PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
Witajcie słoneczka!
Trzy miesiące minęły jak pstryknięcie palca i muszę przyznać że to były oraz są najlepsze miesiące mojego życia, w szczególności ostatnie tygodnie.  Czuję się tak jakby życie po pewnym bardzo burzliwym zdarzeniu, spojrzało na mnie i powiedziało, oto twoja druga szansa, masz 21 lat, teraz jej nie spierdziel. Nawet nie wiecie jak bardzo rozemocjonowana i szczęśliwa jestem pisząc te słowa. Życiowa bajka. Tak określiłabym ten okres i uwierzcie mi, błagam wszechświat każdego wieczoru by nie zabrał mi tego już nigdy. Ale żeby nie było tak idealnie, moje zamieszanie w życiu przełożyło się na grafikę i zamówienia.  Wiem że straciłam jedno zamówienie, przez brak czasu i to nie powinno się więcej powtórzyć. Dostałam lekcję organizacji czasu i tym razem ją dobrze wykorzystam.
SZABLON ZAJĘTY podgląd całkowity A jak wam minęły ostatnie tygodnie?
Zamówienie dla ✝autumn✝

  • głównym zamierzeniem było oddanie tajemniczości, oraz przyciągnięcie czytelnika do historii dzielnych Cherubów poprzez graficzny nagłówek oraz minimalistyczny css.
  • W szablonie użyto, 2 kolorów głównych. Odcieni od koloru #111 oraz jednego koloru głównego #AF8E1F
  • W szablonie użyto również 2 czcionek: ozdobnego do nagłówków  questa-grande, serif; oraz zwykłego do tekstu  'Open Sans', sans-serif;

7 komentarzy:

  1. Szablon mi się bardzo podoba. Lubię takie mroczne, tajemnicze klimaty. Będę wypatrywać kolejnych Twoich prac.
    Pozdrawiam i życzę udanego kolejnego miesiąca i następnych.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest megaśny! :D Uwielbiam twoje prace, a tutaj ten nagłówek i połączenie czerni z żółtym... Świetne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już ci pisałam – szablon jest naprawdę genialny i bardzo się cieszę, że to właśnie ty go zrobiłaś. :D Uważam, że idealnie pasuje do całości, a ty fantastycznie złożyłaś w całość to, co ja wciąż uważam za niezbyt składne i szczegółowe. Powiem tak – warto było czekać, a to, co otrzymałam, znacznie przerosło moje oczekiwania.
    Dziękuję bardzo i ślę bardzo ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szablon, chyba idealnie oddaje ową tajemniczość, o której piszesz w poście. :) Swoją drogą, jeżeli nie dostałam odpowiedzi na złożone zamówienie, to znaczy, że odmówiłaś? Bo nie jestem pewna. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór.
    Ja tu się martwiłam ciszą na blogu, a u Ciebie takie rewelacje. No trudno przez to narzekać. Wszyscy uczymy się na błędach. Ważne, by ustalać swoje priorytety. W końcu nic nie musisz, a ten blog to tym bardziej Twoje podwórko. Co do szablonu, klimacik jest. Tylko na miejscu autorki bloga zastanowiłabym się nad zmianą koloru czcionki na szarość czy inny jasny kolor, bo śnieżna biel bije po oczach.
    Spokojnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Autorka na szczęście wróciła do wcześniejszego szablonu. Też wygląda źle :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Na wstępie: bardzo przyjemny szablon, miły dla oka. Uwielbiam całą serię Cheruba i muszę przyznać, że szablon pasuje stylem do twórczości Muchamore.

    https://claymoren.blogspot.com/
    Zależy mi na jasnych, energicznych barwach. Docelowo coś żółtego, różowego, pomarańczowego, ale chętnie zobaczyłabym pierwszy kolor współgrający z fioletem lub błękitem.
    Nagłówek słowny: Odkryj tajemnice Claymoren
    Najlepiej układ trzykolumnowy. Blog przewidziany jest jako grupowiec, każda ilość miejsca do podrzucania informacji na stronie głównej będzie na wagę złota.
    Zamknięty układ.
    Zależałoby mi na wyraźnym odznaczeniu postów i wyświetlaniu ich w całości, nie w postaci skrótów i odnośników do pełnego posta. Oprócz tego potrzebne byłyby cztery listy linków, archiwum, dwie listy etykiet i dwa pola tekstowe. Zdaję sobie sprawę, że to duże i niełatwe zamówienie, podrzucam dwa linki do typowych grupowców, w celu pokazania jak i komu służyłby blog. :)

    https://gildia-kissan-viikset.blogspot.com/
    https://aedvaren.blogspot.com/

    Dodatkowo: Link do kupienia kawy niestety nie działa, przenosi na stronę ko-fi, ale bez twojego profilu, a wyszukanie "Luna graphic", przynajmniej u mnie, nadal twojego profilu nie pokazuje. :c

    OdpowiedzUsuń

-03-
wszystkie etykiety

PODPIS

Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca