PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
English version.
Hello, hello, helloo, haha. I was worrying that today's post will not show up cause I had hard times lately. But gladly uncle Schopenhauer was right about losing yourself in nirvana when the world is falling apart, haha. That's how I have so many graphics for you. And I wish it's just a joke, but If you get into my playlist, you can find only two songs. The Smiths - Asleep and Radiohead - No Suprises, My favorites🖤. I was wondering if you would like to see graphics with the lyrics of these songs, but think twice cause it will be graphics sad as a freak, haha.
Enjoy! x

WALLPAPERS ON PHONE

LOSE YOURSELF

VIEW/DOWNLOAD
  • This wallpaper had a universal size, which means that suits every kind of phone screen.

  • Three little words form the author: My favorite. Call me weird, but I like graphic like that. It reminds me of the movie Inception or poster of movie Intersternal. The funniest part of making this wallpaper was that I made words 'lost yourself' and I was thinking hmm what's wrong with these words. (sometimes my brain is off haha) I know that it's correct too, but you know it doesn't sound like Eminem song haha.


    EXPLORE

    VIEW/DOWNLOAD
  • This wallpaper had a universal size, which means that suits every kind of phone screen.

  • Three little words form the author: When I was making that wallpaper, I thought about the movie Into the Wild and the name of the 100 series intro. I wanted to arouse an impression of freedom. And thankfully for making "noise effect" on a photo, I make it more vintage. Mainly this wallpaper was made only on a computer screen. (You can find it at the bottom of the note.)

    WISH U WERE HERE

    VIEW/DOWNLOAD
  • This wallpaper had a universal size, which means that suits every kind of phone screen.

  • Three little words form the author: You will call me pathetic, but I made this one with thinking of people I meet in England. Even if the world is so kind to me here, I wish some people be with me. I miss some smiles, jokes or killing people with eyes when somebody makes us mad, haha. I turned on the colors of this photo, to bring out that romantic mood, and thanks to font it looks more gently.


    CHANGE PERSPECTIVE

    VIEW/DOWNLOAD
  • This wallpaper had a universal size, which means that suits every kind of phone screen.

  • Three little words form the author: It's my experiment of creating. I cut out some elements I put some colorization I used crossfade text between cutted elements. And mainly, I have made with thinking that I will only show up on my phone, that's why the composition is messed up, or when you look at it, you can have that feeling that something is not right here. For those who are not scared of mindblowing, I made a wallpaper on a computer screen.

    WALLPAPERS ON SCREEN

    EXPLORE

    • SIZES FOR DOWNLOAD:
    2550x1440 1366x768 1280x800 1920x1080 1024x768 1280x1024
    • I created this wallpaper with a combination of these two photos, founded onunsplash. Authors: ©Jesse Bowser and ©Tom Mussak
    • Name of used font is Moon made by Jacka Harvatta, in Bold version.
    • I used nois: 12.

    CHANGE PERSPECTIVE

    • SIZES FOR DOWNLOAD:
    2550x1440 1366x768 1280x800 1920x1080 1024x768 1280x1024
    • I created this wallpaper with cut parts of the photo, which I found on unsplash. Author:©Sorasak
    • Name of used font is Moon made by Jacka Harvatta, in Bold version.
    • I used duplication of building element.

    At the end of the post, I would like to ask you guys about one thing. On the next time when I'm gonna make wallpapers, you would like to see them by thematically or messed up like today. Russian roulette, everybody finds something for themselves. So, have a nice and of the day, and I'm skipping to watching stars and moon cause we have a clear sky tonight.
    Cześć i czołem! Bałam się na początku tygodnia, że notka zostanie odwołana, przez fakt, że ostatnio mam bardzo ciężkie dni. Ale jak się okazuje, oddawanie się nirwanie polecane przez wujka Schopenhauera, działa cudownie i tak oto stworzyłam dla was notkę pełną prac. Chciałabym powiedzieć, że to joke, dzieci. Ale jakby ktoś spojrzał na piosenki dzięki którym stworzyłam te prace, to górowałyby w nich dwie nazwy. The Smiths - Asleep oraz Radiohead - No Suprises, moje ukochane perełki 🖤. Dzięki nim zastanawiam się też czy nie stworzyć z ich tekstami grafki. -Ale to dopiero będą sadassy haha, więc się zastanówcie porządnie czy chcecie coś takiego zobaczyć.
    Enjoy! x

    TAPETY NA TELEFON

    LOSE YOURSELF

    PODGLĄD/POBIERZ
  • Tapeta ma uniwersalny rozmiar, co oznacza że przystosuje się do każdego rozmiaru telefonu.

  • Dwa słowa od autorki: Mój ulubieniec, nazwijcie mnie wariatką, ale strasznie mi się podobają takie prace. Przypominają mi troszkę film Inception, lub okładkę Interstellar. Najzabawniejsza rzecz przy tej pracy była taka, że napis początkowo brzmiał Lost Yourself i ja się biłam w głowę hmm co jest w tym napisie nie tak?? (ja naprawdę czasem potrafię zaświecić inteligencją haha) Oczywiście ta wersja jest też poprawna,  ale wiecie to nie jest ten typowy tytuł piosenki Eminema, haha.

    EXPLORE

    PODGLĄD/POBIERZ
  • Tapeta ma uniwersalny rozmiar, co oznacza że przystosuje się do każdego rozmiaru telefonu.

  • Dwa słowa od autorki: Tapeta ta początkowo była stworzona z myślą tylko i wyłącznie na komputer.- Na końcu notki znajdziecie wersję komputerową. Jako, że miałam ją na swoim laptopie od momentu jej stworzenia, stwierdziłam, że chcę ją przenieść też na mój telefon.Tworząc ją myślałam głównie o filmie Into the Wild oraz napisie w intrze the 100. Starałam się stworzyć wrażenie swobody oraz pasji, a dzięki uziarnieniu lekko zdjęcia dodałam jej starego dobrego vintage'u.

    WISH U WERE HERE

    PODGLĄD/POBIERZ
  • Tapeta ma uniwersalny rozmiar, co oznacza że przystosuje się do każdego rozmiaru telefonu.

  • Dwa słowa od autorki: Teraz zabrzmi to dość żałośnie, ale tą tapetę stworzyłam z myślą o ludziach których poznałam gdy byłam w Anglii. Nawet jeśli świat jest dla mnie tu cudowny, to chciałabym by pewne osoby były tu właśnie ze mną. Brakuje mi pewnych uśmiechów, żartów czy wspólnego zabijania ludzi wzrokiem gdy ktoś nas wkurzył haha. Podkręciłam w niej kolory by wydobyć z niej tą romantyczność i nastrojowość, ale to dzięki napisowi jest taka delikatna.

    CHANGE PERSPECTIVE

    PODGLĄD/POBIERZ
  • Tapeta ma uniwersalny rozmiar, co oznacza że przystosuje się do każdego rozmiaru telefonu.

  • Dwa słowa od autorki: Tapeta eksperyment, wycinane elementy, kilka koloryzacji oraz przeplatane litery wokół elementów. Głównie tworzona z myślą o moim telefonie. Dlatego nie ma zachowanej kompozycji tekstowej, or patrząc się na nią ma się wrażenie, że coś tutaj nie gra. Tak ma być. Wydaje mi się, że ta tapeta ma tworzyć lekkiego mindfucka. Dla osób hardcorowych, zrobiłam ją w wersji na pulpit i możecie ją znaleźć na końcu notki.

    TAPETY NA PULPIT

    EXPLORE

    • WYMIARY DO POBRANIA:
    2550x1440 1366x768 1280x800 1920x1080 1024x768 1280x1024
    • Tapeta powstała z sklejenia dwóch zdjęć, ściągniętych z strony unsplash. Autorami ich są: ©Jesse Bowser oraz ©Tom Mussak
    • Nazwa użytej czcionki to Moon stworzonej przez Jacka Harvatta, w wersji Bold.
    • Użyłam ziarnistości 12.

    CHANGE PERSPECTIVE

    • WYMIARY DO POBRANIA:
    2550x1440 1366x768 1280x800 1920x1080 1024x768 1280x1024
    • Tapeta powstała przy wycięciu poszczególnych elementów zdjęcia,które zostało pobrane z strony unsplash. Autorem zdjęcia jest ©Sorasak
    • Nazwa użytej czcionki to Moon stworzonej przez Jacka Harvatta, w wersji Bold.
    • Użyłam powielenia elementu wyciętego budynku

    Tak na koniec notki, pytanko ostatnie, czy robiąc kolejną notkę z tapetami, wstawiać je jakoś tematycznie czy tworzyć taką rosyjską ruletkę jak dziś, dla każdego coś fajnego? Nie przynudzają już bardziej, znikam oglądać gwiazdki i księżyc, gdyż nareszcie mamy bezchmurną noc. Miłego wieczorku! x

    8 komentarzy:

    1. O jejku Luna! Przeszłaś samą siebie w tym poście, dawno nie widziałam tylu wspaniałych prac. Muszę przyznać że tylko ta z "zmianą perspektywy" jest taka osobliwa i nie wiem co o niej powiedzieć.
      Pozdrowionka!
      -E

      OdpowiedzUsuń
    2. Cześć!
      Zacznę od tego, że jestem oczarowana pracami, które tworzysz i to tak konkretnie. Gdy pierwszy raz tutaj trafiłam, przez dobre paręnaście minut bawiłam się szablonem, ruchomymi elemntami i wszystkim, co tylko się dało, bo tak mi się podoba, że... no. Bardzo, w każdym razie.
      A więc postanowiłam dłużej nie zwklekać i zamówić szablon!

      1. Adres bloga: https://cherub-life.blogspot.com
      2. Kolorystyka: Hm, myślę, że dosyć ciemne kolory byłyby okej. Może coś w stylu szarości, czerni, czerwieni/żółtego? Wybacz, że bez żadnych konkretów, ale ja jestem chyba ostatnią osobą, którą można by zapytać o dopasowania kolorystyczne.
      Ale prosiłabym o to, by nie było tak typowo białego tekstu na takim mocno czarnym tle.
      3. Nagłówek:
      graficzny: Może zacznę od tekstu, gdyż bądź co bądź jest najłatwiejszy do określenia. Na pewno chciałabym, żeby znalazło się tam: Live fast, die young. Oprócz tego elementem obowiązkowym jest to logo, wrzucone gdzieś z boku: https://images91.fotosik.pl/143/de4dae0fe0644f79.png. Poza tym mam zbiór grafik, którymi mogłabyś się zainspirować: https://drive.google.com/open?id=1OpuGR12hugp6BK5ZJ2uWvc0rcvQO94AE. Sporo jest tam motywów religijnych, wiem, ale prosiłabym o zamieszczenie maksymalnie jednego elementu tego typu. Co do samego klimatu, to oczywiście coś tajemniczego, kojarzącego się z kryminałem.
      I nie może się tam znaleźć ani jedna osoba, której byłoby widać twarz, bo to naruszyłoby wszystkie zasady tematu, który podejmuję w mojej historii.
      Kolory podobne do całokształtu.
      4. Układ: dwukolumnowy, kolumna najlepiej po prawej
      5. Styl: statyczny
      6. Widgety: tekst, obserwatorzy i... to raczej tyle. Oprócz tego prosiłabym o to, by kolor tekstu, który się pochyla, nie został zmieniany – linki, ten pogrubiony i opcjonalnie podkreślony już może być zmieniony, a wręcz jest to wskazane. Na dodatek nie chciałabym, żeby zdjęcia jakoś się zmieniały po najechaniu czy czymkolwiek, bo chyba popsułoby to zakładkę Kartoteka.

      I, cóż, to chyba tyle. Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia i w razie czego podaję e-mail do kontaktu: arena.caballo@onet.pl

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Hejka, oow, cieszę się że prace jak i templatka mojej strony przypadły ci do gustu! :D
        Przyjmuję zamówienie. Do końca tego tygodnia zgłoszę się na twojego maila z pierwszym zarysem.

        Usuń
    3. Zastanawiałam się dłuższą chwilę, czy się do ciebie zgłosić, czy nie. :D Ale patrzę na twoje prawę, widzę, że masz rękę do grafiki i w ogóle do tworzenia szablonów i no muszę. :D
      Chciałabym zamówić szablon. :3
      ADRES:https://saisho-no-yuki.blogspot.com/
      WYGLĄD: Na blogu publikuję opowiadanie, więc na pewno chcę mieć dwukolumnowy szablon, z czego kolumna na posty tradycyjna (w sensie bez zawijania tekstu, chcę żeby było jak najbardziej czytelnie). Kolorystykę wszystkiego pozostawiam w twoich rękach, dam ci tylko link do grafiki, którą chciałabym, żebyś wykorzystała.
      WIDGETY: Obserwatorzy, tekst, menu. Zresztą, jakbyś miała potrzebę to możesz zajrzeć na bloga i zobaczyć, co tam jest. ;) Raczej nie chcę, żeby było napaćkane nie wiadomo ile, bo to jednak blog z opowiadaniem, które ma wieść prym. :D
      GRAFIKA: https://www.deviantart.com/akemiin/art/he-s-all-I-want-701475167. To gdzie ją umiejscowisz zostawiam tobie, czy to będzie nad kolumną z postami, czy w kolumnie bocznej, czy może wymyślisz jako tło. Jak ci będzie pasować. :D

      Z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia, a w razie kontaktu to jest mój mail: izanamihell@gmail.com

      OdpowiedzUsuń

    -03-
    wszystkie etykiety

    PODPIS

    Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca