PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
SZABLON ZAJĘTY podgląd całkowity
© Arrows are made by Freepik from flaticon is licensed by CC 3.0 BY/ Strzałki stworzone przez.
English version.
The order is for Wicked Witch.
  • The full view shows a static page, post details, and comments.
  • A theme has a close layout.
  • A theme has 2 columns. One for a post. Second is for the left column. Both u can scroll by a colorful slider.
  • The main theme of the template is Vincent van Gogh and books.
  • A logo is made of pure css&html with used font Mountains of Christmas.
  • I used 3 fonts: Alegreya, Source Sans Pro, and Mountains of Christmas. And I used 3 colors:  color1color2color3 after hovering u will see hex color.
Hello everyone on this wonderful Saturday night. Seriously, I have so much energy lately, even if I have so much work to do. I think it is hard to be unhappy when you make what you love. But anyway, how your week was going? Is it only for me he disappeared so fast? Yesterday I waked up on Monday, and now is the end of Saturday. How?? But I have to admit that this week for me is a week of being grateful for small things. Is a week about forgiveness, and coming back to talk with old friends. I'm curious about how you will call this week?
I don't take any orders for website themes, cause my mailbox is full of them, haha. But I will take orders for graphic. Valentine's day is so soon. And something to cheer you up, three years ago I found a potato in shape of a heart. Isn't it, a romantic gift form the world? Haha.

Zamówienie dla Wicked Witch
  • Podgląd pokazuje wygląd strony głównej, postów, oraz komentarzy.
  • Szablon o układzie zamkniętym.
  • Szablon posiada dwie kolumny. Tą na post, oraz kolumnę lewą boczną. Obydwie przesuwają się za pomocą suwaka.
  • Głównym tematem szablonu miał być Vincent van gogh oraz tematyka książkowa.
  • Logo, stworzone z czystego połączenia html&css przy użyciu czcionki Mountains of Christmas.
  • Postawiłam na 3 rodzaje czcionek: Alegreya, Source Sans Pro oraz Mountains of Christmas. Oraz na 3 rodzaje kolorów:  kolor1kolor2kolor3 po najechaniu na kolor wyświetli wam się wartość hex.
Witam wszystkich, w ten jakże piękny sobotni wieczór. Seriously, mam ostatnio za dobry humor, pomimo nakładu pracy. Ale jak nie być szczęśliwym gdy robi się to co się kocha? But anyway, jak minął wam ten tydzień? Czy tylko mi gdzieś uciekł niezauważalnie? Wczoraj budziłam się i był poniedziałek, a tu teraz koniec soboty, jak?? Muszę przyznać, że ten tydzień dla mnie, to tydzień bycia wdzięcznym, odkrywania w sobie wdzięczności za małe rzeczy. To tydzień również godzenia się z ludźmi i odkrywania na nowo wspólnych kontaktów, które gdzieś w czasie zanikły.  Jestem ciekawa a jak wy określilibyście swój tydzień?
W tym tygodniu nie zbieram żadnych szablonowych zamówień, gdyż moja skrzynka mailowa pęka od nich w szwach, haha.  Ale chętnie przyjmę zamówienia na jakąś grafikę. Podobno walentynki tuż tuż. Śmieszną rzeczą jest to, że trzy lata temu w walentynki znalazłam ziemniaka w kształcie serca. Czyż to nie akt romantyzmu od świata? Haha.  

5 komentarzy:

  1. Szablon jest śliczny! Bardzo podobają mi się kolory, których użyłaś ^^ No a co do tygodnia, to powiem, że mi również szybko zleciał. Opisując go powiedziałabym, że był dla mnie całkiem dobry, nie licząc sprawdzianów w szkole ;') Poza tym cały tydzień, no był okej ^^
    Pozdrawiam milutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sprawdziany najgorszą zmorą haha, oby ocenki z nich wyszły bardzo ładne.
      Również pozdrawiam cieplutko! xx

      Usuń
  2. Dobry wieczór.
    Och, piękny. Ja z tych, co jarają się van Goghiem (te kolory!). Tydzień jak tydzień, ziemniaczane serce to coś.
    Całusy,
    Fen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha witam w klubie jarajacych się van Goghiem!
      Pozdrawiam cieplusio! x

      Usuń

-03-
wszystkie etykiety

PODPIS

Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca