się moje grafikowanie. W tych pytaniach mówiłam mniej mrawo bo sama nie wiedziałam dlaczego, haha. Później pogadaliśmy o książkach, pochwalili mnie że istnieją takie osoby które czytają książki takie jak Wielki Gatsby, później zjechaliśmy na filmy Marvela. Moje ulubione filmy, dlaczego one, czy wolę starsze części Spidermana, dlaczego Kapitan Ameryka mi się spodobał itp. Z czego się ucieszyłam to to, że zrozumiałam ich w 100%, mniej się cieszę z mojej składni zdaniowej bo ona u mnie poległa w stresie. Wiem że umiem powiedzieć coś lepiej, ale tam tego nie potrafiłam oddać. UH! A wyniki dopiero w następny poniedziałek. Jak zadać tortury? O właśnie tak. 
To wstrętna rozwydrzona banda! -krzyknąłem przez trawnik.- Jesteś więcej wart niż oni wszyscy razem wzięci. -Wielki Gatsby F. Scott Fitzgerald
Cytat który powinien być malowany w każdej szkole, klasie, korytarzu, a nawet pracy. Między nami istnieją osoby, które wpakowują w straszliwe przyjaźnie lub w momenty w których słyszą o sobie okropne kłamstwa -w które na nasze nieszczęście każdy wierzy. Są też osoby które uważają się za lepsze od nas i dość często wykazują tą wielkość nad nami gdy spróbujemy coś powiedzieć. Sama przeżyłam takie zdarzenia i wiem że ciężko jest takiej osobie. Wiem też że ten cytat nie odmieni niczyjego życia, bo to tylko słowa, ale dobrze go sobie przypomnieć, gdy jest się po podobnej sytuacji. 
Oke, przechodząc do spraw dzisiejszej notki. Mam dla was szablon. Wolny oczywiście. Robiony teraz na weekend -Szczerze, to był pełen spontan, bo chciałam po prostu obejrzeć sobie film, a po nim zrobić jakąś grafikę. Obydwu rzeczy nie zrobiłam ale za to zmajstrowałam szablon. 



Totalny, może nie totalny, ale minimalizm. Główna tematyka to Igrzyska Śmierci,tajna miłość, jakaś rewolucja, może zdrada. Cóż autorzy fanfików o takiej tematyce na pewno się ucieszą. Kolory są jesienne, ciepłe. Bez grafiki, ale nagłówek tekstu chyba spełnia swoją rolę?
Szablon Wolny Pobierz Instrukcja




9 komentarzy:

  1. Czuję się jak wyjątkowy stalker, bo już wcześniej znałam Twoje imię, hah. Podoba mi się ten kolor w szablonie, jakby coś z różem i pomarańczem. Minimalizm króluje, wiesz, że go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ty jesteś tym szczególnym stalkerkiem :D
      Ten kolor przełamuje moją niechęć do pudrowego różu i pomarańczu xD Zawsze uważałam że są takie jakieś kiczowate.
      Zawsze będzie królować! :D

      Usuń
  2. Wanderlust

    Pobieram ten wyżej zamieszczony szablon na mojego bloga (redwhitness.blogspot.com) - po prostu nie mogę obok niego przejść obojętnie!I teraz pytanie. Czy skoro w stopce znajduje się już credit, to czy muszę go wstawiać również w zakładki tak, jak nakazuje regulamin? :)

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że szablon ci się tak spodobał :D kredytów w zakładkach nie musisz wstawiać :D
      Pozdrawiam cieplutko,
      Luna xx

      Usuń
  3. Chyba włamię się w nocy do szkoły i umieszczę ten cytat, na drzwiach wejściowych do każdej klasy. Albo lepiej. Rzucę tym w twarz co poniektórym, żeby zobaczyli jak bardzo ich lubię (czyt. to też by nie pomogło). Nie mniej jednak, cytacik trafia do listy ulubionych.
    Bardzo lubię minimalizm, dlatego szablon bardzo mi się podoba <3
    Ogólny apel, do wszystkich:
    Zna ktoś osobę, która lubi mówić cokolwiek na głos, publicznie, wiedząc że jest to oceniane? Cóż, może te ludziska jeszcze nie wyginęły.
    Ale ja z pewnością się do nich nie zaliczam.
    Weny Asiu (to imię, wcale nie jest tu celowo).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D Czekaj, włamię się wraz z tobą! Tylko gdzie mój łom? :D
      Zawsze warto spróbować!
      Trzeba być nieustraszonym, albo pijanym by się w takich sytuacjach nie stresować chyba xD
      Dziękuję <3
      Również pozdrawiam ciepluteńko,
      Luna xxx

      Usuń
  4. Coś czuję, że będę miała problemy z widzeniem, bo ten szablon oświecił mnie swoją perfekcją. Jest kompletnie idealny, gratuluję umiejętności! ♥ A do tego cytacik z IŚ, no cud miód malina :') Mam nadzieję, że nie posłodziłam Ci za bardzo, a jeśli tak - miałam powód XD

    Ściskam ciepło!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAAHAHAHAH ten pogrubiony tekst jest najpiękniejszym tekstem jaki usłyszałam xDD
      Dziękuję za posłodzenie :D Przyda się, haha :D
      Również ściskam,
      Luna xx

      Usuń
  5. Szablon genialny. Ja nie wiem jak ja sobie później dam radę jak się jąkam jak mam ogłosić coś na całą klasę. O filmach Marvela i komiksach mogłabym gadać godzinami także o tych komiksach od DC. Jak zwykle świetny cytat.

    OdpowiedzUsuń

Graphic Luna
Dawniej graphic-catchers-illusion
Blog wraca już za niedługo!