PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
harry styles - adore you
Witam wszystkich, niespodziewanie w ten niedzielny wieczorek. Jestem tak samo zdziwiona jak wy. Totalny spontan, przy nauce czego? Matematyki. Kto składa mi już kondolencje? Tak mamy dokładnie 113 dni do matur i jak wiemy ja już dawno nie jestem maturzystką, ale chcę ją poprawić. Śmieszną rzeczą jest to, że mam stronę z takim gigantycznym zegarem odliczającym do matury. How creepy is that? Wow, nabawiłam już się strachu i wewnętrznej depresji gdy widzę to odliczanie, za każdym razem, jeszcze 114 dni 10h 32 min i 54 sekundy, jeszcze ile sekund?? 
Wróciłam w swój kącik graficzny, za którym strasznie tęskniłam. Powtarzam to za każdym razem jak wracam. O ironio chyba się jeszcze niczego nie nauczyłam. Mam dla was dobre wieści bo nie próżnowałam, choć ten rok był dla mnie dość specyficzny. Powoli, stawiam kroki w nowej stronie internetowej. Powiecie ile jeszcze tych stron? Ja wam powiem, że chcę ją zbudować od zera, nie już na bloggerze. Pomaga mi w tym ktoś bardzo wyjątkowy, także sądzę, że to będzie dobry krok dla mojej edukacji dalszej w kodach.
Na dziś mam dla was skromną tapetę na telefon.
Enjoy! x 

ADORE YOU

PODGLĄD/POBIERZ

  • Tapeta ma uniwersalny rozmiar, co oznacza że przystosuje się do każdego rozmiaru telefonu.

  • Dwa słowa od autorki: Lekki fanart z mojej dawnej miłości do Teen Wolfa. Jak wszyscy znają występują na niej Holland Roden oraz Dylan O'Brien. Grafika co śmieszne, kojarzy mi się z wiosną w dużym mieście. Gdzie wszystko na nowo odżywa, dzieje się wiele nowych rzeczy. Chyba tak chciałam ją przedstawić, jako pomoc w dobrym starcie. Jak wiemy nowy rok to czas dla wielu zmian, mała motywacja jest zawsze przydatna.

    4 komentarze:

    1. Jeszcze parę lat temu potrafiłam zmieniać tapetę na telefonie co parę tygodni, a teraz od systemowej do systemowej, choć sobie obiecuję, że to zmienię. Ciekawa tapeta na telefon. Dawno nie widziałam pracy z Teen Wolf czy aktorami z tego serialu. Matura z perspektywy czasu nie wydaje mi się taka straszna, ale wiadomo stres robi swoje, więc życzę powodzenia.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. o jejku, zazdroszczę. Jak kiedyś uważałam, że posiadanie własnych zdjęć na tapecie to coś dziwnego, tak sama teraz używam ich jako tapet. Czasami jak zwariuje to robię z nich własną grafikę na telefon i w ten czas jest zgroza haha.
        Sama dawno nie widziałam niczego z tymi aktorami w pracach artystów więc pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie odświeżyć pamięć czytelnikom.
        Dziękuję!

        Usuń
      2. Nigdy nie miałam własnego zdjęcia na tapecie. Nie wiem, dziwnie bym się chyba czuła mając swoją twarz N wyświetlaczu, ale myślę, że jest to też kwestia przyzwyczajenia. Na tapecie najczęściej miałam kadry z filmów (HP, LOTR, SW itp.) lub ich plakaty. Widząc jak wyglądają twoje prace dochodzę do wniosku, że zdjęcia, z których robisz grafiki muszą wyglądać ciekawie.
        Pozdrawiam!

        Usuń
    2. Tapeta bardzo przyjemna :) Lubię taki minimalizm i stonowane kolory. Chyba nawet skuszę się, by sobie ją zapisać :>
      Tymczasem mam zamówienie na szablon, jeśli zgodzisz się go wykonać, bo oglądając Twoje prace jestem oczarowana. Coś niesamowitego. Zazdroszczę bardzo! :D bo sama trochę próbowałam coś z grafiką, ale ostatnio ciężko mi cokolwiek stworzyć, jak i znaleźć czas... Poniżej zamówienie. W razie czego proszę o kontakt mailowy: noesmerhalda@gmail.com Pozdrawiam ciepło!
      01. https://magiczny-zbior.blogspot.com/
      02. kolorystyka dowolna, byleby nie jakieś smutne kolory :) raczej coś żywego.
      03. W nagłówku najlepiej jeśli znalazłoby się coś związanego z magią oraz napis: Magiczny Zbiór. Postacie, obrazki dowolne, byleby coś magicznego :)
      04. Układ trzykolumnowy, taki jak obecnie widnieje byłby chyba najlepszy, ale jakies przyklejone menu u góry też byłoby fajne.
      05. Styl zostawiam Tobie. Byleby wszystko było przejrzyste i nie za bardzo skomplikowane. Raczej nie chciałabym suwaków.
      06. Fajnie, jeśli chat mógłby się schować, etykiety były jakieś wyróżnione, statystyka.

      OdpowiedzUsuń

    -03-
    wszystkie etykiety

    PODPIS

    Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca